PDA

View Full Version : God Saved The Queen Cover + Reprise



Braddie
9 oktober 2011, 14:56
Volledig met de Brian May Signature opgenomen, en de reprise met de Tyros 3 er bij!.

Heb niet het hele nummer gecovert, dat werd me te moeilijk!.

http://soundcloud.com/bradleyvandijk/god-save-the-queen-bit-reprise

pasqual
9 oktober 2011, 22:56
Grappig! Heb je het met een harmonizer opgenomen of alle tracks één voor een?

Pepe
9 oktober 2011, 23:00
Ik zat helemaal klaar voor Sex Pistols geweld...

maar ook leuk natuurlijk

nickofzo
10 oktober 2011, 00:58
Ik kan wel zeggen "Goed leuk bravo" maar daar heb je niks aan.
ik zou als ik jou was kijken hoe je je spel vloeiender kan maken. durf noten uit te laten klinken niemand zal je slaan als je dat probeert.

Braddie
10 oktober 2011, 12:38
Grappig! Heb je het met een harmonizer opgenomen of alle tracks één voor een?


Alle tracks een voor een, daarom klinkt het ook *slecht* soms.

MichaelSS
10 oktober 2011, 19:45
Hm.. ja... mwah..

Je post tegenwoordig veel filmpjes. Dat is goed... want zo ben je bezig met muziek. Anderzijds kun je het ook anders aanpakken, en dit betreft mijn voorkeur.

Zoek een nummer uit waarvan je denk.. DAT wil ik ook kunnen. Vervolgens oefen je je helemaal suf op dat nummer, en die post je hier op dit forum. Dat levert bij mij meer respect op dan de nummers die je op dit moment post, met een interval van één dag tussen de nummers.

Je zult ook zien dat de kwaliteit van dat ene nummer dan veel hoger ligt als op dit moment het geval is.

Braddie
10 oktober 2011, 22:19
Hm.. ja... mwah..

Je post tegenwoordig veel filmpjes. Dat is goed... want zo ben je bezig met muziek. Anderzijds kun je het ook anders aanpakken, en dit betreft mijn voorkeur.

Zoek een nummer uit waarvan je denk.. DAT wil ik ook kunnen. Vervolgens oefen je je helemaal suf op dat nummer, en die post je hier op dit forum. Dat levert bij mij meer respect op dan de nummers die je op dit moment post, met een interval van één dag tussen de nummers.

Je zult ook zien dat de kwaliteit van dat ene nummer dan veel hoger ligt als op dit moment het geval is.

Ik had me inderdaad goed kunnen storten op God Saved The Queen, Maar ik dacht..nja, ik wil hem opnemen, kijken hoe de Brian May Signature(Hij is tekoop) zich houd, en ik las het direct van de Tabs af...

Riky
11 oktober 2011, 13:52
Ik had me inderdaad goed kunnen storten op God Saved The Queen, Maar ik dacht..nja, ik wil hem opnemen, kijken hoe de Brian May Signature(Hij is tekoop) zich houd, en ik las het direct van de Tabs af...

Niet zo spammen hea;)
Vind het niet zo goed klinken eigenlijk. Mist de flow inderdaad en de timing mag ook strakker. Wel de goede noten.
Dit is geen nummer dat je even inspeelt.

Good luck!