PDA

View Full Version : De volgende laat bloeier.



nomarco
14 oktober 2011, 00:22
Hallo, allemaal,

mijn naam is Marco en ben, net als veel anderen hier, een laatbloeier in de wondere wereld van de gitaren. Ongeveer drie en een half jaar geleden besloot een goede vriend van mij, dat we maar eens een band moesten beginnen en daar werd No Articles geboren. Met deze coverband uit Amsterdam (en omgeving) speel ik gitaar in vooral punky nummers, zoals Green Day, Rancid en Blink 182. Ons beste werk is een stevige versie van Pokerface. We hebben het geluk gehad al een paar maal te mogen optreden, wat een enorme kick is.

Naast deze coverband heeft een deel van de leden, waaronder ik dus, besloten verder te willen. Hieruit is de metalband The Lazarus Sign ontstaan. In deze band heb ik echter de rol van bassist overgenomen.

Op het moment bezit ik alweer vier gitaren, een basgitaar en een rijtje pedalen. Het zijn een Hagstrom XL5 (zwart), een Squier Stratocaster (sunburst), een Yamaha CPX500, een Fender CD-60 en een Ibanez GSR bass.

http://i52.tinypic.com/2v1m6c1.jpg

Rizz
14 oktober 2011, 05:48
Een mooie collectie! Het enige wat ik eigenlijk nog mis is een kastje met 400 zwarte cd's :)

Welkom en veel plezier hier!

RonV66
14 oktober 2011, 08:30
Hoi en welkom

Laat bloeier???
Liever laat dan nooit. :soinnocent:

lindstrom
14 oktober 2011, 08:35
welkom alhier! :ok:

en nu hup,. weg met die behringer pedaaltjes!

nomarco
14 oktober 2011, 09:10
De Behringer pedaaltjes staan daar, omdat ze al vervangen zijn. Om precies te zijn door een Boss distortion/overdrive, een mxr volume control, een Ibanez Phaser en een Korgh Tuner. En voor de Bass een Boss overdrive en een Electro Harmonix big bass muff.

lindstrom
14 oktober 2011, 09:14
heel goed!! :ok:

nu die boss pedalen nog vervangen voor "echte" pedalen :soinnocent:

bovenstaande post is puur gebaseerd op persoonlijke smaak, ik zeg niet dat boss slecht is, ik zeg wel dat ik boss walgelijk slecht vind.