PDA

View Full Version : GoeieNacht



DeadPixel
10 oktober 2011, 03:40
Hallo,

Dan toch maar even aanmelden etcetera.

Ik ben het typetje :rockon: die sinds zaterdag een Ibanez GSR010LTD heeft met uiteraard Rotosound Nexus Bass (NXB45) Snaren.

17 jaren jong.
Heemskerker.
Metal/cyberdude.

http://www.dumpyourphoto.com/files3/76453/medium/SOJF2yhDxW1Q.jpg

Helemaal blij natuurlijk!


Nu zoek ik alleen mensen in de buurt van Heemskerk/Beverwijk/Uitgeest/Castricum die zelf basgitaar,gitaar of drums spelen, en dan ook nog rond de 16-22 zijn...


P.s. als ik de knop het meest dicht bij mijn Bridge opendraai gaat mijn Ibby enorm zoemen, achterste element aanraken resulteert in nog harder gezoem, snaren in verminderd gezoem, dit is redelijk irritant, wat is er loos?

Schrevel
10 oktober 2011, 05:51
Hallo,

Hoi,


P.s. als ik de knop het meest dicht bij mijn Bridge opendraai gaat mijn Ibby enorm zoemen, achterste element aanraken resulteert in nog harder gezoem, snaren in verminderd gezoem, dit is redelijk irritant, wat is er loos?

Niets. Het element en de magneetjes moet je niet aanraken. Als je de snaren aanraak dan 'aard' je ze en verdwijnt de brom. Wat helpt zijn humbuckers ipv single coils voor de elementen. Maar kijk eerst naar stralingsbronnen in je kamer: computermonitor, tl-buis, spaarlamp, mobieltje, luidsprekers, ... Je elementen pikken deze straling op.