PDA

View Full Version : Ibanez RS900 gezocht



Rohai
19 september 2011, 23:57
Weet iemand mogelijk ergens een RS900 te koop?

Marcel2
21 september 2011, 07:23
http://www.google.nl/

timobode
9 december 2011, 18:01
luister ik zou geen ibanez nemen een slecht merk mijn oom heeft er een staat nu in de kelder halfjaar zijn je snaren al verrot als je een goede gitaar wil hebben heb je al voor 208 euro een cort action lage prijs voor zo'n goede kwaliteit

jerome
9 december 2011, 18:23
Ibanez een slecht merk omdat de snaren na een half jaar verrot zijn? :seriousf:
Ik denk eerder dat je oom een slechte kelder heeft... ;)

Marcel2
9 december 2011, 19:02
luister ik zou geen ibanez nemen een slecht merk mijn oom heeft er een staat nu in de kelder halfjaar zijn je snaren al verrot als je een goede gitaar wil hebben heb je al voor 208 euro een cort action lage prijs voor zo'n goede kwaliteit

Lulkoek.

.

arcane
9 december 2011, 19:05
luister ik zou geen ibanez nemen een slecht merk mijn oom heeft er een staat nu in de kelder halfjaar zijn je snaren al verrot als je een goede gitaar wil hebben heb je al voor 208 euro een cort action lage prijs voor zo'n goede kwaliteit

Jaja, snaren rotten sneller weg op een Ibanez, op een Rickenbacker blijven ze eeuwig goed.

:???:

Marcel2
10 december 2011, 00:07
Jaja, snaren rotten sneller weg op een Ibanez, op een Rickenbacker blijven ze eeuwig goed.

:???:

Ja, die snaren voelen heel goed aan op welke bas ze zitten....

spriggan
10 december 2011, 00:55
luister ik zou geen ibanez nemen een slecht merk mijn oom heeft er een staat nu in de kelder halfjaar zijn je snaren al verrot als je een goede gitaar wil hebben heb je al voor 208 euro een cort action lage prijs voor zo'n goede kwaliteit

Heh, eindelijk iemand die na veel research een gefundeerde feiten op tafel legt.
Op zoek naar een ibby uit '79/ '80 (die snaren vreet), terwijl je er gewoon een cort met glimmende snaren in de gitaar supermarkt kunt halen.

Stom, stom stom, ik maar denken dat snaren slijten door spelen, maar 't was m'n ibby. (snel m'n andere bas in een andere kamer zetten 't is misschien besmettelijk)

Als Phil Lynott dit geweten had (nee geen allu hoedje) maar mischien was het dan anders gelopen.

Ok, on topic : RS900 komen heel weinig op de markt. Vooral ebay/MP in de gaten houden en internationale bas fora gaan spammen. Misschien heb je mazzel.

arcane
10 december 2011, 14:45
Ja, die snaren voelen heel goed aan op welke bas ze zitten....

Zekers, zo haten plectra ook epiphone gitaren.

jerome
10 december 2011, 17:27
.... Als Phil Lynott dit geweten had (nee geen allu hoedje) maar mischien was het dan anders gelopen. ....



Tja, ik vond hem altijd al zo beroerd spelen maar dat lag natuurlijk aan die Ibanez... ;)