PDA

View Full Version : Is er een "toevoegen aan favorieten" knop?



deathletters
19 september 2011, 21:38
Zo ja: waar?

Zo nee: waarom niet?

Het leek me wel handig om de topics die je graag zonder al te veel zoekwerk wil vinden bij elkaar te hebben.
Dat je na lang zoeken een topic hebt gevonden dat je mischien vaker nodig hebt dat je dat even op kan slaan in je favorieten en er met een paar klikken bent.

als zoiets er al is kan iemand dan even zeggen waar


alvast bedankt ;)

Mitch
19 september 2011, 21:54
Bij mijn weten niet, maar je kan je wel abonneren op topics. Krijg je email, elke keer als er iets gepost wordt, of dagelijks of wekelijks. Dit kun je selecteren in het scherm "Reageren", een stukje naar beneden scrollen onder het schermpje om je bericht in te typen.

deathletters
19 september 2011, 21:57
Ja maar dan zit je met het probleem dat je elke dag 10 mailtjes extra in je iNbox krijgt.
En bij een druk topic zelfs meer...

Mitch
19 september 2011, 22:16
Nee, wat ik zei: je kan instellen: per bericht, dagelijks of wekelijks. Maar abonneer je je op tien topics dan krijg je tien mailtjes, ja. Je kan ook op het forum zelf zoeken naar topics met nieuwe posts, misschien is dat handiger?

lefthandstrat
20 september 2011, 01:01
Ik heb in mijn favorieten van IE een mapje "Gitaarnet" gemaakt en sla daar de topics in op die ik regelmatig bezoek of in de gaten wil houden.

Rizz
20 september 2011, 17:28
ctrl-d en mapje selecteren, werkt sneller

Met zo'n knop zettie de link automatisch in de lange lijst en moet je de link daarna weer in het goeie mapje zetten, dus zelf doen is sneller...

telecastermaster
29 september 2011, 13:51
Om dit probleem te ondervangen hebben we gewoon eeuwigdurende topics.......:(

humbucker
29 september 2011, 14:13
Ctrl + d









12345679

doctormetal
30 september 2011, 21:04
Ja maar dan zit je met het probleem dat je elke dag 10 mailtjes extra in je iNbox krijgt.
En bij een druk topic zelfs meer...
Je kan ook gewoon subscriben zonder notificaties. Het topi staat dan wel in je lijst, maar je krijgt dan geen mail als iemand een bericht post.

aad
3 oktober 2011, 16:49
Je kan ook gewoon de URL van het topic in notepad (of zoiets) plakken als je iets wilt volgen. Het bestand plaats je dan bijvoorbeeld op je desktop.

Heel basic.