PDA

View Full Version : Elle Alpha zoekt nieuwe bassist & gitarist! ( Groningen )



JeroenSchaaf
13 oktober 2011, 14:29
De opkomende bluespopband Elle Alpha is op zoek naar een nieuwe bassist en een gitarist die per november 2011 de band kunnen komen versterken.

Elle Alpha zoekt twee gedreven muzikanten die sterk genoeg in hun schoenen staan om grote stappen te gaan zetten. Repetities zijn wekelijks in Groningen, dus de voorkeur gaat uit naar iemand uit de omgeving. Voor meer informatie over Elle Alpha zie www.ellealpha.nl en check ons op facebook, twitter en youtube.

Mocht je interesse hebben, stuur dan een mail naar info@ellealpha.nl waarin je jezelf voorstelt. Stuur zo mogelijk ook (een link naar) wat audio/video-materiaal van jezelf mee. Wij nodigen je uit om begin november langs te komen tijdens onze repetitie en wie weet word jij dan onze nieuwe bassist of gitarist!


http://img851.imageshack.us/img851/5904/zoektbassistcopy.jpg

zeiler
13 oktober 2011, 21:29
balen dat ik mij niet goed genoeg acht, maar jullie muziek is wel erg tof: heb een aantal keren enorm van jullie muziek genoten ;)! Hopen dat jullie snel vervangers vinden!

JeroenSchaaf
14 oktober 2011, 09:35
balen dat ik mij niet goed genoeg acht, maar jullie muziek is wel erg tof: heb een aantal keren enorm van jullie muziek genoten ;)! Hopen dat jullie snel vervangers vinden!


Gewoon auditie doen! Is altijd goed :)

En dankjewel :crazyhappy: Er komen al wat aanmeldingen binnen.

Thyrif
14 oktober 2011, 11:13
Jullie maken leuke muziek, maar toch net niet helemaal mijn ding helaas. Er zijn genoeg goede muzikanten in de stad, dus dat komt vast goed.
Succes guys!

JeroenSchaaf
17 oktober 2011, 09:28
Jullie maken leuke muziek, maar toch net niet helemaal mijn ding helaas. Er zijn genoeg goede muzikanten in de stad, dus dat komt vast goed.
Succes guys!

Dankjewel!

Moet helemaal goed komen :)

zeiler
17 oktober 2011, 15:10
hmmm. in dat geval zal ik er eens over nadenken ;)...

JeroenSchaaf
18 oktober 2011, 09:15
hmmm. in dat geval zal ik er eens over nadenken ;)...

:):cheerup:

JeroenSchaaf
26 oktober 2011, 13:21
Inmiddels 3 bassisten en 3 gitaristen die auditie gaan doen! Wie nog meer????