PDA

View Full Version : Slaggitarist gezocht voor rockband omgeving Roermond



Blieje
23 september 2011, 20:46
Wie zoeken we?
We zijn op zoek naar een enthousiaste slaggitarist die ook kan zingen (backing vocals ter ondersteuning van onze zanger maar ook evt. enkele nummers als lead vocalist). Wij zoeken geen solo gitarist.

Wie zijn wij?
The Chronicles is een nieuwe rock coverband uit de omgeving van Roermond die bestaat uit:

Rene: Drums, 36 jaar, woont in Sint Odilienberg, ruime ervaring

Tim: Zang, 36 jaar, woont in Herkenbosch, zo'n 10 jaar podiumervaring

Pascal: Gitaar, 40 jaar, woont in Geleen, ruim 10 jaar podiumervaring

Marcel: Bas, 45 jaar, woont in Herkenbosch, ruim 10 jaar podiumervaring

We hebben een repetitieruimte ter beschikking in Herkenbosch.

Ons reportoire?
Momenteel bestaat ons reportoire uit nummers van o.a. Pearl Jam, Foo Fighters, Creed, Motorhead, Thin Lizzy, Volbeat, Kiss en John Mayer.

We willen dit reportoire graag aanvullen met "lekkere" (hard)rock van oud tot nieuw. Denk hierbij aan b.v. Guns 'n Roses, Bon Jovi, Aerosmith, Def Leppard, Whitesnake, Van Halen, Rush, Alter Bridge etc. Alles in goed overleg zodat we er allemaal zin in hebben en vooral houden.

Wat willen we?
Fun staat voorop! We willen zo'n 10 tot 15 keer per jaar gaan optreden. Geld speelt voor ons slechts een beperkte bijrol. Om ons iets meer te onderscheiden van de doorsnee coverbands willen we een spectaculaire show gaan neerzetten.

Interesse?
Reageer!

SantaX
23 september 2011, 22:35
Hei Blieje :seriousf:

Dat liekt mich waal get.
Ik heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren, maar ik zal je even pm-en dit weekend! Kom zelf zoals je kunt zien uit Stein en ben 32.

Groet,
Wilbert

Bart Pennings
18 november 2011, 15:37
hey, ik ben bart 18 jaar uit roermond en speel 2 jaar gitaar.
speel voornamelijk metallica en megadeth maar zoek band om veel van te leren. Leer nummers snel en ben fanatiek.
misschien kunnen we een keer jammen ? :rockon:
Noem eens een paar nummers die jullie veel spelen dan kan ik ze meteen in studeren.

18 jaar misschien te jong voor jullie ? maar aan de andere kant, als het maar gaaf klinkt toch ?

Groeten Bart