PDA

View Full Version : oordelen over Ibanez RGT42BP



Fatal Fairytale
28 mei 2003, 14:55
kan me hier even iets vertellen over de kwaliteit van de Ibanez RGT42BP?
komt er een goed geluid uit en hoe zit het met de kwaliteit van de brug en de rest van de gitaar?

Soulflyhigh
28 mei 2003, 17:13
Ik heb er op gespeeld in Amsterdam. Die Neck-through is echt heerlijk :-D hij speelt echt super fijn en dus vooral op de hoge posities. Die neck-through is echt heerlijk. Ik niet echt oordelen over het geluid aangezien ik hem maar 10 min in m'n handen heb gehad (hij stond namelijk retesclecht afgesteld :angry: ) Die infinty humbuckers klonken wel aardig maar ik zou er toch echt iets anders in zetten (SD's of EMG's) ik was wel een beetje verbaasd dat er een 5 standen schakelaar in zat :???: ik had liever 3 standen gehad. Conclusie: vette gitaar met wat andere elemanten erin :P

Ibanez RuleZ
28 mei 2003, 17:39
neck through heerst! ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het is, want een vriend van me is er ook in geinteresseerd.

Harrald

Nash
31 mei 2003, 13:52
:metal: Ik ben normaal niet zon Ibbie fan, maar heb op een RGT3020 gespeeld, het grote broertje van de 42. Ik zeg, dat viel me zeker niet tegen, al ben ik meer te spreken over de amerikaanse variant, de RGT3120.

crowdsurfer
31 mei 2003, 23:54
:metal: Ik ben normaal niet zon Ibbie fan, maar heb op een RGT3020 gespeeld, het grote broertje van de 42. Ik zeg, dat viel me zeker niet tegen, al ben ik meer te spreken over de amerikaanse variant, de RGT3120.

Wat is het verschil tussen de rgt3120 en de rgt3020? Lijkt me niet zoon groot verschil :o