PDA

View Full Version : Nieuwe amp; Fender mustang III



bass blom
19 september 2011, 16:54
http://www.maxless.nl/mustangIII/IMG_1550.jpg

MjS
19 september 2011, 17:13
Gratuliere! Ben ook lekker alle opties aan het ontdekken op de I, valt niet tegen. Wel beetje overkill trouwens, doos in doos in doos! ;)

bass blom
19 september 2011, 17:14
zo, nu eerst uitproberen :D

http://www.maxless.nl/mustangIII/IMG_1551.jpg

:speed:

bass blom
19 september 2011, 17:36
zo!
dik kwartiertje gespeeld.
hier en daar vol open gehad, licht piepende oren nu :D
kickass ding, daar ga ik me wel mee vermaken :lp:

Exi
19 september 2011, 17:47
Zijn lekkere bakkies inderdaad. Gefeliciteerd!:ok:

jutter
19 september 2011, 18:03
Ziet er niet uit :D
Maar ben wel benieuwd hoe dat nou klinkt.......

bass blom
19 september 2011, 18:14
petje af hoor voor de mannen die dit zo gemaakt hebben :crazyhappy:

http://www.maxless.nl/mustangIII/IMG_1552.jpg

onwijs leuk speelgoed, helemaal als je je putertje erbij hangt.

bass blom
19 september 2011, 18:19
hoe klinkt het, ja, poeh, waar moet je dan beginnen? :D
de meeste amps heb ik nooit gehad of lang geleden.
maar hoe gaaf is het om een champje op een 412 kast te zetten?
of gewoon ff twee champs te hebben.
en die supersonic, man wat een beest :p

wat me in ieder geval opviel van de youtube demo's is dat het niet dat tyische 'iets' heeft waardoor ik line6 nagenoeg altijd in 1 of een paar noten herken.
de rectifier hebben ze maar standaard een noisegate op gezet :D
toen ik die uitzette klonk dat inderdaad net als een echte :seriousf:

dit duurt wel ff voor ik alles geprobeerd heb.
ben ook heel benieuwd hoe opname via usb gaat.

jutter
19 september 2011, 18:24
hoe klinkt het, ja, poeh, waar moet je dan beginnen? :D
de meeste amps heb ik nooit gehad of lang geleden.
maar hoe gaaf is het om een champje op een 412 kast te zetten?
of gewoon ff twee champs te hebben.
en die supersonic, man wat een beest :p

wat me in ieder geval opviel van de youtube demo's is dat het niet dat tyische 'iets' heeft waardoor ik line6 nagenoeg altijd in 1 of een paar noten herken.
de rectifier hebben ze maar standaard een noisegate op gezet :D
toen ik die uitzette klonk dat inderdaad net als een echte :seriousf:

dit duurt wel ff voor ik alles geprobeerd heb.
ben ook heel benieuwd hoe opname via usb gaat.

Ik vind het op Y-T nogal synthestisch klinken. Is dit in real life ook zo?

bass blom
19 september 2011, 18:34
Ik vind het op Y-T nogal synthestisch klinken. Is dit in real life ook zo?

tja, synthetisch, dat is voor ieder op zich iets anders neem ik aan.
dat wat ik dus altijd in line6 hoor, ergens iets raars, een soort belletje ergens in midhoog ofzo dat hoor ik hier niet.

maar wat zit er allemaal tussen je oren? je weet dat je op een goedkoop spaanplaat kastje speelt met een goedkope celestion speaker.
en je klikt en duwt ff wat en je speelt op een vette marshall op een 412G waarmee ze neem ik aan greenbacks bedoelen.
nee, synthetisch vind ik het niet.
en wat je dus extra hebt als je de computer er aan hangt, bias en sag instellen, dat doet echt vet veel.

enige min tot nu toe is dat ik iets mee hoor trillen, denk het frontje, doet mijn goeiekope vox vr 30 ook.
maar daar zit ik totaal niet mee, ik heb het ding voor oefenen, meespelen met nummers uit de computer, componeren en fun, en veel fun is het voor dat geld :crazyhappy:

kan zijn dat opname via usb meer synthetisch klinkt, dat ga ik vanavond uitproberen.
ik vind het in ieder geval een hele boel leuk spul voor relatief weinig doekoe :D
en het gaat ook weer gas opwekken voor maffe stompboxjes die er in zitten :hide:

jutter
19 september 2011, 18:54
tja, synthetisch, dat is voor ieder op zich iets anders neem ik aan.
dat wat ik dus altijd in line6 hoor, ergens iets raars, een soort belletje ergens in midhoog ofzo dat hoor ik hier niet.

maar wat zit er allemaal tussen je oren? je weet dat je op een goedkoop spaanplaat kastje speelt met een goedkope celestion speaker.
en je klikt en duwt ff wat en je speelt op een vette marshall op een 412G waarmee ze neem ik aan greenbacks bedoelen.
nee, synthetisch vind ik het niet.
en wat je dus extra hebt als je de computer er aan hangt, bias en sag instellen, dat doet echt vet veel.

enige min tot nu toe is dat ik iets mee hoor trillen, denk het frontje, doet mijn goeiekope vox vr 30 ook.
maar daar zit ik totaal niet mee, ik heb het ding voor oefenen, meespelen met nummers uit de computer, componeren en fun, en veel fun is het voor dat geld :crazyhappy:

kan zijn dat opname via usb meer synthetisch klinkt, dat ga ik vanavond uitproberen.
ik vind het in ieder geval een hele boel leuk spul voor relatief weinig doekoe :D
en het gaat ook weer gas opwekken voor maffe stompboxjes die er in zitten :hide:

Jouw verhaal klinkt goed! Ik denk inderdaad dat hij geschikt is voor wat jij aangeeft. Veel plezier ermee! O ja, ook nog gefeliciteerd natuurlijk!

grayfink
19 september 2011, 18:59
Klinkt goed hoor! Niks synthetisch aan. :)


http://www.youtube.com/watch?v=PNgTipganH4

bass blom
19 september 2011, 19:21
misschien dat het met humbuckers anders is?
ik ben er heel wijs mee, straks opnemen uitproberen, eerst nog ff wat eten :D

Koeloe
19 september 2011, 21:36
Gas.........

bass blom
19 september 2011, 22:47
yuhw, zomaar ff wat gepiel om de usb uitgang te checken.

http://www.box.net/shared/zmn1c6meoars7p881qbb

muziekschuur
20 september 2011, 00:34
bas klinkt lekker man.

bass blom
20 september 2011, 00:49
dit lijkt al iets meer ergens op.

http://www.box.net/shared/79zutnc7eegaxemqv9ch

dit is een 65 deluxe reverb met phaser en 67 fender reverb

ik voeg wel wat hoog toe na opname.
en een klein beetje laag ook.
de beleving met dat bakje een krappe meter naast je is heftiger :D

jutter
20 september 2011, 00:54
dit lijkt al iets meer ergens op.

http://www.box.net/shared/79zutnc7eegaxemqv9ch

dit is een 65 deluxe reverb met phaser en 67 fender reverb

ik voeg wel wat hoog toe na opname.
en een klein beetje laag ook.
de beleving met dat bakje een krappe meter naast je is heftiger :D

Klinkt goed Bas! Zou hij goed kunnen meekomen in een luidruchtige band?

bass blom
20 september 2011, 00:56
Klinkt goed Bas! Zou hij goed kunnen meekomen in een luidruchtige band?

ik denk dat hij niet onderdoet voor mijn JTM kwa volume.
hij kan je oren doen piepen.

jutter
20 september 2011, 00:57
ik denk dat hij niet onderdoet voor mijn JTM kwa volume.
hij kan je oren doen piepen.

Mijn oren piepen helaas al jaren.... Maar, hoeveel watt is de versterker?

bass blom
20 september 2011, 00:58
luilak google ff 100 watt :D

jutter
20 september 2011, 01:03
luilak google ff 100 watt :D

U kent mij toch!?

Maar ff serieus: wordt de sound ook anders naarmate je de volume opendraait? (de meeste versterkers hebben dit wel maar omdat die van jou toch een ander ding is ben ik hier wel benieuwd naar)
En zit er ook een footswitch bij?

KrisM
20 september 2011, 01:26
@ Bass Blom: klinkt ie goed op laag volume? Ik twijfel tussen de II en III. Ik zou enkel de III nemen voor de betere speaker en display.

macwilliams
20 september 2011, 05:20
Klinkt veelbelovend, kan je in plaats van een laptop ook een Smartphone / iphone er aan hangen?

bass blom
20 september 2011, 08:04
U kent mij toch!?

Maar ff serieus: wordt de sound ook anders naarmate je de volume opendraait? (de meeste versterkers hebben dit wel maar omdat die van jou toch een ander ding is ben ik hier wel benieuwd naar)
En zit er ook een footswitch bij?

bij sommige presets heb je de behoefte een zwiep aan de mastervolume te geven. en natuurlijk is de feel/feedback anders op slaapkamervolume.
het lijkt allemaal iets droger te worden bij laag volume maar dat is gewoon.
maar de opname blijft op hetzelfde level, ook al doe je de master dicht.

ja de III komt met een 2 x switch en je kunt er een 4? of 5? bij kopen.
die 4 of 5 switch zit bij de IV en V en daar kun je de 2 bij kopen.


@ Bass Blom: klinkt ie goed op laag volume? Ik twijfel tussen de II en III. Ik zou enkel de III nemen voor de betere speaker en display.

volgens mij is er meer verschil tussen de II en III meer amps en effex geloof ik. en als je eenmaal de instelling via fuse gedaan hebt wil je eigenlijk niet veel meer met dat display, ja, handig om te zien welke preset je pakt.
een II heeft een 10 of 8 inch? ik las dat veel gasten van de III de speaker vervangen maar ik vind hem helemaal niet slecht.


Klinkt veelbelovend, kan je in plaats van een laptop ook een Smartphone / iphone er aan hangen?

niet dat ik weet, er zit spul bij voor pc en mac.
fuse, ableton live lite en fender amplitube LE

fuse werkte meteen en vlekkeloos, die andere spullen nog niet.
eerst best gedoe om te registreren en dan asio input vinden.
vond het wel in ableton maar ken dat hele prog niet dus ff wat opnemen lukte niet snel.
de fender asio komt nog niet naar voren in mijn cubase waar ik mee lees en schrijf.
deze opnames heb ik met adobe soundbooth gemaakt, die vond de fender wel meteen.

de koptelefoonuitgang, 3,5 mm jackass ;) vind ik een zwak puntje. die dinkies gaan zo rap kapot. :chicken:

bass blom
20 september 2011, 09:23
modz thnx 4 the typo ;)

zo nu wordt het echt ranzig..

http://www.box.net/shared/9hlr524ds04vm85ix1n3

fender's 80's marshall met 412G cab :D
heb amplitube inmiddels in cubase werkend maar alleen playback.
nog niet live dus.
later maar eens met reamp doosje opnemen want deze track door andere amps jagen is echt te smerig :seriousf:

lang geleden dat ik zo vroeg op de morgen zat te rocken :p

muziekschuur
20 september 2011, 10:51
klinkt dun en schel. Misschien een compressor op knallen?
Anders denk ik wat droger opnemen....
Kan ik je helpen met die ASIO driver? Hoort die ASIO driver bij de USB van de Fender?

bass blom
20 september 2011, 11:57
ja ik heb dit bewust op de versterker scheller gemaakt omdat tot nu toe de opnames donkerder doorkwamen.
iets te dus :D
met die aiso zal het vast wel een keer goed komen.

martenm92
20 september 2011, 15:11
Ik zit ook te twijfelen tussen een II en III. Zal hem alleen gaan gebruiken op lage volumes om thuis mee te oefenen, dus heb het extra vermogen van de III al niet nodig. Maar een Celestion speaker en dat extra LCD-scherm om je instellingen mee aan te passen is toch wel handig.

Het zal wel de II worden omdat ik die meteen mee kan nemen uit de winkel. Maar de III blijft toch ook ontzettend goed klinken!

marter544
21 september 2011, 13:11
Ik gas hier echt de pan uit voor een mustang head.. :chicken:

bass blom
21 september 2011, 14:01
Ik gas hier echt de pan uit voor een mustang head.. :chicken:

staat (stond?) er 1 op marktplaats/gitaarmarkt.

bass blom
21 september 2011, 17:03
net een nog iets oudere rot dan ikzelf op bezoek gehad en die vond het helemaal te gek dat ding.

:cheerup:

Koeloe
21 september 2011, 17:05
:sssh: ... Anders wil ik er ook nog één blind kopen vanavond.

bass blom
21 september 2011, 17:17
:sssh: ... Anders wil ik er ook nog één blind kopen vanavond.

heb ik gedaan en nog geen seconde spijt van :D

kidrock
21 september 2011, 18:21
Ik zit ook te twijfelen tussen een II en III. Zal hem alleen gaan gebruiken op lage volumes om thuis mee te oefenen, dus heb het extra vermogen van de III al niet nodig. Maar een Celestion speaker en dat extra LCD-scherm om je instellingen mee aan te passen is toch wel handig.

Het zal wel de II worden omdat ik die meteen mee kan nemen uit de winkel. Maar de III blijft toch ook ontzettend goed klinken!

Ik zou zelf voor de III gaan. Heb de II & III naast elkaar gehad, maar de III klonk duidelijk beter/vetter en ben met de III onder de arm uit de winkel gelopen (wel eerst afgerekend 'tuurlijk ;) ) Ondanks die extra power kan ie nog steeds dienst doen als bedroom amp en mocht je toevallig met een band gaan mee spelen, dan heb je in ieder geval genoeg volume achter de hand :rockon:

bass blom
21 september 2011, 18:26
die ouwe rot die hier was, die vindt computers maar eng en vroeg of je dingen als delay level en tijd ook op de amp zelf kan instellen..
was de eerste keer dat ik me in die display verdiepte :D
maar ik kwam er dus niet zomaar ff achter, kan dat wel? kidrock, heb jij dat al geprobeerd?
in fuse is het een eitje.

kidrock
21 september 2011, 21:09
die ouwe rot die hier was, die vindt computers maar eng en vroeg of je dingen als delay level en tijd ook op de amp zelf kan instellen..
was de eerste keer dat ik me in die display verdiepte :D
maar ik kwam er dus niet zomaar ff achter, kan dat wel? kidrock, heb jij dat al geprobeerd?
in fuse is het een eitje.

Yep, easy.

1. Houd de delay knop (of 1 van de andere fx die je wilt instellen) ingedrukt. Er verschijnt in de display een aantal knoppen in beeld (naar gelang de fx die je hebt gekozen) bijv. level, delay tijd, enz.

2. Druk kort op de grote zwarte scroll wheel om de juiste knop te selecteren en draai om de waarde te veranderen.

Wil je bijv. een andere fx onder je delay (bijv. ping-pong inplaats van multi om maar ff wat te noemen) begin je bij stap 1. maar dan draai je gelijk de zwarte scroll wheel om bijv. de soort delay te wijzigen. Ook om een fx aan te zetten mocht ie op empty staan.

Dat was het zo'n beetje... maar ik geef toe Fuse werkt sneller en overzichtelijker, maar goed, dan moet je wel een PC erop hebben aangesloten ;)

bass blom
21 september 2011, 21:22
ah ok, thnx, ja het leek me ook al sterk dat het niet zou kunnen.
maar ik kocht hem omdat ik het zo leuk vind via fuse te doen en had heel die display dus links laten liggen.
als ik het goed begrepen heb is het enige dat je meer kunt via fuse, de bias en sag instellingen van amps, klopt hè?

Jasper.
21 september 2011, 21:28
Leuk speelgoed Bass! Maar ik denk dat het qua tone toch wel onderdoet voor je JTM of niet? Zit er een JTM mode op? Heb je die al een vergeleken zo ja?

bass blom
21 september 2011, 21:35
Leuk speelgoed Bass! Maar ik denk dat het qua tone toch wel onderdoet voor je JTM of niet? Zit er een JTM mode op? Heb je die al een vergeleken zo ja?

nee je hebt 12 amps
zowat alle fenders en dan een brit (marshall) brit (vox) american (mesa) en nog iets high gain wat me een soldano lijkt.
de marshall lijkt inderdaad op een marshall, denk maar JCM800.
de mesa lijkt aardig op een recto.
en de fender supersonic is een heel apart beest :seriousf:

kwa tone valt het me allemaal heel erg niet tegen maar natuurlijk is de zelfgebouwde JTM45 lekkerder.
dit ding heb ik gewoon om hier in mijn computer hok naast me in aanslag te hebben als ik inspiratie heb of met iets uit de computer ff snel wil meeraggen.

en wieweet dat ik hem ooit bij een snelle kleine gig meeneem, kan ie wel aan.

die oude vriend die hier was vanmiddag baalde er best van dat hij pas om te oefenen een marshall 8080 had gekocht, als hij dit had geweten had hij die ook gewild :D

kidrock
21 september 2011, 22:00
ah ok, thnx, ja het leek me ook al sterk dat het niet zou kunnen.
maar ik kocht hem omdat ik het zo leuk vind via fuse te doen en had heel die display dus links laten liggen.
als ik het goed begrepen heb is het enige dat je meer kunt via fuse, de bias en sag instellingen van amps, klopt hè?

Ja, volgens mij wel. Ik dacht dat het ook gold voor het in serie of parallel (fx loop) zetten van de fx, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ben zelf niet heel diep in de menu van de amp geweest. Net genoeg om de nodige tweaks te maken als ik ff geen zin heb om de PC aan te zetten :D

bass blom
21 september 2011, 22:14
okeedan, nu met microfoon.
nouja, microfoons :D
Zoom H4 neumann sims op ongeveer 2 meter en 45 graden.
beetje lexicon galm bij in cubase en VW compressor.

http://www.box.net/shared/ik4qa0y135jq8op6xje5

:lp:

kidrock
21 september 2011, 22:48
okeedan, nu met microfoon.
nouja, microfoons :D
Zoom H4 neumann sims op ongeveer 2 meter en 45 graden.
beetje lexicon galm bij in cubase en VW compressor.

http://www.box.net/shared/ik4qa0y135jq8op6xje5

:lp:

Nie slegt! Eigen twist op Neva be cleva van Brood? ;)

Wat dat betreft ben je verder dan ik wat betreft opnemen. Ik zit meestal alleen op de bank te pielen met dat ding :jam:

bass blom
21 september 2011, 22:57
:satisfie:

ik haat op de bank zitten :dontgeti:
heerlijk hier bij de puter met dat ding zitten rammen.

kidrock
21 september 2011, 23:25
:satisfie:

ik haat op de bank zitten :dontgeti:
heerlijk hier bij de puter met dat ding zitten rammen.

Heerlijk! Mustang staat perfect opgesteld naast de bank. Als ik de kans krijg dan ben ik net Al Bundy maar dan met gitaar :seriousf:

remmiedepemmie
21 september 2011, 23:42
Past dat wel, een gitaar in de broek? :???:

kidrock
21 september 2011, 23:58
Past dat wel, een gitaar in de broek? :???:

Nooit geprobeerd eerlijk gezegd. Misschien als ik maatje XXXL zou dragen, maar je brengt me wel op ideeën :chicken:

bass blom
24 september 2011, 17:24
zodan, update.

computers zijn een drama als je je cubase ASIO input kwijtraakt :chicken:
eerdere opnames waren bijna allemaal van de usb.
de laatste, staat er ook bij, van de ZOOM H4.

computers zijn fijn als je je ASIO terugvindt :D

en nog fijner als je dan ontdekt dat cubase (ASIO) en adobe soundbooth (USB) tegelijk kunnen opnemen.
kwisje?

http://www.box.net/shared/sdgnq4b5mk0x1mie21ua

je hoort dus twee keer exact hetzelfde, welk stukje is waarmee opgenomen?

microfoon is er vrij lukraak voorgezet, niet op zoek naar de sweetspot geweest.

http://www.maxless.nl/mustangIII/IMG_1554.jpg

bass blom
24 september 2011, 22:16
ja, wat uitgebreider opgenomen met microfoon en usb tegelijk nu, conclusie, usb is leuk, handig voor schetsjes en/of slaapkamer/flatje, microfoon is mooier, sappiger.

en maar dan als je beide tracks gelijk legt en gaat mixen wordt het lekker massief :seriousf:

Saf
24 september 2011, 23:19
totaal een onzin post maar ik vind het erg mooi om te lezen hoe blij je met deze amp bent Bass Blom ik krijg er gewoon spontaan goede zin van.

bass blom
25 september 2011, 07:57
het is ook gewoon een erg leuk ding.
ik denk dat ik vanmiddag toch ook even stiekum ga proberen hoe hij zich in bandgeweld staande houdt :sssh:

hier nog wat lukraak geklooi van gisteravond.
handjevol eigenpruts presets, voetschakelaar doorgetrapt.

http://www.box.net/shared/qtcn3tqe11hf74lk08fg

mic en usb links/rechts gepand.

kidrock
25 september 2011, 17:49
ik denk dat ik vanmiddag toch ook even stiekum ga proberen hoe hij zich in bandgeweld staande houdt :sssh:

Nou.... tis dat je er over begint. Ik las in de Telecaster Forum dat er al verscheidene prof's hun oude vertrouwde Fenders weg deden (of thuis lieten staan) en met de Mustang al hun gigs en sessies afwerkten.

Heb de amp nog niet met de band uitgeprobeerd (nog niet noodzakelijk, heb voldoende buizenamps die ik daarvoor gebruik), maar ik ben wel heel benieuwd hoe jou ervaring ermee is.

bass blom
25 september 2011, 19:18
stond toch dusdanig lekker te rocken met de JTM45 dat het er niet van gekomen is :D

kidrock
25 september 2011, 22:27
stond toch dusdanig lekker te rocken met de JTM45 dat het er niet van gekomen is :D

Yeah, I know the feeling! :seriousf:

bass blom
15 maart 2012, 20:28
vandaag ff de mustang, marshall sim, naast de JTM gezet en een flink aantal keren heen en weer geprikt.
ik heb zaterdag een klein kort druk snel optreden en dacht, als het enigwat in de buurt komt neem ik gewoon de mustang mee.
en dat kan dus prima. met de master tussen 3 en 4 komt hij prima bij de half open JTM45.

alleen dan hoe met effecten? ik heb de simpele 2 button footswitch. patches wisselen wordt een drama.
maar toen zat ik ff te volgelen in util op het panel (had geen computer aangesloten) en zag dat die switch ook in te zetten is als on/off voor twee stomboxen.
okee dan, delay en galm.

dus ik ga zaterdag met de mustang optreden!
morgenavond nog finale test met de band oefenen.
:cheerup:
liever nam ik natuurlijk de JTM mee maar de bassist moet op een trace die er staat en dus hebben we de duo presentatie al niet.
en de wissels tussen de bands zijn 15 maar minuten..

kidrock
16 maart 2012, 16:28
Heb de mijne nog niet met de band geprobeerd (laat staan optreden), maar ik ben heel benieuwd hoe jou dat afgaat.

Als je niet al teveel verschillende sounds nodig hebt, dan heb je aan 2 switches genoeg en je volume knop doet de rest ;)

bass blom
16 maart 2012, 18:36
heb de switch nu op quick acces gezet, beter, trap ik niet per ongeluk te ver door.
en de simulatie op 212 G komt ook nog meer in de buurt van mijn 2 greenbacks :D
had hem gister op 412 staan.

denis.hermans
16 maart 2012, 23:56
Binnenkort komt de floorboard-versie op de markt. Daar ben ik wel in geïnteresseerd in combinatie met m'n Blackstar ht 5 ! Op het cleane kanaal kan je die versterker echt neutaal laten klinkeN (clean is op zich niet de sterkste troef van de blackstar versterker) ik denk dat de "vintage" sounds van de mustang dan goed tot hun recht zullen komen.

bass blom
17 maart 2012, 00:00
hoppa, met de band :cheerup:

http://www.box.com/s/c349c5facfeef38afedd

prima te doen.
zelfs met mega kiespijn :chicken:

denis.hermans
17 maart 2012, 00:15
Klinkt prima :punk::metal::punk:!!!!

kidrock
17 maart 2012, 22:48
Klinkt zeker goed! Niks mis mee.

Lekkere blues rock bandje heb je :ok:

bass blom
18 maart 2012, 01:13
en bij het optreden was het ook prima te doen.
maar toch liever de JTM :D

bass blom
23 juni 2012, 15:33
trouwens nog een handige extra mogelijkheid ontdekt onlangs :ok:
hij is ook uitstekend inzetbaar als actieve monitor!
gewoon een aux uit een mengtafel in de loop return, hoppa, een mooie monitor via mastervolume beschikbaar.

en zo ga ik hem vanavond ook als keyboardversterker gebruiken.

MjS
23 juni 2012, 18:52
trouwens nog een handige extra mogelijkheid ontdekt onlangs :ok:
hij is ook uitstekend inzetbaar als actieve monitor!
gewoon een aux uit een mengtafel in de loop return, hoppa, een mooie monitor via mastervolume beschikbaar.

en zo ga ik hem vanavond ook als keyboardversterker gebruiken.

Grappig, heb de I en heb 'm nu thuis doorgelust naar een actieve monitor.

bass blom
23 juni 2012, 18:55
heeft die ook een effectloop? gaaf!

edit: mega zwaar minpunt. die 3,5mm aux in, die probeerde ik dus eerst te gebruiken met een jackverloopje, nog nooit gebruikt.. en al brak :chicken:

MjS
23 juni 2012, 19:46
Nee, geen fx loop maar gewoon de phones out met verloopstukje :)