PDA

View Full Version : Muzikaal schetsje



B~Rock
10 oktober 2011, 12:53
Eerste opname (als muzikale schets, om het idee vast te leggen) van een nummer in wording. Onze zanger is van mening dat het te veel naar instrumentaal neigt, maar naar mijn mening is er prima een regulier vocaal nummer van te maken.

http://soundcloud.com/brock-1/never-enough-mix1-dit

Duhsjaak
10 oktober 2011, 13:26
Hi
Snap de redenen van de zangert niet helemaal.
Ik persoonlijk vind het stukje clean een beetje uit de lucht vallen, maar dat is ook het enige dat ik erop aan zou kunnen merken.

Lekker backing trackje.

Als je voor iedere demo die ik ooit toegezonden heb gekregen en die midner is dan deze, € 1,00 krijgt kun je naar de Bahama's met een blonde, rode of brunette naar keuze.

En je weet wat ze zeggen van zangerts: Kwijlt ie uit twee mondhoeken tegelijk? Pas dàn staat ie waterpas.

Vriendelijke groet, Gus

B~Rock
10 oktober 2011, 17:44
Thanx voor de reactie.

Wat de zanger betreft: punt is ook een beetje dat de muziek die ik schrijf uiteenvalt in 2 hoofdcategorien: het meer traditionelere rockwerk (a la Led Zeppelin) en het toch wat modernere/gelaagde werk zoals in deze track.

Misschien moet ik het laatste werk maar een solo of met een andere groep uitwerken aangezien het behoorlijk afwijkt van de rest van de muziek. Bovendien is het over het algemeen dusdanig gelaagd dat het met een band met 1 gitarist live nauwelijks meer overtuigend te brengen is.

pasqual
10 oktober 2011, 23:00
Volgens mij kan hier best wel een zanglijntje op gemaakt worden. Eventueel zou je wat melodie gitaar weg kunnen laten om wat ruimte te creëren voor zang. Persoonlijk zou ik de drums anders mixen: de snare, kick en hihat meer op het midden en de toms en floor meer een stereo beeld geven.

Jedeel
11 oktober 2011, 18:04
En je weet wat ze zeggen van zangerts: Kwijlt ie uit twee mondhoeken tegelijk? Pas dàn staat ie waterpas.


:seriousf: Geweldige uitspraak, Gus.