PDA

View Full Version : Vraag ivm Fender Deluxe reverb



kapepper
7 oktober 2011, 08:47
Hallo,

Ik ben ondertussen al een paar jaar trotse bezitter van een fender deluxe reverb RI

Waar die vroeger altijd clean speelde (en ik speel nooit harder dan volume 3) heb ik nu het gevoel dat op ditzelfde volumne, en dit is wanneer ik wat doorsla met de pick, het geluid al redelijk snel opbreekt (of hoe zeg je dat in het mooi nederlands)

Nu vond ik dit wel leuk in het begin (4 maanden), aangezien ik wat bleus speel en dit inderdaad een tubescreamer overbodig maakt, maar het begint me nu wel wat op mijn zenuwen te werken :)

Betekent dit nu dat ik de lampen moet vervangen? Is het geluid de enige indicate dat lampen op zijn

Wat moet dat zoal kosten als ik die lampen moet vervangen. Ik heb dit nog nooit gedaan dus moet ik hem binnenbrengen en aangezien ik in Zuid Afrika woon, wil ik wel eens weten wat dit kost in belgie

Of: kan ik dit ook zelf doen?

bedankt!!

humbucker
7 oktober 2011, 09:06
Ik was vorige keer, bij N-E-L, iets van een 110€ kwijt. Maar dit was incl. volledig nazicht en biasafstelling van m'n AC15.

kapepper
7 oktober 2011, 19:58
dus een beetje zitten googlen met mijn probleempje en blijkbaar als ik mijn kabel in the Vibrato tweede ingang steek, dan is het probleem praktisch weg... Mjaaaa... heb hier dus geen verstand van hoe die dingen werken :)