PDA

View Full Version : Bullet cables



M.H.Huiting
29 september 2011, 19:08
Ik heb op het forum het een en ander gevonden over de zogenaamde solderless cables. Nu heb ik niet altijd zoveel goeie verhalen gelezen over bijvoorbeeld de george l plugs en lava. Ik heb het idee dat de bullet kit weer anders in elkaar zitten en hiermee mogelijk ook van een andere (betekend natuurlijk niet direct betere) kwaliteit zijn.

Heeft iemand ervaring met de bullet kits?

Ik ben namelijk geinteresseerd want:
1. Ik kan niet goed solderen (kan ik natuurlijk wel leren, any help here?)
2. De relatief kleine pluggen (zijn er zulke kleine plugs die je moet solderen?)

Mocht er ergens op het forum al een dergelijke discussie geweest zijn hoor ik het graag, maar ik kon zo niets vinden over de bullet kit...

Lomeos
29 september 2011, 19:59
Ik ben ook wel heel benieuwd naar die kabels. Ik heb zowel George L's als Lava cables. Ik vind de George L's stiekem eigenlijk beter. Ze klinker wat helderder en zijn makkelijker in elkaar te zetten, maar zijn enorm stug. De pluggen van de Lava cables zijn veel kleiner en de kabel is veel flexibeler. Ik gebruik de lava cables omdat ik te weinig ruimte heb voor de George L's. De Bullets lijken er tussenin te zitten qua maat.

Edit: de prijs valt ook redelijk mee. Iets duurder dan de lava's en george L's: http://www.guitarcables.eu/bullet-cable

Hallie
3 oktober 2011, 15:18
Ik ben ook wel erg benieuwd

M.H.Huiting
10 oktober 2011, 15:46
Geen ervaring dus met bullet cables onder de gitaarnetters?