PDA

View Full Version : Zanger/Singer-songwriter omgeving Utrecht/Amersfoort



Marshallover
15 oktober 2011, 14:13
Rockband in opstartende fase (drummer, bassist en gitarist 25-30 jaar) zoekt zanger die tevens ook nummers/teksten kan schrijven. We oefenen 1x per week in een eigen oefenruimte in Nijkerk (boven Amersfoort). Allen gevorderde muzikanten met bandervaring, maar zonder de ambitie om te touren; vooral lekker spelen en af en toe optreden dus! Rock in de breedste zin overigens; Incubus, Porcupine Tree, Bush maar ook invloeden van Dreamtheater, deftones etc. etc. Eigen werk willen we gaan maken waarbij we iemand nodig hebben die de songs schrijft waar we vervolgens zelf onze ideeƫn aan toe kunnen voegen.

We horen graag van je!

Groet! Ruben, Niels en Gijs

Marshallover
8 november 2011, 20:39
Bassist heeft band verlaten en we zoeken dus een nieuwe bassist, evt. een toetsenist en nog steeds een zanger!

GerardWolswinkel
8 november 2011, 22:43
doen jullie ook alternative metal, of indie rock?
Ik woon zelf in de buurt van veenendaal wat te doen is opzich.
Geen ervaring met optreden(zang) behalve mezelf trainen.

Let me know

Marshallover
10 november 2011, 20:19
Hoi! Als dit is wat je zoekt:


Mannelijke zanger 21 jaar. Ik woon in renswoude wat een dorpje is tussen utrecht en arnhem in. En ben op zoek naar een band die nog een zanger zoeker in een rock style liefst indie/alternative Rock of alternative/symphonic Metal, voorbeelden: Evanescence, Within Temptation, My gold mask.

Ik heb verder geen ervaring in optreden of uberhaupt werken met bands. maar zingen is een hobby waar ik veel tijd aan besteed en er nu eens wat mee wil gaan doen.

Laat me horen als je meer wilt weten

dan moet ik je helaas teleurstellen...de bands die je noemt komen niet echt in de buurt van wat wij spelen. Heb je schrijfervaring en misschien nog andere bands waarvan je graag nummers zingt?