PDA

View Full Version : tribute to Queen. Show must go instrumental. Stratie.



stratie
22 september 2011, 19:51
Een stukje instrumentaal van een legendarische band!

Ik ben hier al zoooo lang niet geweest door enorme drukte, maar ik denk post hem toch eventjes.

Hier een daar zit er wat latency in. Dit krijg ik niet gefixt met mijn noob computer skills. ha ha.


http://www.youtube.com/watch?v=o0axqpq7b8U&feature=youtube_gdata

Alvast bedankt voor het kijken en commentaar! :crazyhappy:


(Ibanez S20065 Prestige)

pasqual
22 september 2011, 21:17
Zou je de gitaar wat harder in de mix kunnen zetten? En ook iets meer naar het midden? Dan komt jouw spel veel meer tot z'n recht want nu komt het er een beetje karig vanaf. Van wat ik kan horen speel je wel lekker eigenlijk.
Wat voor een gitaartje is dit? Leuk gefilmd op deze manier.:)

Edit: Sorry, lees net Ibanez S20065 Prestige....Duhhh

Han S
22 september 2011, 21:42
Ik kan die gitaar goed volgen in de mix en van mij hoeft die niet harder. Ik vind het wel jammer dat het zo abrupt eindigt en ik vraag me af wat er nog meer komt. Ik hoop dat je ook nog flink de hoogte in gaat met veel emotie, zoals Mike Oldfield zo mooi kan doen.

nickofzo
22 september 2011, 21:56
Wat Han S zegt.
verder inderdaad soms wel jammer van de latency, maar daar zou ik men hoofd niet aan gaan stoten.

macwilliams
22 september 2011, 22:13
Ik heb geen tips, slechts een compliment.:ok:

stratie
22 september 2011, 22:55
Thanks voor de tips en het compliment:cooler:. Ik wil hem inderdaad nog wel even afmaken :)


Igg tot zover super bedankt! :)

Duhsjaak
24 september 2011, 10:01
Thanks voor de tips en het compliment:cooler:. Ik wil hem inderdaad nog wel even afmaken :)


Igg tot zover super bedankt! :)

Hi
Wie? Wie ga je afmaken?
Mag ik helpen? Lijkt me nou zo gezellig weer eens een potje onvervalst zinvol geweld!
En dan for good measure een stille tocht met veel waxinelichtjes.

Daar krijg je zo'n dooie niet mee terug natuurlijk, maar het maakt aan de daders (aan ons natuurlijk) èn aan de maatschappij als geheel (daarvan maken wij ook deel uit) voor eens en voor al duidelijk dat dit onacceptabel is, dat dit niet mag worden gepikt. En bovenal..... dat er maatregelen dienen te worden genomen waardoor herhaling kan worden uitgesloten.

Nou, je begrijpt dat ik zo nog wel even door kan gaan.

Op je muziekje is verdraaid weinig aan te merken. Zeker na 1 minuut. Kennelijk had je even een warmdraaiperiode nodig. Maar dan gaat ie ook loos!

Zoals de Chinees altijd zegt: The Rechaud must go on. Dat doet het rechaud wel, maar je lied niet. Het eindigt nogal plotseling.

Ik heb me wel geamuseerd! Prima zelfs!
Graag nog een leuk lied posten, ga ik weer lekker ervan genieten.
Vriendelijke groet, Gus

lefthandstrat
24 september 2011, 11:05
Mooi hoor, ik heb er van genoten. Je kan trouwens op een goede beheerste manier met je tremelo omgaan, prima timing. Jammer inderdaad dat het zo abrupt eindigde. Zie/beluister graag het vervolg!

Ernest01
24 september 2011, 12:01
Igg tot zover super bedankt! :)

Goed gespeeld en inderdaad.... laat nog eens wat horen, maar dan helemaal.

Igg ?? In Geen Geval ?? ;)

arjanb01
24 september 2011, 12:05
Lekker gespeeld Jordy. Lekkere toon, mooie ronde lead sound, vind ik persoonlijk mooi voor deze muziek.
Qua mix zit je goed hoor, hoeft er echt niet overheen te knallen, prima....

Welke gear gebruikte je op deze opnamen ? Gitaar toevallig een red special ?

stratie
24 september 2011, 17:28
Bedankt allemaal voor de complimentjes en de verbeterpuntjes. :mmmm:

En Duhsjaak... Hulde voor jou geniale commentjes altijd. Kan er goed om lachen, en mooi geschreven.

Gitaar is een Ibanez staat onder de link welke ! :)

Ik ga zometeen een poging wagen om heel het liedje op te nemen.

nickofzo
25 september 2011, 17:59
en?:lp::lp::lp:

MichaelSS
26 september 2011, 00:41
Ik vind het niet zo geweldig.

Hou er sowieso niet van als de exacte zanglijn wordt vervangen door een instrument. Zorg dan dat je wat improviseert. Hier zit niet veel spannends in, en al helemaal geen opbouw.

Ik moet wel zeggen dat je sound goed is. Geweldige gitaren die Ibanez Prestige's. Zelf wil ik er ook graag nog een keer ééntje.

Riky
27 september 2011, 10:47
Kan me wel aardig vinden in het commentaar van Michael.
Je speelt goed, je hebt een erg, erg mooi geluid. Het lead geluid waar ik van hou, maar het hobbeltje een beetje door en vind het niet echt in dienst van het nummer soleren. Komt meer over als even je gitaar pakken en losgaan op een nummer.