PDA

View Full Version : voorstellen



wisler
27 september 2011, 15:03
Ik wil me even voorstellen .
Mijn naam is Ron 42 jaar en een beginner,en ben van plan een Cort g200 aan te schaffen . Alle tips en eventuele raad is van harte welkom .

Harry
27 september 2011, 15:20
hoi Ron, welkom! Ik neem aan dat je al een beetje door het forum aan het neuzen bent? Dan kun je ook wat gerichtere vragen stellen!!







(kreeg bij het zien van je forumnaam een beetje een rare ingeving voor een bandnaam; Wisler-Koerbwa-Wisler)

wisler
27 september 2011, 16:15
Hoi frank .
Ik heb wel wat meer vragen ja ,ik wil graag een beetje bleus/rock gaan spelen .Nu vraag ik me af welke versterker het best bij die gitaar past ( Cort G200 ).
verder lees ik vaak over het verschil in snaren ,dus ook de vraag wat daarin de beste keuze zou zijn .

Harry
27 september 2011, 16:34
het ligt een beetje aan je budget, tegenwoordig heb je voor relatief weinig geld aardig spul. Verder zou ik echt de topics lezen die er over gaan, zie bijvoorbeeld "Moderne versterkers', daar zul je snel wijzer van worden. En veel uitproberen, eventueel of liefst met een kenner erbij.

Snaren is heel persoonlijks, ik gebruik al jaren Ernie Ball Slinky. Maar iedereen hier zal daar een ander antwoord op geven.

Ernest01
27 september 2011, 19:06
Welkom !
Wat de snaren betreft, hierbij de link naar het topic op deze site :

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?86625-Het-grote-snaren-topic

Kan je je hart aan ophalen, lijkt mij....

ghost-rider2006
27 september 2011, 23:16
Hai and Welkom



gewoon gaan testen

Als beginner zoek je je toch een ongeluk in de gitaar wereld
als je verder bent dan ga je de verschillen beter horen