PDA

View Full Version : Vraag Dirk de witte



hugo123
9 oktober 2011, 16:00
Hallo iedereen,

Ik wil een AC30C2 en een AC30C2x vergelijken met elkaar en bij Dirk de Witte in Utrecht hebben ze deze beide staan. Weet iemand of ik daar die kan testen zonder direct de intentie te hebben om hem te kopen? Ik kom vaak in Utrecht dus de kans dat ik hem uiteindelijk wel daar koop is zeker aanwezig aangezien de C2x daar een stuk goedkoper is dan bijvoorbeeld bij tonika.

Alvast bedankt!

superfly
9 oktober 2011, 16:14
Vraag het Dirk dat lijkt me het makkelijkst :soul: Een professionele zaak zal daar geen bezwaar tegen hebben.
oww vlgs mij is het Dirk Witte (zonder de)

Woml
9 oktober 2011, 17:48
Toch niet meer dan normaal dat je in een muziekwinkel eerst mag luisteren en uitproberen voor je daadwerkelijk iets koopt? En als je het allemaal niks vindt, dan koop je dus niks. Je zult niet de eerste zijn...

(En ja: het is inderdaad Dirk Witte, zonder de)

allochthomas
9 oktober 2011, 19:58
Tuurlijk kan dat, daar staan ze toch voor? Vind het een prettige zaak dirk witte omdat de verkopers vaak wel weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot die beunhazen die je vaak bij feedback hebt rondlopen.

beruk
9 oktober 2011, 21:09
Lujkt me geen probleem, aardige lui daar. Gewoon vragen, naar hun mening vragen en uitproberen.
Gaan ze bokken dan komen we toch een keer met de 030 regio tegelijk testen?
Serieus: Gaan ze bokken, loop je gewoon door naar Ebbeling. Daar mag je altijd testen (ik wel in ieder geval), ging ook voor VOX, liep ik bijna met een ENGL gigmaster weg..:soinnocent:
Testen ,altijd leuk

bat
12 oktober 2011, 22:09
Uit ervaring weet ik dat proberen absoluut geen probleem is.

Harry
13 oktober 2011, 09:53
ik ook. Heb het nieuwe pand nog niet gezien, maar toen ze nog op de Oude Gracht zaten lieten ze me mijn gang gaan met een AC30 en AC15. Heb toen meteen de AC30CC1 mee naar huis genomen.


(nou ja, meteen.. ben 's avonds nog even met de auto terug gegaan om 'm te halen)

Nielsje
13 oktober 2011, 11:51
Je had gewoon naar de vox meeting moeten komen twee jaar geleden.
Was echt van alles aanwezig! Veel makkelijker dan zo'n winkel..

hugo123
13 oktober 2011, 16:09
2 jaar geleden wist ik nog niet dat ik een vox ac30 zou willen;) Maar komt er niet een nieuwe meeting dan?

humbucker
13 oktober 2011, 16:43
Testen is overbodig, gewoon de blue alnico nemen. Neem het van mij aan :). Als je eerst Wharfdales hoort, en dan Blue Alnicos wil je echt niet meer aan de wharfdale. Been there, done that :)

Nielsje
14 oktober 2011, 15:48
2 jaar geleden wist ik nog niet dat ik een vox ac30 zou willen;) Maar komt er niet een nieuwe meeting dan?

Je kan er altijd eentje organiseren :)


Testen is overbodig, gewoon de blue alnico nemen. Neem het van mij aan :). Als je eerst Wharfdales hoort, en dan Blue Alnicos wil je echt niet meer aan de wharfdale. Been there, done that :)

Boeh, er zijn zat andere speakers die lekker werken in een Vox. Blue alnico is nou niet echt de goedkoopste optie..