PDA

View Full Version : h&k tour reverb



hansies
28 mei 2003, 12:39
Ik vindt de klank van mijn hughes &kettner tour reverb maar aan de metalige kant, zeker als ik er een pedaal op loslaat, nog iemand ondervinding met deze amp, ben er niet tevreden over, ondanks een goede recentie in een nederlands gitaar- maandblad
hansies

Ic3gl0vE
28 mei 2003, 18:00
ik speel zelf op de voorganger van jouw versterker (heb een attax100) en vind het geluid zeker goed te pruimen! Maar je speelt op epi's toch? Misschien moet je eens een gitaar met wat meer bite proberen

Thomasvv
28 mei 2003, 18:11
Ik heb nu ongeveer 2 jaar een Tourreverb en ben er ZO verschrikkelijk blij mee! Nou gebruikte ik 'vroeger' eigenlijk alleen maar het lead-kanaal, maar de laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar via het cleane kanaal en dan met een boostpedaaltje ervoor :) En vraag maar aan Sash: het klinkt goed :D[/code]

sash
28 mei 2003, 23:37
Idd het klinkt GOED! Ik was echt zwaar verbaasd wat voor toon er uit dat transistorbakkie kwam. Echt heel gaaf.

BluesJR
29 mei 2003, 00:57
Ik heb ook een Attax 200 2x12. Het geluid is echt goed... no doubt about it. Als je Vai of Satriani over die versterker zou laten spelen, je zou dat niet weten en je zou het horen dan zou je zeggen... god wat een lekker geluid.
Stop met achter het forum zitten! Ga de tone zoeken!

hansies
29 mei 2003, 11:53
Nog altijd niet gevonden die goede toon van een Hughes&Kettner tour reverb............!!!!!!!!!!!!!!

Bins
29 mei 2003, 12:04
Ik heb pas nog een gig gespeeld over zo'n tour reverb top, klonk echt helemaal niet verkeerd hoor. Maar misschien is het gewoon niet de versterker voor jou, dat kan best. Gewoon een beetje andere spullen uit gaan proberen, en als je weet wat je wil verkoop je die H&K (is best wel vraag naar) en koop je die andere. Als jou sound erin zat, had je em nu echt wel gevonden.

Soulflyhigh
29 mei 2003, 18:19
Ik heb nu ongeveer 2 jaar een Tourreverb en ben er ZO verschrikkelijk blij mee! Nou gebruikte ik 'vroeger' eigenlijk alleen maar het lead-kanaal, maar de laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar via het cleane kanaal en dan met een boostpedaaltje ervoor :) En vraag maar aan Sash: het klinkt goed :D[/code]

Doe ik ook lekker he :-D :amp: :lp: