PDA

View Full Version : Dj Ashba solo Cover!! Check it out :)



|PR|Do.W.C.T.you
16 oktober 2011, 02:10
Hoi mensen!
Ben hier nieuw en dit is me eerste recording.. wat vinden jullie ervan?
Wil graag hints krijgen als het geluid slecht is ingesteld of wat dan ook voor in de toekomst! :D :gitarist:

http://www.youtube.com/watch?v=kiTMNIu18H0&feature=channel_video_title

Riky
17 oktober 2011, 13:44
timing loopt niet altijd even gelijk, maar verder vond ik het wel tof.

Duhsjaak
18 oktober 2011, 16:34
Hi
Zit me dus al een paar dagen aft te vragen waar dit mij aan doet denken.
En daar kan ik niet opkomen.

Is dit echt je eerste opname?

Iets minder fanatiek die gitaar voor in de mix en je bent een goed eind op weg.

Heb je m gedubbeld? Ik denk van wel... Het drukt daarmee de rest van de backing teveel op de achtergrond waardoor dat zwaar aan definitie inboet. Da's een beetje jammer. En heel leuk live gemaakt veronderstel ik?

Maar hoe dan ook.
Heb honderden demo's gekregen van personen die al jaren bezig waren met veel blah, die echt kilometers minder waren dan deze. Leuke melodie...

Ga door!!!!!!!!!!!!!!
Vriendelijek groet, Gus

|PR|Do.W.C.T.you
24 oktober 2011, 23:07
Hi
Zit me dus al een paar dagen aft te vragen waar dit mij aan doet denken.
En daar kan ik niet opkomen.

Is dit echt je eerste opname?

Iets minder fanatiek die gitaar voor in de mix en je bent een goed eind op weg.

Heb je m gedubbeld? Ik denk van wel... Het drukt daarmee de rest van de backing teveel op de achtergrond waardoor dat zwaar aan definitie inboet. Da's een beetje jammer. En heel leuk live gemaakt veronderstel ik?

Maar hoe dan ook.
Heb honderden demo's gekregen van personen die al jaren bezig waren met veel blah, die echt kilometers minder waren dan deze. Leuke melodie...

Ga door!!!!!!!!!!!!!!
Vriendelijek groet, Gus

Ja eerste keer dat ik opneem :)
Weet niet precies hoe ik alles moet instellen om goed geluid te krijgen zoals in een echt record nr zeg maar. Dus heb mijn gitaar spel opgenomen en effecten via de programma Sonar gebruikt zoals een delay. Ik hoop door veel tips zoals jullie opmerkingen dat ik ver kom! :)
Dankje!

Vriendelijke groet Patrick!