PDA

View Full Version : even voorstellen



guitarjo
28 september 2011, 13:46
Hallo beste gitaarvrienden

Mijn naam is Johan..51 jaar...ben na een lange gitaarrust periode (door beroepsredenen)terug begonnen met gitaarspelen...(is nu reeds 3 jaar verder),en ben nu bezig mijn droom te realiseren....namelijk zelf een klein opnamestudiootje in te richten... dit lukt mij al aardig ,zij het wel met financiele tussenpozen:mad:, maar kom geduld wordt beloond nietwaar...daar kom ik elke keer weer tot rust ,terwijl ik nieuwe ideeën daar bot kan laten vieren...voor mij is die plaats eigenlijk een ideeënlabo...waar ik mijn grote passie grenzeloos kan uitoeffenen.... vandaar dat ik dan ook niet moest twijfelen...mij hier bij jullie aan te sluiten...want een passie delen met iemand is een verijking voor jezelf nietwaar :ok:...tchauw...zal later nog meer uit de doekken doen over mijzelf....In ieder geval een hartelijken goeiendag aan iedereen ! Groetjes en tot later

lefthandstrat
28 september 2011, 15:40
Hallo Johan, van harte welkom. Dat omschrijf je leuk "met financiële tussenpozen":seriousf:.......nou, ook voor filosofische gitaristen die af toe geen cent te makken hebben en moeten sparen voor toegegeven kan worden aan de volgende GAS aanval is hier ruim voldoende plaats! Veel plezier hier op het forum! :crazyhappy:

Robtuner
3 oktober 2011, 02:22
Hey welkom op het forum.

Mischien leuk om wat foto's te plaatsen van je studiotje?

Groetjes Rob.

speulmenneke
3 oktober 2011, 17:14
Hey Johan,

Leuk dat je het gitaarspelen weer hebt opgepakt. Ik ben, net als Rob, ook wel benieuwd naar dat studiootje, dus als het klaar is graag foto's au.b.

Groeten.