PDA

View Full Version : rivera metal shaman



Felanovic
20 september 2011, 13:01
Iemand ervaring met dit pedaal en waar kan ik het in NL testen/kopen?

http://rivera.com/index.php/products/276

iWishmaster
20 september 2011, 13:15
Maxguitars in Den Haag / Nijmegen is de importeur en zover ik weet ook één van de weinige verkopers van Rivera producten, ik zou daar eens heen bellen.

Edit:
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=7109

In Stock
This product is available in our store in The Hague and Nijmegen
Price: €249.00

Daar dus :)

Liquid_Metal
20 september 2011, 14:56
Mag ik zeggen dat ik het, afgaande op de demo op hun site, echt een afgrijselijk geluid vind?

iWishmaster
20 september 2011, 18:35
Mag ik zeggen dat ik het, afgaande op de demo op hun site, echt een afgrijselijk geluid vind?

Ook maar even geluisterd dan. Het is maar een youtube clipje, maar het klinkt inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven ...

Dirk_Hendrik
20 september 2011, 19:36
Mag ik zeggen dat ik het, afgaande op de demo op hun site, echt een afgrijselijk geluid vind?


..... holy crap!....:hide:

Da's dus een +1

interessander
20 september 2011, 19:46
Haha, zo slaan merken wel vaker de plank behoorlijk mis met promo-filmpjes, ik herrinner me nog een filmpje van de Gibson BFG met een bijzonder middelmatige nu-metal band ter introductie.

Al moet ik zeggen dat die sound met die baritone LP wel geschikt kan zijn als je van de nieuwere cannibal corpse houdt bijvoorbeeld.

tomdiedom
20 september 2011, 20:35
inderdaad, dibs out op dat apparaat.

Felanovic
22 september 2011, 12:56
OK thanks !

Ik wil hem eventueel gebruiken als boost voor mijn dirtychannel en de geintegreerde noisegate spreekt mij aan !

Verder gewoon uitproberen natuurlijk, mss blijkt het idd niks.

HaroldA
22 september 2011, 13:28
Ik wil hem eventueel gebruiken als boost voor mijn dirtychannel

Daar zou ik zelf nooit zo'n high gain pedaal voor gebruiken. Volume en een klein beetje gain is dan veel beter.

R.J
22 september 2011, 15:46
Dan kan je beter een blackstar ht boost of ibanez tubescreamer/maxon 808 halen.....

also +20 @ schijtgeluid =s :stop:

Terminus
22 september 2011, 17:33
Als je een versterker hebt met een goede crunch kan je met een TubeScreamer inderdaad ver komen.

En dat clipje... daar had wat hoog vanaf gekund. Heel veel hoog eigenlijk. En de brutality switch verandert bijna niks en wat het toevoegt is compleet overbodig modderig laag.

Felanovic
24 september 2011, 09:30
Ahaa ok !

Op dit moment gebruik ik een Fulltone Fat Boost in combinatie met een ISP decimator en een Boss NS-2 ! Zeer te vreden mee !

Maar altijd leuk andere stuff bekijken he !