PDA

View Full Version : HNGD: gibson les paul blackwater en een kater:(



YannickH
17 september 2011, 15:09
gisteren heb ik mijn thomann pakje aangekregen en daar zat deze schoonheid in: een gibson les paul blackwater. nummer 79 van de 600.
een setje 10-52 d' adarios erop gelegd en in D afgesteld voor volbeat.
actie is perfect en bespeelbaarheid ook! en de piezo klinkt ook super gaaf:D
alleen kan ik er voor de moment niet op spelen want het was een te heftig feestje gistere avond:(
iemand tips voor een kater snel te verwerken... let me know. (en het gaat niet over een KAT he!)
aja de kleur is iets donkerder in het echt.

http://i53.tinypic.com/mh35er.jpg
http://i52.tinypic.com/2ll0fok.jpg
http://i53.tinypic.com/25u1feq.jpg
http://i53.tinypic.com/affwbp.jpg
http://i52.tinypic.com/10opd86.jpg

bass blom
17 september 2011, 15:18
wat een saai grijs ding :D

YannickH
17 september 2011, 15:20
wat een saai grijs ding :D

ja je hebt gelijk... ik zal hem meteen terug sturen en een zwarte "niet saaie" LP bestellen...:chicken:

nickofzo
17 september 2011, 15:21
meer bier drinken... of gewoon melk!

bass blom
17 september 2011, 15:22
staat die tailpiece nou heel hoog of lijkt dat maar zo?

bass blom
17 september 2011, 15:23
ohja dit voor die kater

http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

YannickH
17 september 2011, 15:24
staat die tailpiece nou heel hoog of lijkt dat maar zo?

dat lijkt zo. toen ik ze uit de doos haalde, toen stond die belachelijk hoog.
maar nu staat het naar mijn zin allemaal wel goed:)

YannickH
17 september 2011, 15:27
ohja dit voor die kater

http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

whahahahaha thx bass :seriousf:

Koeloe
17 september 2011, 15:47
Mooie finish :ok:
Weer eens wat anders dan standaard zwart idd.

Orpheo
17 september 2011, 16:01
gaaf ding! tis niet helemaal mijn soort les paul (vind 'm te grijs en niet paars genoeg, haha, en te weinig goud!) maar ik zou zeker geen nee zeggen tegen zo'n LP als dit als ik'm kreeg

YannickH
17 september 2011, 16:04
gaaf ding! tis niet helemaal mijn soort les paul (vind 'm te grijs en niet paars genoeg, haha, en te weinig goud!) maar ik zou zeker geen nee zeggen tegen zo'n LP als dit als ik'm kreeg

al een geluk hebben we niet allemaal dezelfde smaak he:)
nu ik ben meer voor de traditionele kleuren zal ik zeggen... een zwarte of witte custom dus. maar die zijn zo in de lucht geschoten met hun prijzen!
en ik vind deze wel een pareltje plus met die piezo optie kon het voor mij niet meer stuk.
en die 50's neck is echt SUPER!

FlameDude
17 september 2011, 16:21
Flink wat augurken eten, een lekkere vette haring, frituren, een bakkie huismerksoep wat je zo in de magnetron kan pleuren, een tosti etc.

Oh, mooie gitaar btw :P

YannickH
17 september 2011, 16:24
dus gewoon ff lekker vettig eten:p en helpt dat tegen een kater of ga je daar gewoon van over je nek gaan??

Orpheo
17 september 2011, 16:38
deze is toch ook rond de 2500 euro? een LP custom in het zwart of wit is ook zoiets...

bass blom
17 september 2011, 16:39
deze is toch ook rond de 2500 euro? een LP custom in het zwart of wit is ook zoiets...

hee joh achterlijke lamlul kan je niet googelen ofzo? :D

YannickH
17 september 2011, 16:44
haha acherlijke lamlul XD tof woord...
1990 kost deze. anders had ik wel een custom gekocht:p

ellisvertellis
17 september 2011, 16:52
dus gewoon ff lekker vettig eten:p en helpt dat tegen een kater of ga je daar gewoon van over je nek gaan??

Eender wat eten, gaat je suikerspiegel terug van omhoog. Dat is wat Michael Jackson (de bierkenner) er over te zeggen had...

muziekschuur
17 september 2011, 16:56
rauw ei in melk klutsen en opdrinken. Daarna biefstuk in de pan tuffen en met brood en uiringen opknagen.... Ben je weer helemaal fit.
Daarna 50 keer opdrukken en een warme douche...

YannickH
17 september 2011, 17:02
net een worstenbroodje opgegeten:)
hopelijk straks fit genoeg om een cover op te nemen...
thx guys

macwilliams
17 september 2011, 17:07
Nice one cob, echt tof:ok:

Daan_B
17 september 2011, 17:09
Je kater kan toch nooit zo groot zijn dat je DAAR niet op 'kan' spelen?!:sssh:

kamiel
17 september 2011, 17:11
Idd, gewoon heel vettig eten en een goed doucheke pakke!

Wat ook kan helpen is eens goed sporten, maar dat raad ik af, das afzien om je daarna beter te voelen, maar dus ook echt wel afzien..

sideburns
17 september 2011, 17:23
Wow ! Ik vind m echt mooi !!!:lovelove:

YannickH
17 september 2011, 17:34
Je kater kan toch nooit zo groot zijn dat je DAAR niet op 'kan' spelen?!:sssh:

ik kan niet supergoed tegen drank want ik drink bijna nooit. en als ik dronken ben van bier dan ben ik daar altijd heel erg ziek en slecht van.
als ik dronken ben van whisky of andere sterke dranken dan ben ik de volgende morgen gewoon...
nu ik zeg het nog eens: ik drink echt niet veel hoor:)

en thx iedereen:) het is echt een beest hoor! wat voor geluid dat ik daar uitkrijg:o en sustain..... man man!

Fireburst
17 september 2011, 17:52
Mooie gitaar, ik vind de finish super.

PS Is Chad Kroeger hier gebanned of zo ? Deze is toch zijn sig gitaar... en ik zie nergens zijn naam voorbij komen ? :???:

new deep
17 september 2011, 17:52
gaaf ding man!

YannickH
17 september 2011, 18:24
Mooie gitaar, ik vind de finish super.

PS Is Chad Kroeger hier gebanned of zo ? Deze is toch zijn sig gitaar... en ik zie nergens zijn naam voorbij komen ? :???:

ik zeg er bewust niets over want er zijn nogal heel wat chad kroeger haters in de wereld:sssh:

Rinze
17 september 2011, 18:39
ik zeg er bewust niets over want er zijn nogal heel wat chad kroeger haters in de wereld:sssh:
En terecht.


Wat betreft die kater: gewoon een paar pilsjes nemen. Mietje :roll:

freakout
17 september 2011, 18:47
Mooi ding supervet, spuule mi de ding gotverdomme.

ChuanSE
17 september 2011, 21:33
Kater:

oorzaak: teveel diuretisch (doet je plassen) middelen gebruikt
symptoom: hoofdpijn en duf gevoel

fysiologisch: alcohol doet veel vocht afdrijven, door al dat plassen gaat er ook altijd glucose (suiker) mee weg via de urine

gevolg: dehydratatie (uitdroging) v/h lichaam (dus ook hersenen) EN een laag cerebraal (in de hersenen) glucose gehalte

oplossing: 2 GROTE glazen lauw water met 2 soeplepels suiker (roeren tot opgelost). Eventueel paracetamolletje ernaast. In het verloop van de dag veel water blijven drinken, te mijden: alle diuretische producten (koffie/thee/suikerdranken(ja bij teveel suiker ga je ook alweer aan het plassen))

PS: avond zelf koffie om te ontnuchteren is een fabel, de cafeïne werkt synergetisch met de alcohol. (Synergisme: producten die elkaar versterken: 1+1=3)

Belangrijkste: MOOIE GITAAR MAN :D

Epiphoneee
17 september 2011, 21:37
Gaaf ding zeg!

Mr.Fingers
17 september 2011, 21:59
Die sterretjes *facepalm*

BobvanKempen
18 september 2011, 00:24
Op die sterretjes na: wat een mooie gitaar. Met die sterretjes zou ik dan wel weer leren leven uiteindelijk denk ik.

YannickH
18 september 2011, 15:38
tjah die sterren... achja, het publiek ziet ze niet dus het maakt mij niet zoveel uit.
en ze zijn nog handig ook.
maar voor jullie gaat het stoere-mannen imago dan wel weer naar beneden zeker:p

ik heb net 4 nieuwe volbeat covers opgenomen met de gibson dus over een paar uurtjes kun je hem live aan het werk zien;)

sideburns
19 september 2011, 14:36
Hoe is het nou met je kater ?

Harry
19 september 2011, 15:05
als hij alle adviezen heeft opgevolgd (behalve die van ChuanSe) dan ligt hij nog kotsend in zijn bed. Als hij Chuan's tips ter harte neemt genomen heeft hij de rest van het weekend op zijn nieuwe gitaar zitten spelen.

YannickH
19 september 2011, 17:10
zondag toen ik opstond was men kater gelukkig weg.
ik ben nogwel heel de zaterdag slecht geweest:s
ik heb nog wat gegeten maar niet erg veel want ik kreeg niet veel binnen.
toch bedankt iedereen voor de tips:D

DemolitionColorScheme
20 september 2011, 09:29
Prachtig ding! Alleen niet zo fan van die sterretjes.

humbucker
20 september 2011, 09:45
Prachtig ding! Alleen niet zo fan van die sterretjes.

+1234567890

YannickH
20 september 2011, 16:02
die sterren moet je er gewoon vanaf spelen!!!:rockon::rockon:

zeiler
20 september 2011, 16:04
Die sterretjes *facepalm*

exact, maareh, blackwater? Leuk voor mr. Chad!

http://3.bp.blogspot.com/_PgjdK-mzze4/TMqGOXspdBI/AAAAAAAABRc/8fNuI8fff6Q/s1600/Blackwater-small.jpg

kamiel
20 september 2011, 22:37
Kater:

oorzaak: teveel diuretisch (doet je plassen) middelen gebruikt
symptoom: hoofdpijn en duf gevoel

fysiologisch: alcohol doet veel vocht afdrijven, door al dat plassen gaat er ook altijd glucose (suiker) mee weg via de urine

gevolg: dehydratatie (uitdroging) v/h lichaam (dus ook hersenen) EN een laag cerebraal (in de hersenen) glucose gehalte

oplossing: 2 GROTE glazen lauw water met 2 soeplepels suiker (roeren tot opgelost). Eventueel paracetamolletje ernaast. In het verloop van de dag veel water blijven drinken, te mijden: alle diuretische producten (koffie/thee/suikerdranken(ja bij teveel suiker ga je ook alweer aan het plassen))

PS: avond zelf koffie om te ontnuchteren is een fabel, de cafeïne werkt synergetisch met de alcohol. (Synergisme: producten die elkaar versterken: 1+1=3)

Belangrijkste: MOOIE GITAAR MAN :D

Glazen water drinken voor het slapen gaan doe ik altijd in het weekend, helpt echt, de suiker erin verwerken moet ik dan ook maar een sproberen, wist niet dat dat ook hielp, thnx voor de tip! :D

universe777
21 september 2011, 16:45
exact, maareh, blackwater? Leuk voor mr. Chad!

http://3.bp.blogspot.com/_PgjdK-mzze4/TMqGOXspdBI/AAAAAAAABRc/8fNuI8fff6Q/s1600/Blackwater-small.jpg

— named Blackwater, by way of a contest opened to Nickelback fans —