PDA

View Full Version : Hallo, ik ben Pinkwilly



pinkwilly
18 september 2011, 15:34
Ik ben 54 jaar en van jongs af aan fan van Pink Floyd. Zat in de schoolband (speelde daar overigens xylofoon en percussie). Muziek luisteren en mezelf erover informeren, het vulde het meeste van mijn vrije tijd.

Mijn zoon startte met gitaarspelen en toen ook mijn dochter er les in ging nemen heb ik mezelf daarbij uitgenodigd. Het werd geen succes, want de crux zit in het thuis veel oefenen. En dat deden mijn kinderen wél.

Mijn zoon zit inmiddels in een (metal)band, speelt voornamelijk basgitaar. Mijn dochter is echter gaan zingen en gaat daarvoor ook studeren. Vanzelfsprekend geef ik haar alle ondersteuning die ze van haar vader mag verwachten, waarbij de objectiviteit wellicht de 100% niet altijd haalt.

Ik post dit nu (had me voorgenomen daar eens later alle tijd voor te nemen) vanwege de discussie die over mij is ontstaan. Daarbij werd ook gerept over het IP-adres. Welnu, ik heb dat even onderzocht: alle leden uit het gezin hebben hetzelfde IP-adres! We hebben allemaal een eigen computer (Mac, vanzelf), maar er ligt een Macbook in de zitkamer, waar menigeen gebruik van maakt. Dat geeft verwarring op het moment dat ik vergeet uit te loggen en/of een ander gezinslid daar niet op let!

De discussie over mijn persoon mag mijn dochter niet in de weg zitten.

Pepe
18 september 2011, 15:47
En niet gespeend van enig scabreuze humor gezien de nickname :D

macwilliams
18 september 2011, 16:02
Hallo willy,

Ik ben Mac, en heb voornamelijk wisselende IP adressen.
Ik heb geen idee waar de discussie over gaat maar het is een forum dus geneuzel op de vierkante milimeter heeft hier bestaansrecht. Het is het yang waar het forum de ying is.

Welkom dus.:ok:

Han S
18 september 2011, 16:11
De discussie die ontstond is mijn schuld, maar ik ben dan ook de eerste om gewoon te vragen wie pinkwilly is. Want wat is er aan de hand? Moderators zien onder elke post het IP adres van het forumlid en sommige IP adressen hebben meerdere accounts omdat bijvoorbeeld twee broers of een broer en zus beiden zijn geregistreerd op gitaarforum.

Dat schept wel eens verwarring omdat een moderator zich gaat afvragen of er wel of geen sprake is van een dubbelaccount, hetgeen hier niet is toegestaan.

Pinkwilly is dus de vader van Beau en Bibi, en ook Richi het vriendje van Bibi post wel eens van dat IP adres. En nu weten we hoe het allemaal zit. Hartelijk welkom Willy en veel plezier op dit forum.

(en Pink Floyd is een van de beste bands ooit)

Mitch
18 september 2011, 16:37
Welkom op het forum pappie! Vraag me af hoeveel gezinsleden we nog kunnen verwachten :D

Groeten,

browndick

bass blom
18 september 2011, 16:44
mitch, gatfer :D

Mitch
18 september 2011, 16:49
Hé, ik probeer te levellen met nieuwe leden! Dat jij nou meteen een mentaal plaatje hebt kan ik ook niet helpen :soul:

Pepe
18 september 2011, 17:05
Je weet wat Freud zegt over grapjes he Mitch :D

Overigens, Pinkwilly betekent iets anders volgens het Urban dictionary:
Pink Willy Equivalent to a wet willy but only difference is one must extract fluid from vagina and then stick it in someones ear

Mitch
18 september 2011, 17:07
Oké, nu zit ik met een mentaal plaatje en ik moet zo nog eten :chicken:

bass blom
18 september 2011, 17:08
:seriousf:

Einzeln
18 september 2011, 17:10
Ah de sleeptheorie

Wat een entree!

Han S
18 september 2011, 17:24
Het is simpeler dat sommige smeerpijpen hier denken. De man heet Wllly en is groot fan van Pink Floyd, dus pinkwilly.

Willy, je zult hier wel vaker opmerkingen tegenkomen waar de wenkbrauwen van in de stress raken, maar dat went op den duur. A dirty mind is a joy forever zeggen ze.

Mitch
18 september 2011, 18:30
Dan weet je in welk Sodom en Gomorra je kinderen zich hebben gewenteld. Hoewel de opmerkingen en het slaafs, hormonaal geïnduceerd ja-knikken naar dochterlief me nog meevalt gezien het forumverleden.

-Martijn-
18 september 2011, 19:24
Haha, ik had me al een paar keer afgevraagd wie pinkwilly nou was.
Blijk ik hem zelfs in levende lijve gezien te hebben. :D

Welkom op het forum.

pinkwilly
18 september 2011, 21:41
Allen zeer bedankt voor het welkom.

Ik stuur dit bericht nu vanaf mijn eigen Mac(Pro), ingelogd onder mijn eigen nickname, ik ben het echt!


Zoals de directeur van Capitol Records al eens zei: "Which one's Pink?"

rijsberman
19 september 2011, 00:58
... waarbij de objectiviteit wellicht de 100% niet altijd haalt.

En da's je geraaien ook! Je bent toch haar vader, ja toch niet dan?

Dus!