PDA

View Full Version : mountainman stelt zich voor



mountainman
16 september 2011, 13:25
Hallo, ik ben Ronald uit Utrecht. Ik kwam terecht op dit forum via Google toen ik zocht naar informatie over klassieke gitaren. Sindsdien volg ik met interesse de discussies hier.

Die klassieke gitaar is de Alhambra 3C CW E1 geworden. Daarnaast heb ik een Takeharu WTK-150 twaalfsnaar (waar momenteel gewoon 6 snaren op zitten), een Ibanez 540R en een elektrische Bozo.

Duhsjaak
16 september 2011, 22:53
Hi
Als je denkt dat iedereen jemoeiteloos volgt omdat je nieuw bent aangemeld, heb je het mis.

Geeft mij wel te denken.

Ik zal dus eens rustig nadenken over wat je allemaal over mij hebt uitgestrooid voor een achteloos jargon.

Ik heb alleen één vraag:
- heeft jouw naam iets te maken met mijn oude helden Mountain?
- en dus met Lesley West en Felix Papalardi*?

*Zonder Felix en zijn vrouw zou er nooit een tweede Cream LP zijn verschenen van de op dit forum heilig verklaarde Clapton en zijn Cream.

Dus je mag wel stellen dat een antwoord op deze ogenschijnlijke eenvoudige vraag de nodige lading teweeg brengt.

Als je denkt dat alles hier zich afspeelt op de rand van de waanzin:
Vergeet het maar.

Hartelijk welkom en veel plzeier.

Vriendelijke groet, Gus

mountainman
16 september 2011, 23:25
Dank je. :)

Ik had me vorige week al aangemeld maar vandaag pas een bericht geplaatst. Eerst een beetje de kat uit de boom kijken hè. ;)

Maar wat een kennis is hier aanwezig zeg. Ik heb in die ene week al veel geleerd.



Ik heb alleen één vraag:
- heeft jouw naam iets te maken met mijn oude helden Mountain?

Nee hoor, het is gewoon een gedeeltelijke vertaling van mijn achternaam. Ik vraag me wel eens af waarom er in het bergloze Nederland zoveel achternamen zijn met het woord "berg" er in.

beruk
16 september 2011, 23:51
Hallo, ik ben Ronald uit Utrecht. een elektrische Bozo.
Welkom! en foto's van je gitaren.natuurlijk!!!!

Duhsjaak
18 september 2011, 04:43
Hi
Ha..... ik had erop verdacht moeten zijn. Had een vriendje die zichzelf hardnekkig Monte Sonore noemde. Klinkenberg inderdaad.

Je hebt me mooi te pakken gehad!
In de hoop dat je wat subtieler zult zijn dan de ban waarmee ik je heb verward.....

Vriendleijke groet, Gus