PDA

View Full Version : Waldrock op televisie



FNaRK
28 mei 2003, 22:19
Wâldrock op televisie
27 mei 2003

In juni zendt Omrop Fryslân televisie een tweeluik uit over het metalfestival Wâldrock dat op 22 juni 2002 voor de 15e keer werd gehouden in het Friese Burgum. Dit gaat gebeuren op zondag 1 en 8 juni om 13.30 uur op Nederland 1. Het programma `Duvelse muzyk yn 'e greide' (duivelse muziek in de weilanden) is samengesteld door programmamakers Timo Brinkman en Janjelle Ringnalda en bestaat uit twee delen. In deel 1 zien we het bestuur van Wâldrock aan de vergadertafel en wordt teruggekeken op de historie van het festival. In deel 2 staat het daadwerkelijke festival meer centraal. Deze aflevering begint op de vrijdagavond voor het festival: beelden vanaf de Wâldrockcamping en de laatste voorbereidingen op het festivalterrein. Bovendien is er een interview met boer Folkert Algra. Zijn boerderij is precies tegenover het festivalterrein. We zien de problemen van de Duitse band Alec Empire met de techniek. En natuurlijk veel muziek: Autumn, Arch Enemy, Within Temptation en Motörhead.


HEFTUG :zz:

wietse
29 mei 2003, 06:44
volgens mij vorig jaar er ook al voor geweest tenminste zoiets gezien herrinner ik me.
als het zulk weer is als nu ga ik er zeker heen.

andy
29 mei 2003, 21:00
Bedankt voor de tip, ik zal de video laten snorren.