PDA

View Full Version : G lab GSC 1+ Bogner Shiva head



Carlos
3 oktober 2011, 23:22
Hoi, weet iemand hoe ik een G lab GSC1 moet aansluiten om een Bogner Shiva head aan te sturen (normaal gesproken door de Bogner footswitch)?
Heb je hier bijv. een speciale kabel voor nodig? Thanks Carlos

Tankman
4 oktober 2011, 11:26
Voor veel versterkers heeft G-Lab een speciale kabel, mocht het niet gewoon met Jack werken. Als je footswitch van je Bogner met een Jack kabel werkt, moet je de Sw1 & 2 of 3&4 van je G-Lab op de Jack ingang van je footswitch op je Bogner aansluiten.

Heb je je G-SYstem weg gedaan ofzo?

Carlos
4 oktober 2011, 14:39
Voor veel versterkers heeft G-Lab een speciale kabel, mocht het niet gewoon met Jack werken. Als je footswitch van je Bogner met een Jack kabel werkt, moet je de Sw1 & 2 of 3&4 van je G-Lab op de Jack ingang van je footswitch op je Bogner aansluiten.

Heb je je G-SYstem weg gedaan ofzo?

Hoi, dank je voor de info. Ik heb deze erbij genomen puur als ik met enkel pedaaltjes wil spelen. Twijfel inderdaad of ik de G system ga houden, moet er eerst maar eens tijd voor vrij maken om er een keer goed voor te gaan zitten. V.w.b. de kabels: aan de achterkant van de Bogner heb ik 2 aansluitingen zitten. Heb ik dan een jack kabel nodig met aan de ene kant 2 x jack-jack voor aansluiting op de Shiva en voor de GSC 1 jack? Zo ja, waar kan ik deze krijgen? Ik heb G lab al 2 x gemaild of ze een kabel hebben maar tot op heden geen respons...Groet Carlos

Tankman
5 oktober 2011, 11:19
Het lijkt erop dat je gewoon zo'n Y-kabel moet hebben, dus met aan een kant een stereo jack, en aan de andere kant 2 mono jacks, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik ben niet bekend met jouw versterker en ga alleen op een foto af van de achterkant.