PDA

View Full Version : Relay G90 remote channel select.........



Rongear
17 september 2011, 08:23
Hoi Allemaal,

Ik heb in eerdere topics al eens iets geschreven over de line6 relay g30 en g50. Ik ben nu intussen aanbeland bij de g90 om dat die 19" is. Ander voordeel van de G90 is dat je met twee zenders en een ontvanger kan werken, ze hebben bij line 6 alleen vergeten dit remote bedienbaar te maken zodat je altijd naar je rack moet lopen om van kanaal te wisselen.(zit een toggle functie op voor 2 kanalen). Io met de technische man bij mijn leverancier (DA CAPO nietap) hebben we besloten het ding open te schroeven en te kijken of deze functie ook extern gemaakt kan worden. En dat is gelukt, met toestemming van line 6 ivm de garantie zit er nu de mogelijkheid op om extern te switchen. Dit doe ik met de BOSS FS-5U die naast mijn GT10 in zijn case staat. Eindelijk kan ik de G90 gebruiken zoals ik hem wil gebruiken. Ik gebruik de zender van de g50 en g90 ,die zijn hetzelfde. Binnenkort komen de zenders ook los beschikbaar zodat dan ook de g50 set weer compleet is. Hulde voor de inventiviteit van robert bij da capo....:strat: