PDA

View Full Version : line 6 pod



noud18
9 oktober 2011, 10:45
Hoi mede gitaristen,

Ik ga volgende week naar de feedback ik had een vraag aan jullie (ik ga zelf natuurlijk ook testen in de winkel) Maar mijn vraag is wat is het verschil met de line 6 pod xt live en de hd 300 en klinkt de hd 300 beter dan de xt live?
Met vriendelijke Groet Noud

stratogibsohenk
10 oktober 2011, 21:35
Beste mede muzikant Noud,

Ben zelf in het bezit van een line 6 pod x3 live. Ben hier erg tevreden over buiten het probleem gebruik Tuner in effect-loop (zie andere discussie) .
Als je veel gebruik wil gaan maken van het downloaden van sounds dan heb je bij de HD serie veel minder mogelijkheden dan bij de line6 pod xtlive en x3 live. Qua sound zou je gewoon even moeten testen bij een muziekzaak.
Groet,
Str@to:strat:Gibso:lp:H@nk

Lomeos
10 oktober 2011, 21:54
Ik heb een podxt (nier), die ik vooral thuis gebruik. Ideaal daarvoor. Live heb ik ook een tijdje gedaan met een los floorboard. Prima te doen op zich, maar ik wilde toch pedalen. De HD zou volgens de berichten veel beter klinken dan de eerdere versies, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Wel is de xt uit productie, dus dat is iets om rekening mee te houden, qua support.

Murdock
10 oktober 2011, 22:53
Hoi mede gitaristen,

Ik ga volgende week naar de feedback ik had een vraag aan jullie (ik ga zelf natuurlijk ook testen in de winkel) Maar mijn vraag is wat is het verschil met de line 6 pod xt live en de hd 300 en klinkt de hd 300 beter dan de xt live?
Met vriendelijke Groet Noud

Heb al mijn Boutique pedalen de deur uit gedaan , en heb sinds enkele
weken een Pod x3 live , moest er wel een boel aan tweaken, maar het
resultaat mag er zijn , klinkt gewoon super.
Het schijnt dat de HD serie nog beter klinkt, dus gewoon testen zou ik zeggen.