PDA

View Full Version : Line 6 X3 Live



Murdock
25 september 2011, 09:27
Hoi,

heb probleempje met de LIne 6, heb in elke patch een tap delay zitten,
terwijl ik deze niet heb ingeschakeld.

Heb alles nagekeken , maar kom er niet uit!!!

harrie-beton
25 september 2011, 09:31
Via gearbox makkelijk aanpassen.
je kan een delay tijd op "noten" zetten of op msec. Bij dat laatste is hij niet meer in te stellen op taps.

Murdock
25 september 2011, 09:33
Via gearbox makkelijk aanpassen.
je kan een delay tijd op "noten" zetten of op msec. Bij dat laatste is hij niet meer in te stellen op taps.

Hoe bedoel je via Gearbox!!!

harrie-beton
25 september 2011, 11:25
http://line6.com/support/knowledgebase/toneporthelp/help/images/TapTempo.jpg

Effecten hebben een bepaalde tijdsduur. Via de tap functie kan je deze instellen. Je kunt de tap functie op een delay instellen maar ook op bv de snelheid van de chorus.
In het programma gearbox kun je dat instellen. Die is gratis en hoort bij de line6 x3. Ook handig voor bewerken en backuppen van je patches.

harrie-beton
25 september 2011, 15:22
edit

Je kunt ook direct op de x3 het aanpassen. Je dubbeltikt op de DELAY knop zodat je hem kan editen en dan draai je aan de 2e knop om de noten/tap in te stellen. Als je helemaal rond hebt gedraaid komt er een optie TAP OFF.

Murdock
25 september 2011, 20:26
edit

Je kunt ook direct op de x3 het aanpassen. Je dubbeltikt op de DELAY knop zodat je hem kan editen en dan draai je aan de 2e knop om de noten/tap in te stellen. Als je helemaal rond hebt gedraaid komt er een optie TAP OFF.

Heb inmiddels Gearbox gedownload, is inderdaad handig, ben er inmiddels ook
achter, alle patches waren ingesteld met een dark Hall , deze lijkt erg op een delay, hoe dit is gekomen , is voor mij een raadsel !!!!

Heb het ding nog maar een aantal weken , dus zal wel aan mij liggen.