PDA

View Full Version : Gitaar opwaarderen



CID-Gibson
7 oktober 2011, 20:14
Beste Vrienden

Ik heb er gisteren in de muziekacademie gezien, was een zonder veel glans en glitter op, normaal kampvuur model. Ik denk dat je soms ook wel dingen kunt kopen in optie voor deze gitaren.
Ik heb een Blueridge BR 160, op dit ogenblik heb ik zilverkleurige stemknoppen maar ik denk dat ik deze in de toekomst zal vervangen door goudkleurige ik vind dit wel fraai.
Dit zal mij natuurlijk 100euro kosten, maar ik vind deze wel mooier.

Groetjes.


http://www.crazy7.net/zilver.jpg



http://www.crazy7.net/goud.jpg

-Martijn-
7 oktober 2011, 20:18
Maar wat is de vraag nou eigenlijk?

CID-Gibson
7 oktober 2011, 20:25
Maar wat is de vraag nou eigenlijk?

Is gewoon een topic lol :crazyhappy: laatste tijd niet veel leven in de brak. :crazyhappy:

Groetjes

arcane
7 oktober 2011, 20:34
Ik denk niet dat er veel forumleden op zitten te wachten dat er voor ieder hersenspinsel een topic wordt geopend.

CID-Gibson
7 oktober 2011, 20:39
Ik denk niet dat er veel forumleden op zitten te wachten dat er voor ieder hersenspinsel een topic wordt geopend.

Beste vriend

Ik ook niet, maar heb jij dan een goede topic ?. :soinnocent:

Groedjes

bass blom
7 oktober 2011, 20:40
sjees man ga je dan ergens anders zitten vervelen ofzo :chicken:

beruk
7 oktober 2011, 20:42
Vooral doen, zou ik zeggen. Maar is de versiering op de kop van de gitaar ook goudkleurig? Anders zou ik het niet doen.
http://liveassets.rationalpathinc.netdna-cdn.com/usercontent/gear/803801/p2_ulmayzbzp_so.jpg
Mij toch een beetje over the top.

CID-Gibson
7 oktober 2011, 20:46
sjees man ga je dan ergens anders zitten vervelen ofzo :chicken:

Beste

Dat vind ik nu ook weer niet lief van je Bass :seriousf:

Groetjes

LaurentB
7 oktober 2011, 21:19
Vooral doen, zou ik zeggen. Maar is de versiering op de kop van de gitaar ook goudkleurig? Anders zou ik het niet doen.
http://liveassets.rationalpathinc.netdna-cdn.com/usercontent/gear/803801/p2_ulmayzbzp_so.jpg
Mij toch een beetje over the top.

Mwah; dat ontwerp van de Blueridgekop is toch al over de top, dus het kan wel vind ik, zo'n goud/zilvercombinatie.

CID-Gibson
7 oktober 2011, 21:26
Mwah; dat ontwerp van de Blueridgekop is toch al over de top, dus het kan wel vind ik, zo'n goud/zilvercombinatie.

Beste

Met zo een ding kan het niet gek genoeg, en in de muziekschool mogen we geen plectrum gebruiken dus dubbel afzien :supercool:

Venlonaer
7 oktober 2011, 22:14
Opwaarderen waarmee? Vodafone, T-mobile, KPN? Vragen, vragen, vragen......

CID-Gibson
7 oktober 2011, 22:27
Opwaarderen waarmee? Vodafone, T-mobile, KPN? Vragen, vragen, vragen......

Neen met A-TNT of SPRINT lol

opwaarderen

1.verbeteren, bijwerken Voor die diensten moet het netwerk eerst opgewaardeerd worden.
2.een hogere waarde aan geven De Chinese overheid wil de yuan gefaseerd opwaarderen.
3.(bij voorbetaald telefoneren) nieuw beltegoed activeren. Zijn beltegoed wordt automatisch opgewaardeerd.

Gaan we weer Onnozel doen ?. :cooler:

macwilliams
8 oktober 2011, 00:09
Cid,
Ga jij je gitaar maar opwaarderen met mooie gouden hardware zal tof staan dat bi-color van zilver en goud. Lekker schitteren met dat ding.

Oh en de kleine mierecopuleerheaumeux moeten:
opwaarderen voor pimpen en schitteren voor bling vervangen.

CID-Gibson
8 oktober 2011, 00:13
Cid,
Ga jij je gitaar maar opwaarderen met mooie gouden hardware zal tof staan dat bi-color van zilver en goud. Lekker schitteren met dat ding.

Oh en de kleine mierecopuleerheaumeux moeten:
opwaarderen voor pimpen en schitteren voor bling vervangen.


Hoi

Vind ik ook, het oog wil ook wel eens wat. :cooler:

En verder vind ik dat er genoeg mensen dingen doen met een auto omdat ze dit mooi vinden, en dit kan toch ook met een gitaar, zelfs de kleding die je aan doet op een podium kijken ze naar. een Imago mag kan perfect of niet. Iedere gitarist wie dan ook die bekend is geworden had wel iest waaraan je hem altijd kon herkennen. En als je een Gitaar andere pickups geeft of andere gitaarriem erop, allemaal teken van je Imago.
Wat voor Slash de hoed was is voor Angus young het schoolpakje en voor Kiss was het de make-up

:cooler:

Venlonaer
8 oktober 2011, 01:00
En voor Wilders z'n blonde kapsel...amen, ik ga slapen....

Muzieknono
8 oktober 2011, 08:26
Pffffff, moet dit werkelijk?
Er zijn toch genoeg topics die WEL ergens over gaan?
Mvgr. Dirk Jan :B

Gearjunkie
8 oktober 2011, 11:13
Beste

Met zo een ding kan het niet gek genoeg, en in de muziekschool mogen we geen plectrum gebruiken dus dubbel afzien :supercool:

Als je het zo stelt heb je inderdaad wel een punt!

CID-Gibson
8 oktober 2011, 13:02
En voor Wilders z'n blonde kapsel...amen, ik ga slapen....

Wie Wilders nu juist is weet ik niet, maar bij wel groep speeld die ?.

:cooler: ?.

CID-Gibson
8 oktober 2011, 13:04
Pffffff, moet dit werkelijk?
Er zijn toch genoeg topics die WEL ergens over gaan?
Mvgr. Dirk Jan :B

Ja een die gaat over een Inch die 2.54mm is lol.

BobvanKempen
8 oktober 2011, 15:10
Ja een die gaat over een Inch die 2.54mm is lol.

Dit is echt met stip het meest onzinne topic ooit denk ik. Maar goed, cid als jij daar goude toestanden op wil schroeven ... IK ZEG DOEN!

Wilders is idd de Leadzanger van de PVV band, staan wel wat nummers op youtube. Zijn nieuwste nummer "doe eens normaal man" is een grote hit aan het worden hier in Nederland.

Venlonaer
8 oktober 2011, 16:24
Wahahahaha +1 :D

allochthomas
8 oktober 2011, 17:03
http://www.tiger-stores.nl/uploads/c_product/82635_picture_3239_3.jpg
Ben je voor een paar euro klaar:)

macwilliams
8 oktober 2011, 17:29
http://www.tiger-stores.nl/uploads/c_product/82635_picture_3239_3.jpg
Ben je voor een paar euro klaar:)

Nou... Dat heb ik dus eens geprobeerd maar het resultaat valt nogal tegen.

grayfink
8 oktober 2011, 17:34
Beste


Het is weer een raar topic geworden.


Groetjes

CID-Gibson
9 oktober 2011, 13:52
Beste


Het is weer een raar topic geworden.


Groetjes

Hoi

Da kan nog wat worden, maar die liever andere dingen zoals Airbrush :cooler: of dan die gouden dingen enz... mooi allemaal.

Ik vind Ramstein en FRONT 242 ook wel leuk, en ben geen rechtse. :seriousf:

Die vraag had ik nog graag een uitspraak over.

DEZE TOPIC HEEFT NIKS TE MAKEN MET WILDERS OF WAT ZIJN NAAM OOK MAG ZIJN!!!!!!


Misschien is dit een topic van niks, maar begin niet over Wilders okey.

Groetjes

Dirk_Hendrik
9 oktober 2011, 15:04
DEZE TOPIC HEEFT NIKS TE MAKEN MET WILDERS OF WAT ZIJN NAAM OOK MAG ZIJN!!!!!!

Vrolijke vriend,

Het is "Dit" topic, niet "deze" topic.

En dat je niet hoeft te schreeuwen.

Groet van de spellingsgestapo.

jutter
9 oktober 2011, 15:24
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/statler-and-waldorf-muppet-trolls1.gif

beruk
9 oktober 2011, 15:34
Meer bling!
http://images4.thomann.de/pics/prod/213791.jpg

BobvanKempen
9 oktober 2011, 19:28
Meer bling!
http://images4.thomann.de/pics/prod/213791.jpg

Wilders houd niet zo van bling bling :soinnocent:

CID-Gibson
9 oktober 2011, 21:17
Wilders houd niet zo van bling bling :soinnocent:

Hoi

Ja die vind ik wel mooi, kan ik ook wel doen :crazyhappy:

Zijn die er ook met goude bollekes?.

Groetjes

LaurentB
9 oktober 2011, 22:02
Er bestaan wel messing brugpennen. Verandert je geluid ook subtiel, zegt men, wordt iets helderder.

CID-Gibson
9 oktober 2011, 22:05
Er bestaan wel messing brugpennen. Verandert je geluid ook subtiel, zegt men, wordt iets helderder.

Wist ik niet, dan die er maar opgooien :cooler:

Ik ga nog pimp professor worden PIMP-Gibson lol :cooler:

CID-Gibson
15 oktober 2011, 19:37
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/statler-and-waldorf-muppet-trolls1.gif

Hoi

Die Twee vind ik ook wel geweldig, daar heb ik nog een T-shirt van.

http://www.crazy7.net/T-shirt.jpg


lol

Barloef
15 oktober 2011, 19:56
Beste Vrienden

Ik heb er gisteren in de muziekacademie gezien, was een zonder veel glans en glitter op, normaal kampvuur model. Ik denk dat je soms ook wel dingen kunt kopen in optie voor deze gitaren.
Ik heb een Blueridge BR 160, op dit ogenblik heb ik zilverkleurige stemknoppen maar ik denk dat ik deze in de toekomst zal vervangen door goudkleurige ik vind dit wel fraai.
Dit zal mij natuurlijk 100euro kosten, maar ik vind deze wel mooier.

Groetjes.


http://www.crazy7.net/zilver.jpg



http://www.crazy7.net/goud.jpg


Beste

I like the idea... en die 100 euro ach. die kan je anders ook opmaken zoals anderen dat doen bij auto's of met hun autos zelf. Verders zeker wel oke !

Misschien ook als optie nog elementwissel met goeden elementkapjes voor er anders heb je niet genoeg sustain met die messing pinnen. Zoals de police dat in de jaren 80 deed met every litthe thing is magic als je begrijpt wat ik bedoel. :sssh:

CID-Gibson
15 oktober 2011, 20:46
Beste

I like the idea... en die 100 euro ach. die kan je anders ook opmaken zoals anderen dat doen bij auto's of met hun autos zelf. Verders zeker wel oke !

Misschien ook als optie nog elementwissel met goeden elementkapjes voor er anders heb je niet genoeg sustain met die messing pinnen. Zoals de police dat in de jaren 80 deed met every litthe thing is magic als je begrijpt wat ik bedoel. :sssh:

Beste

Kijk dat vind ik nu ook, als jezelf je gitaar mooi vind speel je er meer op, is voor mij wel het geval.
Doe niet veel geld aan andere dingen op drink geen bier, ga niet op stap, rook niet enz.... alles wat ik heb is mijn muziek, en die was mijn beste vriend toen ik in zwaar tijden zat in mijn leven.
Mijn Muziek was alles wat er over was in mijn leven, dus moet kunnen.

Groetjes....

Pakie
15 oktober 2011, 21:30
Beste

Mijn Muziek was alles wat er over was in mijn leven, dus moet kunnen.

Groetjes....

Ja CID,

zo'n vermoeden had ik eigenlijk al, da's wel lullig voor je.
Toch vind ik het jammer, en ook best vervelend, dat vrijwel iedere topic waar jij je in mengt, de neiging heeft te ontaarden in slap ge-ouwe........
Je doet net alsof je op een of andere Chat-site zit, terwijl er toch ook veel Gitaarnetters zijn die graag aan het forum meedoen om "nuttige" informatie en kennis met elkaar te delen.
Mijn advies: zet die vergulde tunertjes op je gitaar, ben je tenminste een tijdje zoet....

bat
15 oktober 2011, 23:13
Het is "Dit" topic, niet "deze" topic.
Beste ,

"Deze topic" klinkt ook in mij onnatuurlijk on de oren, maar het is taaltechisch niet fout.

Met vriendelijke ,

Iemand die dat heeft opgezocht toen de moderatoren van een ander forum wat hij frequenteert het ineens consequent gingen gebruiken.

pueblo
15 oktober 2011, 23:37
deze is toch voor m/v woorden,
dit voor onzijdige.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanwijzend_voornaamwoord

bat
15 oktober 2011, 23:49
Kijk maar eens: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/engelse-woorden-de-het-weblog

Jeroen_K
16 oktober 2011, 00:48
Doe niet veel geld aan andere dingen op drink geen bier, ga niet op stap, rook niet enz....

Misschien moet je dat eens wel doen, dan hoef je hier niet zo'n nutteloos topic te beginnen.

LaurentB
16 oktober 2011, 10:47
Kappen met die onzin

guinevere
16 oktober 2011, 11:25
Tsja, smaken verschillen. Zelf let ik niet zo op het uiterlijk van de gitaar, de klank daar gaat het om!

Groetjes van Guinevere ::???:

CID-Gibson
18 oktober 2011, 23:31
http://www.earmaster.com/download/update.php?build=i91d5l8p&os=win&lan=nederlands
Tsja, smaken verschillen. Zelf let ik niet zo op het uiterlijk van de gitaar, de klank daar gaat het om!

Groetjes van Guinevere ::???:

Beste Vriend

Dat vind ik totaal niet juist, Iedereen die een gitaar koop kijkt ook naar het uiterlijk van zijn instrument, klank moet goed zijn, dat neem ik aan. Maar als hier iemand op dit forum verteld dat hij een gitaar heeft gekocht alleen voor de klank geloof ik er niks van. Eerst ga je van een inspiratie uit van welke soort muziek dan ook.
Of je hebt al eens ergens een gitaar gezien die je wel cool vond. In het begin weet geen enkele beginner of de klank wel goed is, omdat je nog moet leren spelen. Of een gitaar goed klinkt dat weet je pas als je er kan uithalen wat erin zit. En wat je vandaag een goede klank mag vind zal na een tijdje niet meer volstaan, je kan perfect het gedacht hebben dat een gitaar goed klinkt voor jezelf.
Maar het uiterlijk van je instrument is voor meer dan 70%,van invloed op de koop van een gitaar, als je een klassieke gitaar koopt, ja die zien er nu eenmaal allemaal een beetje hetzelfde uit. Maar indien je naar een soort muziek gaat kom je altijd weer uit op een bepaald model, daar kan je niet onderuit. Als je een winkel binnen gaat kan je er voor kiezen een gitaar te kopen op klank, en als er dan een is die mooier is en ook deze klank geeft die je wil “welke koop je dan?.” Neen dat geloof ik niet. Ik heb drie gitaren en ik heb er niet een gekocht in het begin voor de klank, omdat ik er nog niets van wist. Je gaat de winkel in pakt een gitaar uit de rek en je slaat de snaren aan, en dan?. loop je heel de winkel af waar 200 gitaren staan en je gaat er allemaal op “spelen” als je niet eens weet wat een A E D Em is…. En geen enkele Gitaar in een Gitaarwinkel is gestemd als ze in de winkel hangt. Ik zeg altijd zo de prijs bepaald de kwaliteit van een instrument en waar ze gebouwd is “land” Als hier een komt vertellen dat hij zijn gitaar lelijk vind en er elke dag op speelt is hij een leugenaar, zo niet is deze gitaar ergens van een muziekschool en daar gebruiken ze allemaal een zelfde model, en dan moet je wel deze schoendoos bespelen, maar als je er een voor jezelf gaat kopen is dit iets heel anders.
Ik heb ondervonden nu ik drie gitaren heb dat de een goed is voor een soort muziek en de andere weer voor wat hardere werk en als ik op een dag eens wat kalmere muziek wil gaan spelen speel ik op mijn Akoestische Gitaar, als ik een dag heb van improvisatie gebruik ik mijn SG enz… maar op het einde van maand zijn ze wel allemaal eens aan de orde geweest. Mijn akoestische gitaar staat in mijn woonkamer, en al mijn Elektronische gitaren staan in mijn klein studio. En misschien koop ik er wel eens een voor aan het kampvuur voor een paar euro’s. ik kan mij ook goed voorstellen dat het iemand is gelukt een gitaar te kopen waarvan hij nu na 3 jaar nog altijd kan vertellen dit is nog altijd mijn beste en eerste gitaar, maar zo zijn er niet veel, als jij wist hoeveel gitaristen er op een jaar verbeteringen laten aanbrengen op hun gitaar dit loopt in de miljoenen.

Ik wil hier geen programma verkopen maar een goed voorstel is, als we het dan toch over klank hebben haal dit programma eens van het web en doe een een hoortest en of je dan 100% kan schoren. Van de eerste keer.

http://www.earmaster.com/download/update.php?build=i91d5l8p&os=win&lan=nederlands


Groetjes

:dontgeti:

CID-Gibson
18 oktober 2011, 23:44
Kappen met die onzin


Beste

Mijn fout, zal het niet meer doen.

Groetjes

LaurentB
19 oktober 2011, 00:10
Beste

Mijn fout, zal het niet meer doen.

Groetjes

Dat sloeg niet op jou, maar op enkele onaangename niet-terzake doende reacties die ik verwijderd had

CID-Gibson
19 oktober 2011, 13:26
Dat sloeg niet op jou, maar op enkele onaangename niet-terzake doende reacties die ik verwijderd had

Beste Vriend

Ik wens met deze U te bedanken. "Dank je wel" Nu goed ?.

Groetjes

RB-1
19 oktober 2011, 17:17
Beste Vriend

Ik wens met deze U te bedanken.

GroetjesWelk vertaalprogramma heeft dat voor je geschreven? Want het is geen nederlands.
In het nederlands schrijf je dan zoiets als: "O, gelukkig maar. Dank je wel."


in de muziekschool mogen we geen plectrum gebruikenDan hebben ze nog een hoop te leren.
Gauw een andere muziekschool zoeken!

Toch even mijn cynische toontje wat relativeren:
Tussen de regels door lees ik dat het leven je een behoorlijke knauw heeft gegeven.
Toch is iedere dag een goede, om de eerste stap te zetten om het terrein, dat je door 'het leven' is afgenomen, terug te veroveren.
En daarbij is geen enkele stap te klein.
Als het pimpen van je gitaar daarbij helpt: go for it!
Zelf tellen voor mij juist vooral klank en bespeelbaarheid omdat die mij helpen mezelf (muzikaal) beter uit te drukken. Dat maakt dat ik er meer op speel.
Mijn beste instrument is een 74 jaar oude, afgekloven banjo. Inderdaad, een RB-1....:seriousf:
Maar zoals de Amerikanen wel zeggen: YMMV (Your Mileage May Vary), vrij vertaald: voor jou is het misschien weer helemaal anders....

CID-Gibson
20 oktober 2011, 16:10
Welk vertaalprogramma heeft dat voor je geschreven? Want het is geen nederlands.
In het nederlands schrijf je dan zoiets als: "O, gelukkig maar. Dank je wel."

Dan hebben ze nog een hoop te leren.
Gauw een andere muziekschool zoeken!

Toch even mijn cynische toontje wat relativeren:
Tussen de regels door lees ik dat het leven je een behoorlijke knauw heeft gegeven.
Toch is iedere dag een goede, om de eerste stap te zetten om het terrein, dat je door 'het leven' is afgenomen, terug te veroveren.
En daarbij is geen enkele stap te klein.
Als het pimpen van je gitaar daarbij helpt: go for it!
Zelf tellen voor mij juist vooral klank en bespeelbaarheid omdat die mij helpen mezelf (muzikaal) beter uit te drukken. Dat maakt dat ik er meer op speel.
Mijn beste instrument is een 74 jaar oude, afgekloven banjo. Inderdaad, een RB-1....:seriousf:
Maar zoals de Amerikanen wel zeggen: YMMV (Your Mileage May Vary), vrij vertaald: voor jou is het misschien weer helemaal anders....

Vind ik heel mooi voor je, :seriousf: en wat is oud?. ALs je weet dat dit ding hier onder 156 jaar oud is en aan een piano vast zat lol.

Deze man die deze orde ooit gehad heeft was de eerste pianofabriek bouwer in Europa. Ik heb dit ding trouwens in mijn bezit. Is nog uit brons ook nog lol.

http://www.crazy7.net/foto2.jpg

http://www.crazy7.net/foto3.JPG




Dit is het orgineel uitgerijkt in frankrijk in 1855 aan deze man, en een piano is ook een snaarinstrument als ik me niet vergis lol.

Groetjes

Venlonaer
20 oktober 2011, 23:45
Sluit ook werkelijk perfect aan aan op het topic die munt...:dontgeti:

Pakie
21 oktober 2011, 08:24
Beste

Mijn fout, zal het niet meer doen.

Groetjes

Maar, ....... je doet het dus toch gewoon weer wel ? LOL ?

Rizz
21 oktober 2011, 09:41
Ik vind het wel vermakelijk, deze hele discussie! :D

CID, wat ik ook van je mag vinden, je krijgt het als enige voor elkaar om zoveel reacties te krijgen! Je vind het gewoon leuk, niet? Of je hebt het gewoon niet door, dat kan ook nog natuurlijk.... Of een aandachtsprobleempje.. Je hebt iig heel veel mensen heel snel op de kast..

Mensen, laat je niet kisten en doe als velen, er bestaat een negeerlijst..

GoReTeX
21 oktober 2011, 09:45
Eén ding...... lol! :cooler:

Pakie
21 oktober 2011, 10:13
Ik vind het wel vermakelijk, deze hele discussie! :D

CID, wat ik ook van je mag vinden, je krijgt het als enige voor elkaar om zoveel reacties te krijgen! Je vind het gewoon leuk, niet? Of je hebt het gewoon niet door, dat kan ook nog natuurlijk.... Of een aandachtsprobleempje.. Je hebt iig heel veel mensen heel snel op de kast..

Mensen, laat je niet kisten en doe als velen, er bestaat een negeerlijst..

Rizz,

Dat verwoord je op een hele nette manier en ik geef je dik gelijk daarin.
En nou is dit toevallig ook een van zijn eigen topics.
Probleem is echter dat als je die man eruit wilt filteren (negeerlijst), mis je volgens mij de helft van alle topics :-)

Pepe
21 oktober 2011, 10:30
Beste,
Wat is een piano? Ik heb er hier een staan die is elektriek, een heel mooi ding. Hij heeft geen snaren maar wel een stekker. Een mooie kleur, zwart. Misschien zeg je wel, maar zwart is geen kleur.
Mijn moeder zei altijd, een zwarte kleur brengt geen fleur dus het kan verkeren. Lol.

Groetjes,

Pakie
21 oktober 2011, 10:40
Beste,
Wat is een piano? Ik heb er hier een staan die is elektriek, een heel mooi ding. Hij heeft geen snaren maar wel een stekker. Een mooie kleur, zwart. Misschien zeg je wel, maar zwart is geen kleur.
Mijn moeder zei altijd, een zwarte kleur brengt geen fleur dus het kan verkeren. Lol.

Groetjes,

AAAhhh nee he ?
Het is besmettelijk !!

@CID, heb je die gouden tunertjes er nou al opzitten ?
Dan kunnen we dit topic snel sluiten en in quarantaine plaatsen !!

BobvanKempen
21 oktober 2011, 11:20
Beste,
Wat is een piano? Ik heb er hier een staan die is elektriek, een heel mooi ding. Hij heeft geen snaren maar wel een stekker. Een mooie kleur, zwart. Misschien zeg je wel, maar zwart is geen kleur.
Mijn moeder zei altijd, een zwarte kleur brengt geen fleur dus het kan verkeren. Lol.

Groetjes,


:seriousf::seriousf::seriousf:

Daan_B
21 oktober 2011, 11:41
Je moet je gitaar opwaarderen als je hem inplugt en het volgende hoort:

"Uw gitaar-tegoed is onvoldoende, u kunt deze jam niet voeren, waardeer eerst uw gitaar-tegoed op."

BobvanKempen
21 oktober 2011, 13:37
Overigens verander ik altijd wel iets aan een gitaar om het meer "mijn" gitaar te maken. Dus zo heel vreemd is het nou ook weer niet.

rpl
21 oktober 2011, 15:03
Interessante topic, lol :jam:

CID-Gibson
21 oktober 2011, 15:17
Overigens verander ik altijd wel iets aan een gitaar om het meer "mijn" gitaar te maken. Dus zo heel vreemd is het nou ook weer niet.

Beste Vrienden
Nu heb ik er eens zitten over nadenken of ik dit geld niet anders kon pleuren in mijn klein soundstudiootje. En heb beslist een nieuwe Pro Microfoon te kopen. Was niet goedkoop volgens mij 185euro, wel heel goed ben er zeer tevreden over. :dontgeti:


http://www.sontronics.com/stc2.htm

http://www.crazy7.net/MIC.jpg

Groetjes.:cooler:

CID-Gibson
21 oktober 2011, 15:23
Ik vind het wel vermakelijk, deze hele discussie! :D

CID, wat ik ook van je mag vinden, je krijgt het als enige voor elkaar om zoveel reacties te krijgen! Je vind het gewoon leuk, niet? Of je hebt het gewoon niet door, dat kan ook nog natuurlijk.... Of een aandachtsprobleempje.. Je hebt iig heel veel mensen heel snel op de kast..

Mensen, laat je niet kisten en doe als velen, er bestaat een negeerlijst..

Beste

Ken jij een HardRocker die niet geflipt is ?. :seriousf:

Groetjes.

beruk
21 oktober 2011, 15:25
Beste Vrienden
Nu heb ik er eens zitten over nadenken of ik dit geld niet anders kon pleuren in mijn klein soundstudiootje. En heb beslist een nieuwe Pro Microfoon te kopen. Was niet goedkoop volgens mij 185euro, wel heel goed ben er zeer tevreden over. :dontgeti:


http://www.sontronics.com/stc2.htm

Groetjes.:cooler:
Hebben ze geneens gouden mic's? wat een pauperfafriek!

CID-Gibson
21 oktober 2011, 15:28
Hebben ze geneens gouden mic's? wat een pauperfafriek!

Beste

Dat vind ik nu ook, goud moest die zijn lol :)

Groetjes

BobvanKempen
21 oktober 2011, 15:37
Beste

Dat vind ik nu ook, goud moest die zijn lol :)

Groetjes

Ach, je hebt weer een mooie MIC gescoord dus jouw weekend kan niet meer stuk.

CID-Gibson
21 oktober 2011, 15:44
Ach, je hebt weer een mooie MIC gescoord dus jouw weekend kan niet meer stuk.

Beste

Kijk zoals mijn gitaar nu is, vind ik ze ook wel mooi, en in de toekomst kan ik nog altijd die dingen doen. Ik vond dat deze MIC op dit ogenblik wel een goede opwaardering lol was voor mijn studiootje.

Groetjes

BobvanKempen
21 oktober 2011, 16:23
Beste

Kijk zoals mijn gitaar nu is, vind ik ze ook wel mooi, en in de toekomst kan ik nog altijd die dingen doen. Ik vond dat deze MIC op dit ogenblik wel een goede opwaardering lol was voor mijn studiootje.

Groetjes

Beste,

Als jij er blij mee bent lol dan is dat toch het beste lol? En Uw studioke begint dan ook wat meer vorm te krijgen lol dus met andere woorden beste, ik feliciteer U nogmaals lol.

Met zeer vriendelijke groet lol,

Bob lol

CID-Gibson
22 oktober 2011, 18:07
Je moet je gitaar opwaarderen als je hem inplugt en het volgende hoort:

"Uw gitaar-tegoed is onvoldoende, u kunt deze jam niet voeren, waardeer eerst uw gitaar-tegoed op."


Zo is dat op=op ze zijn uit de aanbieding, op andere aanbieder over gaan. :seriousf: