PDA

View Full Version : Hedone site



De Teng
28 mei 2003, 14:54
idd.... deze thread staat ook al bij sounds, maar hier denk ikd at ik wat meer reacties op design van de site kan krijgen:

www.hedone.cjb.net

En idd... er zit 1 popupje bij.... (mp3's staan er ook op, voor elk wat wils ok?)

andy
1 juni 2003, 02:24
Zeist, Utrechtsestraatweg, mijn wiegje...
Maar ff serieus, misschien wel aan te raden om bezoekers meteen te laten weten welk vlees ze in de kuip hebben. Dus de stijl muziek. Ben ik nog niet achter, ja qua band profiel metal tm Dire Straits. Maar dat is wel erg ruim natuurlijk.
Kun je wel zeggen luister ff naar een MP3, maar mijn schijt compu wil dat ff niet. En sommige bezoekers hebben waarschijnlijk het geduld ook niet. Zelf luister ik op sites alleen naar muziek als ik uit de bandbeschrijving merk dat het wel eens mijn smaak zou kunnen zijn.
Maar oud plaats genoten, verder succes. :gitarist:

De Teng
2 juni 2003, 15:31
Ok dan, das wel een goede tip, ik zal er wat aan doen. Het is nl. het inderock genre volgens sommigen, maar dat dekt de lading naar mijn smaak niet helemaal. Invloed van U2 en Opeth als ik het zo bekijk.

Overigens gaat dat vernederlandste engels ook veranderen, maar ik heb maar snel in een flits opgeschreven. Komt allemaal goed ;)