PDA

View Full Version : Leslie West: Unusual Suspects



Orpheo
2 oktober 2011, 14:09
Wie heeft m?! Ik wel. Leslie West, de eenbenige bluesrocker met een stem als een gebarsten pispot. Maar wat een artiest. Rock't menig jong ventje eruit. Op een dipje op 3/4 van het album met een soft, sentimenteel gemekker, een dijk van een album. Veel cameo'tjes (bonamassa, slash, lukather, zakk wylde), veel leuke nummers. maar vooral een signaal van Leslie West: I'm still here!

wireman
3 oktober 2011, 13:15
Tering... Heeft West weer een nieuwe plaat?

ONWIJS VETTE GITARIST (letterlijk en figuurlijk) hoewel hij onwijs is afgevallen..

Ik heb hier al een paar Mountain en solo albums staan... de man is inderdaad een bluesman die er niet alleen over schrijft, maar blues LEEFT.. en dat hoor je!
Enne... Ik weet zeker dat Bonamassa, Slash en Wylde vroeger zeker inspiratie uit de heer West haalden.. Hij is een van de eersten!
Ga ik zeker uitchecken! thanks!

Basvarken
11 oktober 2011, 10:16
Grote afwezige bij alle gastbijdragen is wat mij betreft Michael Schenker. Die is toch wel enorm schatplichtig aan heer West.

Ik vind het ook wel een aardig album. Misschien een beetje lomp hier en daar. En dat laatste nummer dat had ie beter niet kunnen doen (Beetlejuice)

Orpheo
15 oktober 2011, 00:09
Grote afwezige bij alle gastbijdragen is wat mij betreft Michael Schenker. Die is toch wel enorm schatplichtig aan heer West.

Ik vind het ook wel een aardig album. Misschien een beetje lomp hier en daar. En dat laatste nummer dat had ie beter niet kunnen doen (Beetlejuice)

Schenker geeft het zelf ook grif toe dat ie West als dikke inspiratie heeft. vind 't wel lastig om te horen, moet ik toegeven.

Duhsjaak
15 oktober 2011, 05:08
Grote afwezige bij alle gastbijdragen is wat mij betreft Michael Schenker. Die is toch wel enorm schatplichtig aan heer West.

Ik vind het ook wel een aardig album. Misschien een beetje lomp hier en daar. En dat laatste nummer dat had ie beter niet kunnen doen (Beetlejuice)

Hi
Subtiel is hij nog nooit geweest.
Zo subtiel als een kettingzaag, da's nou een familie uitdrukking die rond 69 is ontstaan uit de 1e noot van de live versie van Nantucket Sleighride.
De eerste noot waarop gelijk 10 speakers uit een flatgebouw van Marshal stacks de geest geven.

Een beetje overdreven? Een beetje dan maar.

Dank Orpheo dat je m plaatste deze draad. Had m bijna over het hoofd gezien.

Zo, en nu eerst maar eens even genieten.
Vriendelijke groet, Gus

wireman
16 oktober 2011, 13:37
:seriousf:

Geweldige post! (het interview op internet met Zakk Wylde is overigens ook hilarisch....)

Die vent is echt knettergek... en inderdaad.. als hij opkomt is het eerste wat hij doet het volume nog een keer openschroeven.. (volgens mij DOET ie het er gewoon om.. geluidsman weer over de zeik en rondvliegende conussen..)

HEERLIJK!!


Hi
Subtiel is hij nog nooit geweest.
Zo subtiel als een kettingzaag, da's nou een familie uitdrukking die rond 69 is ontstaan uit de 1e noot van de live versie van Nantucket Sleighride.
De eerste noot waarop gelijk 10 speakers uit een flatgebouw van Marshal stacks de geest geven.

Een beetje overdreven? Een beetje dan maar.

Dank Orpheo dat je m plaatste deze draad. Had m bijna over het hoofd gezien.

Zo, en nu eerst maar eens even genieten.
Vriendelijke groet, Gus

Basvarken
17 oktober 2011, 13:48
Tja , als ie dat elke avond doet dan zal ie daar de geluidsman toch niet erg mee over de zeik helpen. Die zet hem dan gewoon uit op de tafel.

Of misschien werkt de amp wel helemaal niet en draait ie alleen voor de show aan de knop?