PDA

View Full Version : Nieuwe staalsnaar kopen



Gothra
23 september 2011, 18:45
Voor mijn verjaardag volgende maand willen mijn ouders mij sponsoren in een staalsnarige akoestische gitaar. Het hoeft geen super goede te zijn, ik had een bedrag van ongeveer 300 euro. De enige eis die ik verder stel is een cutaway. Ik heb verder niet veel ervaring met deze gitaren dus suggesties of tips zijn welkom!
EDIT: oh, hij moet wel een natural finish hebben en het liefst een donkere houtsoort, maar dat maakt niet heel veel uit:) dus geen dekkende laklaag of sunburst e.d.

Ernest01
23 september 2011, 19:08
Alvast gefeliciteerd ! ;)

Er zijn diverse topics gestart met dezelfde vraag, misschien kan je daar al ideëen uit opdoen.
Ook staan op de home-page diverse firma's, die hun produkten op hun site laten zien. Hiermee kan je misschien al een keuze maken.
Als je die hebt gemaakt, dan is het makkelijker voor de forum-leden om hun ervaringen met die gitaren te vertellen.
Succes.

bass blom
23 september 2011, 19:09
*kucht zijn sig op*

Gothra
23 september 2011, 19:28
Alvast gefeliciteerd ! ;)

Er zijn diverse topics gestart met dezelfde vraag, misschien kan je daar al ideëen uit opdoen.
Ook staan op de home-page diverse firma's, die hun produkten op hun site laten zien. Hiermee kan je misschien al een keuze maken.
Als je die hebt gemaakt, dan is het makkelijker voor de forum-leden om hun ervaringen met die gitaren te vertellen.
Succes.

Bedankt! Je hebt helemaal gelijk, ik kom hier de laatste tijd zo weinig dat ik even was vergeten dat er ook een zoekfunctie was:)

Rizz
23 september 2011, 20:55
*kucht zijn sig op*

Dang, was nog op zoek naar een leuk gitaartje voor erbij... Net al mijn geld in hout gestoken:confused: Mooi gitaartje, Bass! Je zou 'm alleen al om de looks kopen...

Gothra, volgens mij precies wat je zoekt...

Gothra
28 september 2011, 17:57
Ik heb een ovation op het oog, heb er ooit wel eens op gespeeld en vond dat zeker niet verkeerd! Gaat om een CC24 met koa top. Wat is nou eigenlijk het verschil tussen die multi-soundholes en een normaal klankgat? Is het volume niet veel minder zo?