PDA

View Full Version : Mijn blog



isy
25 september 2011, 09:44
Hello iedereen !

Ik ben sinds 1 september gestart in de school ILSA met gitaarbouw. Ik heb een blog opgestart voor diegenen die zoiets graag eens mee willen volgen , hierbij :

U mag altijd een kijkje nemen , volgen , reactie's posten enzovoort!

http://isylutheriediary.blogspot.com/

Groetjes , Isy :lp:

oigun
25 september 2011, 10:21
Super! Lijkt me een erg leuke opleiding!
( Doe Willem O de groeten, ik geloof dat hij daar ook net begonnen is.)

ernieman
25 september 2011, 13:42
geweldig!
Doe Geert (geeft die nog les?) en consorten de groeten van mij (Ernstjan).

Je bent toch in het eerste jaar begonnen? En nu al beginnen met een complete Torres? Supergeluk! Wij mochten enkel nog maar een ukulele bouwen en wat proefhalsjes enzo.

isy
25 september 2011, 13:59
Super! Lijkt me een erg leuke opleiding!
( Doe Willem O de groeten, ik geloof dat hij daar ook net begonnen is.)

Ja , is echt super tof ! En ik zal Willem de groeten doen , ik zit bij hem in de klas. Wat is jou naam , kan altijd handig zijn als hij weet van wie hij de groeten heeft haha !

isy
25 september 2011, 14:04
geweldig!
Doe Geert (geeft die nog les?) en consorten de groeten van mij (Ernstjan).

Je bent toch in het eerste jaar begonnen? En nu al beginnen met een complete Torres? Supergeluk! Wij mochten enkel nog maar een ukulele bouwen en wat proefhalsjes enzo.

ik kan me momenteel nog geen Geert herinneren .. geeft die praktijk of iets van theorie? En ja ben in mijn eerste jaar begonnen , maar van horen zeggen gaan we die eerste gitaar denk ik nog niet afkrijgen dit jaar.. wie weet :D
Wat doe jij nu Ernstjan , heb je een job gevonden in die richting of ben je zelfstandig begonnen ofzo?

ernieman
25 september 2011, 14:18
Geert Vermeiren, gaf bij mij (dat was in '95) les in het 2e en 3e jaar gitaarbouw. Hij heeft zo'n beetje de opleiding opgestart.
Maar doe Els en Eric ook maar de groeten.

Ik ben na mijn opleiding eerst nog een opleiding voor laborant gaan doen (om brood te verdienen) daarna een 2 tal jaar later als zelfstandige in bijberoep begonnen, vooral met luitbouw. Momenteel staat het eventjes stil wegens de geboorte van een dochtertje (is alweer 2 jaar, dat gaat snel!) en emigratieplannen. Maar ik ben wel van plan om in de nabije toekomst weer verder te gaan met instrumentenbouw.

isy
25 september 2011, 14:37
Geert Vermeiren, gaf bij mij (dat was in '95) les in het 2e en 3e jaar gitaarbouw. Hij heeft zo'n beetje de opleiding opgestart.
Maar doe Els en Eric ook maar de groeten.

Ik ben na mijn opleiding eerst nog een opleiding voor laborant gaan doen (om brood te verdienen) daarna een 2 tal jaar later als zelfstandige in bijberoep begonnen, vooral met luitbouw. Momenteel staat het eventjes stil wegens de geboorte van een dochtertje (is alweer 2 jaar, dat gaat snel!) en emigratieplannen. Maar ik ben wel van plan om in de nabije toekomst weer verder te gaan met instrumentenbouw.

Ahzo ! dan moet ik eens horen waar Geert zit ;) en ik zal ze de groetjes doen !

Ah klinkt allemaal leuk en interessant , ik wil later ook graag zelfstandig gaan in bijberoep maar ja dat is een groot risico hé.. Is er veel vraag van mensen/klanten en verdiend het "oke" ?? Proficiat met je dochter'tje :)