PDA

View Full Version : Line6 M5



tnijland
22 september 2011, 21:06
Ik ben momenteel met mijn pedaal board nog niet helemaal tevreden over de delay. Nou heb ik een korte tijd een POD HD500 gehad en vond de Line6 effecten hiervan erg goed (met name delay with modulation etc.).

Kortom, voor mijn pedaal board zou een Line6 M5 pedaaltje misschien wel een leuke aanvulling zijn. Voordeel is tevens dat er veel effecten binnen handbereik komen die ik anders waarschijnlijk niet op mijn pedaal board zou plaatsen. Nadeel is dat er maar 1 effect tegelijkertijd kan worden gecombineerd hetgeen lastig kan zijn als ik delay plus een 2e M5 effect zou willen gebruiken. Toch ben ik bang dat een M9 weer wat te veel van het goede is...

Wat denken jullie?

tomdiedom
23 september 2011, 03:28
Ik weet het niet, ik weet niet wat er in jouw koppie zich afspeelt. We kunnen allemaal gaan roepen wat zij zouden doen, maar daar schiet jij niks mee op.

peter_heijnen
23 september 2011, 05:15
Het ging toch om de delay? Nou dan! ;)

Hou je wel rekening met voldoende ruimte voor de voeding?

dml
6 oktober 2011, 10:38
Gisteren een M5 gekocht. Tijdje geleden had ik al eens een M13 maar ik gebruikte hoofdzakelijk de delaymodellen dus deze was te groot voor mijn wensen/ eisen. Na wederom een lange zoektocht naar de voor mij meest geschikte delay ben ik uiteindelijk voor de M5 gegaan. M9 had ook gekund maar die heb ik qua mogelijkheden toch niet nodig, ik gebruik of een delay of een reverb of een chorus maar nooit tegelijk. Wat voor mij zeker een pluspunt is, is de voeding. Deze wordt meegeleverd en is niets meer dan een simpele geschakelde 9V adapter van 500mA, m.a.w. je kan 'm ook met een One Spot voeden. Of hij daadwerkelijk 500mA nodig heeft, weet ik niet.
Heb gisterenavond een paar delays geprogrammeerd en natuurlijk de particle reverb! Leuk speelgoed.