PDA

View Full Version : Gitarist die band wil oprichten/ zoekt band ( H'sum/ Utrecht



Willyno_one
28 mei 2003, 21:35
Hej, zal mezelf even voorstellen, Me naam ?? Willy, Leeftijd?? 17 wat wil ik doen??? in een band spelen zoals elke muzikant dat wil.

Ik woon zelf net buiten utrecht, richting Hilversum, wil graag weer eens een bandje opzetten, stijl?? Rock !!/ Punk, Nickelback, The Offspring, 3 doors down, Kane, Nirvana, Beetje in die geest zeg maar...

Ben jij die 2e gitarist ? bassist? zanger? of drummer? die ook intresse heeft, laat het me weten....

Grtz Willy :strat:

Unrealll
22 augustus 2006, 14:48
hoihoi..
ik zag dat je 17 jaar was en een band wilde oprichten..
ik ben guido roosdorp van de band unreal..
ik ben de zanger en slaggitarist van de band. (16)
de drummer is maarten laken (16)
bassist is robert beemster (17)
we zijn een tijd een coverband geweest, doen we nu nog steeds, alleen we zijn meer bezig met eigen nummers...we spelen onder andere nirvana, 3 doors down, radiohead, en dus eigen nummers..
we zijn op zoek naar een goede solo gitarist die serieus met een band eigen nummer wil schrijven..
hiermee bedoe ik echt serieus..voordat de oude sologitarist stopte zijn we bij yorin fm geweest voor promotie..en gingen we onszelf al studio klaar maken met tony peroni in de starsound studio's..
we zoeken iemand van jouw leeftijd die goed inde band past..en mischien moeten we dat proberen, mail me naar guidoroosdorp@wanadoo.nl want ik zit nooit op deze site. :P
groetuh guido

Vonk
22 augustus 2006, 15:30
Inmiddels is Willy 20...