PDA

View Full Version : Bibi - You & I (Lady Gaga) cover



BibixMusic
30 september 2011, 19:49
Ik hou niet van Lady Gaga.
Maar in een boze bui heb ik dit nummer eruit gegooid... Heerlijk! :D

Let niet op de fouten in het pianospel:
Pianospelen heb ik mezelf een beetje aangeleerd (dit nummer heb ik op gehoor gedaan trouwens).

Zo, die ellende ben ik ook weer kwijt :seriousf:


http://www.youtube.com/watch?v=hbpMOdHcfxw&feature=player_embedded

beruk
30 september 2011, 23:22
Vaker boos worden, dit is nu precies wat ik wel eens in je vorige dingen miste, peper in je etc..... Vol erin gaan.:ok:
Vaker doen, GOED!:rockon:

aaronstonebeat
30 september 2011, 23:33
Ja, 'vol op het orgel' :blast: Mooi!

Dribbel_
1 oktober 2011, 01:46
+Like 7 8 9 10

BibixMusic
1 oktober 2011, 13:27
Hey thanks iedereen :)

Ben blij dat jullie het mooi vinden!

jannest
1 oktober 2011, 13:53
yup zo "moet" ut

MichaelSS
1 oktober 2011, 14:53
Tjeeeezzzz.

Nu weet ik waar jouw stem zo herkenbaar van is. Letterlijk van gaga. Ik kon het al niet plaatsen, maar toch verwees hij ergens na.

http://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU

Maar goed.. die pianobegeleiding kan ik wel beter voor je regelen.. Zang is goed.

Duhsjaak
2 oktober 2011, 02:32
Hi
Kan heel bevrijdend werken zo'n uitbarsting. En een echte fan blijft een echte fan, ook als er een opname loskomt die die wat mindner vind.

Wat leuk eraan is, is de ongepolijst energie.

En deze opname kun je laten horen aan je nieuwe zangcoach. En dan zeg je: 'Zelfs jij dacht dat ik dit niet kon, waar of niet'?

Missie volbracht/opdracht uitgevoerd.
Maar echt kwaad?
Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
2 oktober 2011, 10:02
Michael, Gus:

Voor wat betreft de boosheid..
Gus heeft goed gezien dat dit niet in dit nummer zit.
Wat ik probeerde uit te leggen was dat doordat ik die middag een boze bui had, ik een nummer wilde gaan zingen wat ik anders nooit zou doen.
Een soort afzetten tegen alles.

Over die ongepolijste energie..
Dat is precies wat ik wilde overbrengen.
Ik wilde niet bezig zijn met netjes zingen en wilde vooral niet zingen met trucjes.
In de opname van Gaga die ik hier post, maakt ze constant gebruik van allerlei technieken.
Die technieken beheerst ze allemaal, maar haar eigen stem komt nauwelijks meer naar voren.
Dat wilde ik dus niet.
Ik wilde het puur houden, geen trucjes.
En dus Michael, vind ik dat mijn stem niet lijkt op die van haar.

Om deze uitvoering te laten zien aan mijn zangleraar zodat hij kan zien dat ik dit ook kan vind ik gewoon kinderachtig..
Ik heb dit nummer niet gedaan om iets te bewijzen.
Wel is het zo dat ik het fijn vond om eens een keer iets heel anders te doen.
Zonder te oefenen, me te verdiepen in de tekst etc.
Gewoon in een keer zingen en opnemen.

Het hoeft niet altijd zo serieus (ik ben pas 17, nu kan het nog).


http://www.youtube.com/watch?v=f03MbalKcy4

Han S
2 oktober 2011, 10:38
Ik zou jullie graag wat willen laten zien over boosheid, al dan niet echt:


http://www.youtube.com/watch?v=JeIHZvZTJTg

Mitch
2 oktober 2011, 12:06
Ghehe... my thoughts exactly. Goed om te zien dat je progressie maakt, maar "boosheid, los gaan, vol op het orgel" :???: Verbazingwekkend. Voor de duidelijkheid: dan heb ik het dus over de reacties, niet over Bibis filmpje hoor.
Ik ben wel nieuwsgierig of de muze ook nog hier komt om te reageren :D

jannest
2 oktober 2011, 12:45
Michael, Gus:

Voor wat betreft de boosheid..
Gus heeft goed gezien dat dit niet in dit nummer zit.
Wat ik probeerde uit te leggen was dat doordat ik die middag een boze bui had, ik een nummer wilde gaan zingen wat ik anders nooit zou doen.
Een soort afzetten tegen alles.

Over die ongepolijste energie..
Dat is precies wat ik wilde overbrengen.
Ik wilde niet bezig zijn met netjes zingen en wilde vooral niet zingen met trucjes.
In de opname van Gaga die ik hier post, maakt ze constant gebruik van allerlei technieken.
Die technieken beheerst ze allemaal, maar haar eigen stem komt nauwelijks meer naar voren.
Dat wilde ik dus niet.
Ik wilde het puur houden, geen trucjes.
En dus Michael, vind ik dat mijn stem niet lijkt op die van haar.

Om deze uitvoering te laten zien aan mijn zangleraar zodat hij kan zien dat ik dit ook kan vind ik gewoon kinderachtig..
Ik heb dit nummer niet gedaan om iets te bewijzen.
Wel is het zo dat ik het fijn vond om eens een keer iets heel anders te doen.
Zonder te oefenen, me te verdiepen in de tekst etc.
Gewoon in een keer zingen en opnemen.

Het hoeft niet altijd zo serieus (ik ben pas 17, nu kan het nog).


http://www.youtube.com/watch?v=f03MbalKcy4


yup zo "moet" ut

savale
2 oktober 2011, 13:29
Errug lekker Bibi! Heerlijk zo zonder de rem erop <3

Pepe
2 oktober 2011, 13:58
Lees ik weer eens zo'n Bibi topic, gaat de vorige pagina's lang over dooie konijnen en ingebeeld leed, gaat dit weer over vermeende boosheid.
Ga gewoon lekker zingen zonder die ingewikkelde poespas erom heen.

Mitch
2 oktober 2011, 15:06
Met dit verschil dat ze er zelf over begint.
En handen af van mijn dode konijn, bruut.

beruk
2 oktober 2011, 15:16
Verbazingwekkend. Voor de duidelijkheid: dan heb ik het dus over de reacties, niet over Bibis filmpje hoor.
Ik ben wel nieuwsgierig of de muze ook nog hier komt om te reageren :D
muze? Mwa..
Ik was blij dat ik nu eens niet een braaf liedje hoorde. En dan wordt ik enthousiast, ja. En?
Sinead O,Connor? Daar hebben ze in de zang wereld een mooie term voor:
Vocale zelfbevlekking.
Neem vooral geen voorbeeld aan dat ierse gilwijf, je eindigt zo:
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Sinead+O+Connor+Melbourne+Festival+Finale+itAOhe3a o7ul.jpg

Mitch
2 oktober 2011, 15:38
Dude.... O'Connor heeft een ernstige vorm van bipolaire stoornis en kampt al jaren met forse depressies. Moet je haar toegenomen gewicht en afgenomen decorum dan hier te kakken gaan zetten?

beruk
2 oktober 2011, 15:41
Zolang ze vindt dat ze daarmee op een podium moet gaan staan heb ik daar niet het minste probleem mee.

Mitch
2 oktober 2011, 15:45
Je komt nu boos over. Liedje opnemen?

Pepe
2 oktober 2011, 15:48
Die redenatie, met het gevaar of topic te gaan, zal wel altijd aan mij voorbij gaan. Je bent artiest dus vogelvrij. Dezelfde logica wordt door de rioolpers gebruikt; moet je maar geen artiest zijn.

Het is gewoon een beroep hoor.

Han S
2 oktober 2011, 15:51
Meer een roeping denk ik.

bass blom
2 oktober 2011, 15:57
Je komt nu boos over. Liedje opnemen?

altijd van je af zingen.

beruk
2 oktober 2011, 16:01
Je komt nu boos over. Liedje opnemen?
Boos? Welnee.
Vogelvrij? Welnee, ik vind het beter voor haar en voor mezelf dat ze niet meer op het podium gaat staan. Vogelvrij? Ik zit toch niet in een kliko om candid foto's van haar te maken?

Pepe
2 oktober 2011, 16:18
Meer een roeping denk ik.

Katholiek? :D

Je vindt iets leuk om te doen en als je daar ook nog eens succes mee hebt krijg je in sommige beroepen ineens een spotlight op je gericht. Dat heb je zelf niet in de hand.
Of zoals Brood zei op de vraag of hij weer helemaal terug was: "nou, in de tussentijd ben ik wel een paar keer teruggekomen hoor.."

Han S
2 oktober 2011, 16:30
Ik heb een jaar of tien geluid gedaan voor bands en vaak dacht ik: waarom doen jullie dit? Dat moet een roeping zijn want soms leek het publiek totaal niet geïnteresseerd en bleef ergens achterin bij de bar staan zuipen en in elkaars oren tetteren.

En die band maar zijn best doen, voor het podium een groot leeg gat.

Aan de andere kant heb ik eens een band gehad waarvan de gitarist de hele avond naar zijn gitaarhals staarde en om een uur of half twee heb ik het geluid maar gewoon uitgezet omdat hij maar bezig bleef en er alleen nog een paar medewerkers stonden te wachten tot hij eindelijk van plan was om te stoppen, wat niet gebeurde.

Mitch
2 oktober 2011, 18:01
Tij om weer on topic te komen ? :chicken:

BibixMusic
2 oktober 2011, 18:23
Lees ik weer eens zo'n Bibi topic, gaat de vorige pagina's lang over dooie konijnen en ingebeeld leed, gaat dit weer over vermeende boosheid.
Ga gewoon lekker zingen zonder die ingewikkelde poespas erom heen.

Dit is dus wat ik wil.
Reageer op mijn zang, zeg wat je er niet goed aan vindt (of wel).
Over de boosheid heb ik alles uitgelegd in mijn tweede post.

jannest
3 oktober 2011, 14:23
zoveel aandacht krijgen en dan ook nog kapsones hebben ?


yup zo "moet" ut

pupanus1
3 oktober 2011, 14:36
Goed bezig Bibi!

BibixMusic
3 oktober 2011, 14:37
zoveel aandacht krijgen en dan ook nog kapsones hebben ?


yup zo "moet" ut

als er iemand geen kapsones heeft ben ik het wel..
ik heb altijd veel geleerd van de opmerkingen die ik kreeg op mijn zang en was dankbaar voor het feit dat mensen de moeite namen om naar mijn liedjes te luisteren.

alleen de laatste tijd wordt het me heel moeilijk gemaakt.
hoezo krijg ik veel aandacht? voorafgaande posts gaan over andere artiesten geloof ik en helemaal niet meer over mijn cover.

ook heb ik er moeite mee dat de mensen die altijd serieus reageren en mij helpen om me te verbeteren (beruk) in de verdediging gedrukt worden door andere forumleden (mitch).

ik begin het plezier een beetje te verliezen geloof ik..
gitaarnet was voor mij een open podium, maar het gaat nu een kant op die ik eigenlijk niet meer zo leuk vind.

Mitch
3 oktober 2011, 15:32
Nou nou... lees het nog eens terug. Beruk maakt in mijn ogen een lullige opmerking over Sinead O'Connor en daar zeg ik wat van. Als dat genoeg is voor jou om het plezier in het forum te verliezen moet je dat niet mij in mijn schoenen schuiven. Alsof ik alleen maar zit te trollen in je topics zeg... :stop:

BibixMusic
3 oktober 2011, 15:43
Ghehe... my thoughts exactly. Goed om te zien dat je progressie maakt, maar "boosheid, los gaan, vol op het orgel" :???: Verbazingwekkend. Voor de duidelijkheid: dan heb ik het dus over de reacties, niet over Bibis filmpje hoor.
Ik ben wel nieuwsgierig of de muze ook nog hier komt om te reageren :D


muze? Mwa..
Ik was blij dat ik nu eens niet een braaf liedje hoorde. En dan wordt ik enthousiast, ja. En?

Hier schrok ik van, dat jij dat deed.
Met name omdat jij inderdaad eerder wel serieus reageerde op mijn covers, en dit begreep ik gewoon niet.
En ik vond het gewoon niet leuk voor beruk.
Iedereen heeft toch recht op een eigen mening?

Tunes
3 oktober 2011, 20:10
Dit overtuigd mij veel meer, hoor hier veel meer muzikaliteit in terug, en de stem vind ik hierin ook veel beter.
Overigens beide (cash en deze) beluisterd met laptop boxen dus neem mij oordeel niet te serieus.
En die opmerking over meer aandacht voor performance, ik zou er niet te veel werk van maken.
zoals iemand al zei, veel optreden. ik zie graag iemand die natuurlijk op het podium staat i.p.v. gemaakt.

Mitch
3 oktober 2011, 21:35
Hier schrok ik van, dat jij dat deed.
Met name omdat jij inderdaad eerder wel serieus reageerde op mijn covers, en dit begreep ik gewoon niet.
En ik vond het gewoon niet leuk voor beruk.
Iedereen heeft toch recht op een eigen mening?

O wacht... dat beruk zich aangesproken voelde door muze. Tja. Als hij 'muze' misinterpreteert en zich aangesproken voelt, is dat mijn fout? Uiteraard doelde ik op de vezeggende titel "You and I", de boze bui en dat opgeteld bij de halve fanclub die zich hier inmiddels heeft aangemeld (vriendin, vriend, vader...) leek het me wel een leuk voorzetje. Niet te weten dat de verkeerde mensen zich voelen aangesproken en jij er een punt van gaat maken.
Ik was oprecht verbaasd en ben dat nog steeds. Deze opname klonk in mijn oren normaal, los. De reacties die er dan op volgen, ach... zoals je zelf zegt: ieder zijn mening.

Maar goed, jij zit niet op ontsporende topics te wachten en ik zit er niet op te wachten om mezelf te moeten gaan uitleggen, ik laat het hier wel bij.

MichaelSS
4 oktober 2011, 00:07
Lekker boeiend allemaal. Gaap. :D

Duhsjaak
4 oktober 2011, 09:14
........ halve fanclub die zich hier inmiddels heeft aangemeld (vriendin, vriend, vader...) leek het me wel een leuk voorzetje. Niet te weten dat de verkeerde mensen zich voelen aangesproken en jij er een punt van gaat maken.
Ik was oprecht verbaasd en ben dat nog steeds. Deze opname klonk in mijn oren normaal, los. De reacties die er dan op volgen, ach... zoals je zelf zegt: ieder zijn mening.

Maar goed, jij zit niet op ontsporende topics te wachten en ik zit er niet op te wachten om mezelf te moeten gaan uitleggen, ik laat het hier wel bij.


Hi
Dat de fanclub zich meldt is niet vreemd. Daar is het een fanclub voor.
En in hoeverre een fan altijd helemaal objectief is.....? Naar mijn smaak dus totaal niet. Zo hoort het ook.

Verder kan ik persoonlijk behoorlijk de lol van de situatie inzien. Aaronstonebeat geeft 'vol op het gas' als reactie. Dat wordt door jou kennelijk opgevat als mening, terwijl ik er een aansporing in heb gelezen.

Dat de dame schrikt is je bedoeling niet geweest, denk ik. Maar onvermijdelijk in het geschreven woord. Dat blijkt maar weer.

Ik vond je post in ieder geval bijzonder rustig en evenwichtig je mening weeergeven. Dat vind ik chique gedrag op een forum. Dat kom je nog wel eens anders tegen.

Ik zou het daarom jammer vinden als je het er bij liet zitten/zou kappen.

Al is het maar omdat ze van mij al lang niet meer schrikt.....
Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
4 oktober 2011, 10:29
Gisteren had ik een ik-haat-alles-en-iedereen-en-laat-me-nou-eens-een-keer-met-rust-dag.
Nu ben ik weer een beetje uitgerust en zie dat ik de reacties van Mitch en de laatste reactie van jannest totaal verkeerd begrepen heb.

Voortaan na DWDD meteen m'n bed in. :chicken:

Riky
4 oktober 2011, 11:45
ja hou dit vast. Veel leuker om naar te luisteren. Minder gepolijst toch zuiver, muzikaler en belangrijkste van alles meer vanuit je zelf. Komt je eigen geluid ook meer naar voren.

Mag van mij nog wel veel meer:)

jannest
4 oktober 2011, 12:11
Gisteren had ik een ik-haat-alles-en-iedereen-en-laat-me-nou-eens-een-keer-met-rust-dag.
Nu ben ik weer een beetje uitgerust en zie dat ik de reacties van Mitch en de laatste reactie van jannest totaal verkeerd begrepen heb.

Voortaan na DWDD meteen m'n bed in. :chicken:

Ik had dacht dat je de ironie van mijn opmerking wel zou begrijpen
Ik vind het namelijke harstikke leuk/goed dat je hier eindelijk een beetje van je begint af te bijten
Vooral blijven doen
take care
jannes

BibixMusic
4 oktober 2011, 13:17
Riky, ik ben echt blij om dat te horen :) Thanks!

Mitch en jannest: :mmmm:
Krijg ik mooie complimenten, herken ik het niet als zodanig...
Ik ga nooit meer met kater posten op gitaarnet.

:grouphug:

Nielsje
6 oktober 2011, 11:12
Bambi,

draag jij werkelijk dat soort kleding in je dagelijks leven?!
Is dat niet ontzettend koud?

Don Capo
6 oktober 2011, 11:17
De vraag zou moeten zijn waarom niet alle vrouwen dit soort kleding dragen? Met de absolute eindgrens bij maatje 38 en leeftijd 35 trouwens.

Daarna mag het in een burka.

bass blom
6 oktober 2011, 11:19
De vraag zou moeten zijn waarom niet alle vrouwen dit soort kleding dragen? Met de absolute eindgrens bij maatje 38 en leeftijd 35 trouwens.

Daarna mag het in een burka.

aha, daarom gaat een goede vriendin van mij dus een webshop in burka's beginnen :D

BibixMusic
6 oktober 2011, 16:53
Bambi,

draag jij werkelijk dat soort kleding in je dagelijks leven?!
Is dat niet ontzettend koud?

Jazeker Stampertje.
Toen ik dit nummer opnam was het wel 27 graden buiten..

Han S
6 oktober 2011, 17:35
Stampertje! :D

Duhsjaak
6 oktober 2011, 23:21
aha, daarom gaat een goede vriendin van mij dus een webshop in burka's beginnen :D

Hi
Kom het gelukkig maar zelden tegen. Schrik me altijd de tering als zo'n hoop wasgoed in de tram ineens begint te praten.

Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
8 oktober 2011, 12:31
"MAke a Song with you
To:bibiwillemse

Hello!

*Sorry for my bad english :(

I a Spanish Music producer, Dance-House Music.

Your Voice are sweet and elegant. congratulations, really cool the videos.

Can you composse some lyric, and sing it, for some project I compossed? You can see in My youtube channel the video Night Waves - What happened last night? for listen the type of music style I produce.

If you like, I send you to the e-mail you tell me, a track compossed for your voice, and the vocal melody so you can composse the lyric and sing it.

Please tell me if you like the ideea, or if you don't like this music.

Thanks In advance

Night Waves"

Mijn volgende cover wordt dus house/dance :seriousf:

Han S
10 oktober 2011, 17:59
Bibi vraagt of ik mijn mening wil geven en natuurlijk wil ik dat. Ik heb eerst eens goed geluisterd naar het origineel van dame gogo en die kan er wat van hoor. Ik heb niks met dit nummer, vind er eigenlijk niks aan maar Bibi is wel een feest om naar te kijken. Je gaat wat gehaast en dat is een andere nuance als snel. Het is natuurlijk ook geen geweldige opnamekwaliteit zo met zo'n camera, maar als je dan in de camera kijkt denk ik: dat moet je vaker doen.

Je gaat ook flink uit je dak en dat moet je ook vaker doen. Ingetogen kan mooi zijn, maar gas op de plank is ook heerlijk. Je moet dit nummer wat meer laten leunen in het ritme, Lady Goegoe doet dat fantastisch dus luister daar goed naar.

Ik blijf fan.

BibixMusic
11 oktober 2011, 13:03
Dankje voor je compliment Han :)

Tsja, ik zou graag meer in de camera willen kijken.. Maar dan ga ik de fout in met het pianospel.
Heb sowieso moeite om tegelijkertijd te spelen en zingen (daarom zal ik in het vervolg ook gewoon zingen met een band of backingtrack).
Ik heb nog nooit les gehad in piano, dus ritme houden vind ik inderdaad lastig.

Maar ik ben blij dat je het goed vind :D

Han S
11 oktober 2011, 15:35
Dan neem je toch een stuk of wat pianolessen dear. Je kunt het ook eenvoudiger spelen. Ik zie dat je het hele accoord een stuk opschuift, dus je duim gaat zeg maar van de C naar de F en de G (bijvoorbeeld).

Dat kan ook simpeler, als je een C accoord speelt op C E G en je wilt naar F dan kun je ook de duim op de C houden en de andere twee vingers verplaatsen naar de F en de A, is minder werk en klinkt beter.

:D

BibixMusic
12 oktober 2011, 11:51
Dan neem je toch een stuk of wat pianolessen dear. Je kunt het ook eenvoudiger spelen. Ik zie dat je het hele accoord een stuk opschuift, dus je duim gaat zeg maar van de C naar de F en de G (bijvoorbeeld).

Dat kan ook simpeler, als je een C accoord speelt op C E G en je wilt naar F dan kun je ook de duim op de C houden en de andere twee vingers verplaatsen naar de F en de A, is minder werk en klinkt beter.

:D

Ohja ik begrijp wat je bedoelt!
Ik heb het even uitgeprobeerd en het is inderdaad veel makkelijker :)
Zijn dat niet omkeringen?

Duhsjaak
12 oktober 2011, 12:42
Dan neem je toch een stuk of wat pianolessen dear. Je kunt het ook eenvoudiger spelen. Ik zie dat je het hele accoord een stuk opschuift, dus je duim gaat zeg maar van de C naar de F en de G (bijvoorbeeld).

Dat kan ook simpeler, als je een C accoord speelt op C E G en je wilt naar F dan kun je ook de duim op de C houden en de andere twee vingers verplaatsen naar de F en de A, is minder werk en klinkt beter.

:D


Hi
Kijk! Pracht pappa actie. Daarmee kan je wat.
Kan ook op je gitaar op die wijs (melodie)/wijze (manier).
Ik snap dat het forum niet perse een on line les is, maar is wor hier errug vrolijk van.

Ik wist dat het ergens knarste en toch was ik er nog niet achter waar. Nou daar dus. Soms is het allemaal erg simpel. Heel fijn.

Vriendelijke groet, Gus

Han S
12 oktober 2011, 13:07
Mooi hé? En dan moet ik het nog ff aanvullen: stel dat je een simpel liedje speelt in C. Je zet je duim van de rechterhand op de C, de wijsvinger op de E en ringvinger op de G. Je gaat naar het F accoord door de duim op de C te laten, maar de middelvinger op de F en de pink op de A te zetten. Dat moet niet per sé want je mag het ook met andere vingers doen als je dat makkelijker vindt.

En als je naar het G accoord wilt gaan ga je niet met twee vingers naar recht, maar met twee andere vingers naar links. De duim gaat naar de B, een andere vinger naar de D en de G blijft gewoon in het accoord.

Zo kun je heel snel van accoorden wisselen en het klinkt ook prima. Dat opschuiven van hele accoorden staat nogal amateuristisch, net als het boem tsjak boem boem tsjak van de beginnende drummer. :D

(als hij een jaar heeft geoefend speelt hij een vierkwartsmaat met de kick en een driekwartsmaat op de snare tegelijkertijd en ook nog triolen op de cymbals)

guhlenn
12 oktober 2011, 15:36
Nu draaf je door Han, laat hem na een jaar oefenen gewoon een lekkere vierkwarts maat kunnen spelen dan moet je tevreden zijn hoor ;).

Ik was trouwens wle zeer onder de indruk van Sinead o-connor fragment. Dat vocale zelfbevlekking noemen is wat mij betreft wle een indicatie van mentale retardatie. Ja ik zei het ja. You sir, are an idiot. En u weet wie ik bedoel. ;)

beruk
12 oktober 2011, 19:35
You sir, are an idiot. En u weet wie ik bedoel. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4IXmHqPWxUw&feature=related
Mentale retardatie.....

Ik wens geen idioot genoemd te worden. Knipoog of niet.

guhlenn
13 oktober 2011, 09:29
http://www.youtube.com/watch?v=4IXmHqPWxUw&feature=related
Mentale retardatie.....

Ik wens geen idioot genoemd te worden. Knipoog of niet.

Ik zal je je recht om dingen te wensen niet ontnemen, vrees niet. En ja, ik had het over jou ja. Stoere man wat je bent :).