PDA

View Full Version : Advies: ENGL Souvereign



BobvanKempen
30 september 2011, 18:04
Hallo Allemaal, ik kan een ruildeal maken met een ENGL Souvereign (ruilen tegen mijn Marshall JCM). Kan iemand me vertellen wat een ENGL ongeveer 2de waard is want ik zie ze zo goed als niet op de veilingsite's. Mocht de versterker me niet bevallen zou het toch vervelend zijn als ik die aan de straatstenen niet kwijt kan.

Alvast bedankt!

macwilliams
30 september 2011, 18:27
Ik denk dat je toch even met meer info moet komen bob, de souvereign is in meerdere uitvoeringen geleverd.

Thiez
30 september 2011, 18:30
Hij is er inderdaad in verschillende uitvoeringen. IK geloof dat de 1x12 rond de 1000 weg gaan. Echter is Engl niet heel erg in de smaak hoor. De marshall zal een stuk sneller verkocht worden 2e hands dan de Engl. Hoewel de souvereign wel een populaire combo is van engl.

queswal
3 oktober 2011, 16:07
Mijn Engl Sovereign heb ik een jaar of 2 geleden tweedehands voor 850 euro gekocht. Het is de de E360. 1x12 inch zonder midi. Ik vond dat destijds een heel goede prijs.

dorrus
15 oktober 2011, 08:50
Ik heb er twee gehad Engl sovereign 1x12 zonder midi e360 is dat geloof ik.
dit zijn zeer veelzijdige versterkers met erg mooi clean tot mega overdrive
Nieuwprijs was meer dan 2000 euro en gebruikt kosten de exemplaren zonder midi rond de 800 euro soms nog minder, ze schrijven dus nogal af.
Naar mijn idee is dat relatief weinig geld voor een goede amp.