PDA

View Full Version : Mexican.



WesselBults
23 september 2011, 14:01
Ik sta op het punt om een fender jaguar te kopen (2010) en Hij is mexican, sommige mensen zeiden dat de mex quality niet goed is. IS dit waar?
Ik neem aan dat het wel goed is, ook voor nu nog aangezien ik 14 jaar ben.
Ik kan hem meenemen voor 600 euro.

MegaDrive
23 september 2011, 14:20
Dat wil nog wel eens verschillen. Ik heb mexen gehoord die beter waren dan hun amerikaanse broertjes. Neem iemand mee die er verstand van heeft en een goed van een slecht exemplaar kan onderscheiden. Of ga gewoon af op je eigen gevoel: als hij speelt en klinkt zoals jij wilt dan kan het toch niet slecht zijn?

WesselBults
23 september 2011, 14:33
Oke, ik kijk of ik mijn oom mee kan krijgen(tfoa.eu).
Maar ik zit nog met een probleem, er is keuze tussen een Olympic white met 2 buckers, en een Sunburst met single's ik vind de sunburst mooier. maar ik wil er wel goed nirvana op spelen.

Methoxy7
23 september 2011, 14:44
Oke, ik kijk of ik mijn oom mee kan krijgen(tfoa.eu).
Maar ik zit nog met een probleem, er is keuze tussen een Olympic white met 2 buckers, en een Sunburst met single's ik vind de sunburst mooier. maar ik wil er wel goed nirvana op spelen.

Awel, deze dan: http://www.fender.com/products/kurtcobain

;)

WesselBults
23 september 2011, 14:45
Oww die wil ik wel maar die's iets te duur;)

r3ubu3r
23 september 2011, 14:45
ik heb een mexicaanse strat (CP 60), en die speelt heeeerlijk én heeft een mooi geluid.
verder heb ik niet op veel andere mexicaanse fenders gespeelt, dus ik kan ze niet met elkaar vergelijken. gewoon spelen/voelen

Jasper.
23 september 2011, 14:49
Ik zou denk ik toch de humbucker versie nemen.
Ik vind persoonlijk wit ook erg mooi.

caliban
23 september 2011, 15:10
Zou ook de humbuckerversie kiezen als je veel overdrive gebruikt.

WesselBults
23 september 2011, 15:11
Ja, denk het ook, al hoewel ik de sunburst mooier vindt.

Jasper.
23 september 2011, 15:13
Ik persoonlijk vind het pearloid rode slagplaatje niet zo mooi op de witte, misschien kun je er later nog eens wat anders opzetten, dan word ie al veel mooier vind ik.

zoiets:
http://blankimagearts.com/jag/small/whitejag2.jpg

WesselBults
23 september 2011, 15:14
Zou kunnen, maar ik vindt dat wel mooi;)
Tenzei nog iemand een Jaguar SUnburst met buckers tekoop heeft

thomas_lc
23 september 2011, 19:28
kan je niet via je oom iets regelen tering he, als je oom zogenaamd tfoa is dan kan die toch echt wel een fender regelen he. ben benieuwd of hij z'n eigen familie ook van die achterlijke prijzen rekent

bass blom
23 september 2011, 19:40
:seriousf:

macwilliams
23 september 2011, 20:09
Dat is wel heel slordig. :dontgeti: