PDA

View Full Version : EDV doet ook mee



EDV
4 oktober 2011, 11:47
Hi, voordat ik ook maar 1 woord zeg, lijkt 't me wel zo netjes me even voor te stellen. Naast naar (liefst) Metal luister ik ook wel naar m'n naam, Albert. Inmiddels 45 jaar oud vond ik het toch wel storend dat mensen me qua uiterlijk wel als artiest inschatten maar ik feitelijk geen fatsoenlijke noot uit een gitaar kon krijgen. Dus 9 maanden geleden ben ik les gaan nemen en heb ik de smaak te pakken gekregen.

Ík mis nog wat lef om ook met anderen samen te spelen maar dat zal nog wel veranderen.

Maar ik begrijp nu wel waarom die gitaristen soms zo moeilijk kijken als ze lekker op dreef zijn :blast:

Rizz
4 oktober 2011, 12:05
Hoi en welkom,

Ik hoop dat je rug een beetje goed is nog, want als metalgitarist ben je natuurlijk verplicht om je plank ter hoogte van je knieen te laten hangen... En natuurlijk heel moeilijk en boos kijken :D

Veel plezier op het forum!

Richie

Duhsjaak
4 oktober 2011, 15:30
Hi
@EDV
Een mooiere motivatie moet ik nog horen!
Welkom!!!

@Rizz
Mooie sig!

Vriendelijke groet, Gus

Rizz
4 oktober 2011, 16:24
@Rizz
Mooie sig!

Dank :D






123456789

grizzly
4 oktober 2011, 21:36
He Albert,
Welkom hier. Nu zie je waar ik mee bezig ben en waar ik uit hang na de HP2.:sssh:

G.G.
4 oktober 2011, 22:02
Welkom oude rocker :blast:

BamBuFan1
4 oktober 2011, 23:40
Hi, voordat ik ook maar 1 woord zeg, lijkt 't me wel zo netjes me even voor te stellen. Naast naar (liefst) Metal luister ik ook wel naar m'n naam, Albert. Inmiddels 45 jaar oud vond ik het toch wel storend dat mensen me qua uiterlijk wel als artiest inschatten maar ik feitelijk geen fatsoenlijke noot uit een gitaar kon krijgen. Dus 9 maanden geleden ben ik les gaan nemen en heb ik de smaak te pakken gekregen.

Tsss, het lijkt wel of ze hier tegenwoordig iedereen met een gitaar en een BMW naar binnen laten...

EDV
5 oktober 2011, 10:25
Wat een welkom :)

Waar er bij de motorrijders een aantal gitaristen tussen zitten, is dat omgekeerd blijkbaar ook zo. En nog wel mensen met smaak ook! Zal wel iets met drang naar vrijheid te maken hebben....of iets rebels, kan ook.

Anyway, van motorrijden weet ik wel 't een en ander....van gitaren (na even 't forum doorspitten) blijkbaar nog maar bar weinig. Ik zal me proberen een beetje gedeisd te houden (voor degenen die me al kennen misschien een geruststelling ;))

Boos kijken kan ik overigens wel heel goed, angstaanjagend (zijn) ook

Duhsjaak
5 oktober 2011, 13:57
Hi
Nou, eerlijk gezegd wilde ik niet niet teveel de nadruk op motoren leggen.
Want mijn motor, op een kwade dag gestolen, was bijna net zo oud als ik.
De R25-II.
Maar gitaren vind ik toch leuker.
Er zijn niet zoveel mensen zo enthousiast binnengehaald als jij.
Dat schept verplichtingen die de motor overstijgen, ben ik bang.
Lijkt mij eerlijk je daar maar voor te waarschuwen. Voordat wij boos gaan kijken.

Vriendelijke groet, Gus

lindstrom
6 oktober 2011, 15:26
Welkom alhier EDV!

macwilliams
7 oktober 2011, 05:10
Wat een welkom :)

Waar er bij de motorrijders een aantal gitaristen tussen zitten, is dat omgekeerd blijkbaar ook zo. En nog wel mensen met smaak ook! Zal wel iets met drang naar vrijheid te maken hebben....of iets rebels, kan ook.

Anyway, van motorrijden weet ik wel 't een en ander....van gitaren (na even 't forum doorspitten) blijkbaar nog maar bar weinig. Ik zal me proberen een beetje gedeisd te houden (voor degenen die me al kennen misschien een geruststelling ;))

Boos kijken kan ik overigens wel heel goed, angstaanjagend (zijn) ook

Als jij me nou leert op een fatsoenlijke manier motor te rijden dan leer ik jou iets over gitaren. Boos kijken kon ik al.