PDA

View Full Version : Marshall Stack



SnelleJim
29 september 2011, 19:08
Ik ben pas net nieuw op deze site dus ik weet niet hoe het allemaal werkt. Maar ik wil graag een Marshall Stack kopen, wat raden jullie mij aan? Ik speel Metal tot Heavy-Metal tot Hardrock?

Venlonaer
29 september 2011, 21:14
Hey welkom.

Stel je vraag even in het moderne versterkers topic. Wat we ook nog van je willen weten, wat heb je als gitaar, wat is je budget en wat heb je zelf al onderzocht/gehoord?

Barloef
29 september 2011, 21:39
Hallo snelleJim,

Welkom op dit leuke forum.

Om het forum een beetje overzichtelijk te houden, is het in verschillende categoriën ingedeeld.

Je hebt nu gepost in de rubriek "stel jezelf voor"
Deze rubriek is bedoeld om ( de naam geeft het al een beetje weg ;) ) jezelf voor te stellen. de meeste gebruiken dit dan ook als eerste post. Denk hierbij aan hoe je heet waar je woont wat voor spullen je hebt, hoeveel ervaring je hebt enz.

Andere rubrieken zijn bijvoorbeeld " elektrische gitaren" en " moderne versterkers ( va 1983) "

Je raadt het waarschijnlijk al. de rubriek elektrische gitaren is bedoeld voor alles wat te maken heeft met elektrische gitaren. de rubriek moderne versterkers (va 1983)" is bedoeld voor alles wat te maken heeft met versterkers vanaf 1983. Als je hier gaat zoeken vindt je een heleboel informatie over Marshall stacks. zoniet is dat de juiste plek om zelf een topic te openen om je vraag te stellen.

veel plezier en succes hier !