PDA

View Full Version : l'arrivee D10 gestolen bij MAX Guitars in Den Haag



BobvanKempen
19 september 2011, 11:52
Gestolen uit de Max Guitar winkel in NIJMEGEN.....Larrivee D10 acoustic. De tip die leidt tot het terugbezorgen/terugvinden van deze gitaar levert 500 euro op!

All Solid Mastergrade wood Construction, Single Piece Mahogany Neck, Canadian Sitka Spruce Sound Board & Bracing, African Ebony Fretboard & Bridge, Indian Rosewood Multi-Strip Body Binding, Rosewood Back & Sides, Symmetrical Parabolic X-Bracing, Hand fit Dovetail Neck Joint, Abalone Rosette & Top Purfling, Pearl Logo w/ Sterling Silver Border, Chrome Tuners (18:1 Ratio), Ivoroid Fretboard Binding, Larrivee Custom Beveled Pickguard, Deluxe Fretboard & Bridge Wing Inlays, TUSQ Nut, Compensated TUSQ Saddle. Incl. Case

Schrevel
19 september 2011, 11:59
De berichtkop zegt Den Haag maar het bericht Nijmegen?
En hebbie een plaatje?

BobvanKempen
19 september 2011, 12:13
De berichtkop zegt Den Haag maar het bericht Nijmegen?
En hebbie een plaatje?

Ja ik ga altijd naar de winkel in Den Haag maar ze hebben er dus nog een. Foto staat op Facebook bij Robbert Max v/d Ende. Krijg die foto hier niet op.

G.G.
19 september 2011, 21:04
Deze dus (speciaal voor Bob):

http://img847.imageshack.us/img847/5844/31085520355265293131278.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/847/31085520355265293131278.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

JohnLord
28 september 2011, 16:14
Hebbie ook een serienummer?

jrampestamp
21 januari 2012, 15:26
misschien een ontevreden klant die op deze manier zn geld terug is komen halen?
ik moet bekennen dat ik ook zoiets van plan ben geweest nadat ik genaait ben door mr max guitar.

Gearjunkie
21 januari 2012, 15:51
misschien een ontevreden klant die op deze manier zn geld terug is komen halen?
ik moet bekennen dat ik ook zoiets van plan ben geweest nadat ik genaait ben door mr max guitar.

Beetje vreemde insinuatie meneer Rampestamp. In alle gevallen is het onjuist om iets te stelen.
Daarnaast is dit topic haast 4 maanden oud en lijikt het alsof je enkel post/bent aangemeld om betreffende winkel zwart te maken. Niet doen dus.

Tot slot is het: genaaid

jrampestamp
21 januari 2012, 16:01
correct!
stelen is fout! helaas ben ik bestolen door mr max guitar en ik hoop hier andere te kunnen waarschuwen dat zij niet ook de dupe worden van robert van den ende z'n praktijken. het personeel is super aardig en behulpzaam alleen de eigenaar snapt er helemaal niks van.
iemand een kapotte lexicon mpx 200 kopen? ik heb hem voor 200,- gekocht als een showmodel en er nog nooit op gespeeld.

jr

Gearjunkie
21 januari 2012, 16:05
Ik snap dat je nijdig bent, omdat je je onheus behandeld voelt. Toch is het niet goed om iemand met naam te noemen op een internetforum. Misschien dat je die naam even kan weghalen. Verder kan je prima posten over je probleem, mensen met gelijksoortige ervaring kunnen je helpen om dit probleem netjes op te lossen, bijvoorbeeld in categorie Gitaar Diversen of zo.

jrampestamp
21 januari 2012, 16:30
ook correct! alleen den ik dat mr max guitar best moet kunnen, tis namelijk niet zn echte naam;)

gegroet!

pueblo
21 januari 2012, 17:06
correct!
stelen is fout! helaas ben ik bestolen door mr max guitar en ik hoop hier andere te kunnen waarschuwen dat zij niet ook de dupe worden van robert van den ende z'n praktijken. het personeel is super aardig en behulpzaam alleen de eigenaar snapt er helemaal niks van.
iemand een kapotte lexicon mpx 200 kopen? ik heb hem voor 200,- gekocht als een showmodel en er nog nooit op gespeeld.

jr

je had hem ook even kunnen testen vooraf...

Gearjunkie
21 januari 2012, 17:18
ook correct! alleen den ik dat mr max guitar best moet kunnen, tis namelijk niet zn echte naam;)

gegroet!

In post #8 noem je een naam...

TimS
21 januari 2012, 17:20
In post #8 noem je een naam...
Die naam houdt hij niet echt geheim hoor, staat meerdere malen op de MXG site. Wel een beetje vaag verhaal, als je een account aanmaakt om te zeuren over een winkel vertel dan in ieder geval het hele verhaal...

bass blom
21 januari 2012, 17:31
hoedanook is iemand die zich apart hier komt aanmelden om te katten best wel sneu :dontgeti:

-Martijn-
21 januari 2012, 19:22
hoedanook is iemand die zich apart hier komt aanmelden om te katten best wel sneu :dontgeti:

+heelveel

Een showmodel zonder hem eerst te testen? Bovendien, een MPX200 voor 200 euro; dan gaat er geen lampje bij je branden ofzo?

Bobbe
30 januari 2012, 09:11
Ik denk dat de stijl van praten, het taalgebruik en de hoedanigheid van de reactie van meneer 'rampestamp' heel veelzeggend is. Meneer R kocht het apparaat in de opruiming en nadat het apparaat niet helemaal volgens de specie functioneerde hebben we het apparaat laten repareren en deze bleek na het testen gewoon te werken. Op deze manier natrappen vis een forum levert zeker niet de schoonheidsprijs op. Desalniettemin ben ik altijd bereid om over een oplossing te praten aangezien ik denk het apparaat gewoon aan iemand anders kwijt te kunnen. Groet. Robbert (met 2 B's) van der Ende.

bass blom
30 januari 2012, 09:20
nadat het apparaat niet helemaal volgens de specie functioneerde

http://www.decapaint.nl/fotos/specie.jpg

:seriousf:

rijsberman
30 januari 2012, 09:29
Ik denk dat de stijl van praten, het taalgebruik en de hoedanigheid van de reactie van meneer 'rampestamp' heel veelzeggend is. Meneer R kocht het apparaat in de opruiming en nadat het apparaat niet helemaal volgens de specie functioneerde hebben we het apparaat laten repareren en deze bleek na het testen gewoon te werken. Op deze manier natrappen vis een forum levert zeker niet de schoonheidsprijs op. Desalniettemin ben ik altijd bereid om over een oplossing te praten aangezien ik denk het apparaat gewoon aan iemand anders kwijt te kunnen. Groet. Robbert (met 2 B's) van der Ende.

Klinkt als een nette oplossing Robbert. Verder lijkt dit forum me niet de plek dit soort geschillen op te lossen.

ghost-rider2006
30 januari 2012, 09:30
int kort

1, Volgens mij ben je er zelf altijd bij als je iets koopt

2, Eerst communiceren dan zoeken naar oplossing voor dat je verder acties neemt..

Of is het aKties
brr Nederlands