PDA

View Full Version : Kaartjes via handelaren



stratestic
28 september 2011, 23:34
Omdat alle concerten steeds zijn uitverkocht zit er eigenlijk niets anders op dan via handelaren kaartjes te kopen...

Weet er iemand wat betrouwbare sites zijn?

Ik zoek een kaartje voor DEUS in rotterdam en RHCP.

TimS
29 september 2011, 00:17
Moet je er echt per sé naar toe? Door kaartjes te kopen verkloot je de markt namelijk voor jezelf (en anderen), je maakt het zo voor de handelaren aantrekkelijk.

Tim..
29 september 2011, 09:35
Als je echt heel graag heen wilt... is pepetickets nog betrouwbaar. (Heb er één keer kaartjes gekocht).
Voor 141,50 euro zit je tweede ring, is dat het waard? :chicken:

Maar inderdaad, liever gewoon niet kopen via handelaren :)

mrweird
29 september 2011, 10:05
Ik heb wel 's 2 kaartjes via viagogo besteld. Ging goed.

The Unforgiven
29 september 2011, 13:30
Je bent waarschijnlijk geen lid van American Express, maar die kopen voor vrijwel elk concert een aantal kaarten, voor leden die dat conert graag willen bezoeken.

stratestic
29 september 2011, 23:00
Jullie hebben helemaal gelijk maar op de normale manier is het door de handelaren vrijwel onmogelijk om aan kaarten te kopen... en dan ben ik op zich best bereid om voor bands die ik echt graag eens live wil zien een beetje meer tebetalen. Ik ben al heel lang fan van Deus en nu treden bijna ze letterlijk bij mij om de hoek op. Kaarten waren iets van 30 euro. Ik ben dan best bereid om een keer iets meer te betalen maar via viagogo zijn ze echt te duur.


Deus in offcorso rotterdam is trouwens maar 472,- :soinnocent:
http://www.viagogo.nl/Concertkaartjes/Alternative+Indie/dEUS-Kaartjes/E-376923?IndexText=deus