PDA

View Full Version : Kaderock



sleep_to_saturate
28 mei 2003, 10:58
In Musicon, Den Haag is er vandaag het festivalletje Kaderock.
Met o.a.
Grechko's Doll
Instant Mix
Bagga Bownz
New Groove Habits
Kopna Kopna (ofwel kapnâh kapnâh) :D

FNaRK
28 mei 2003, 11:13
vandaag ?

:lol:

maar ik begrijp wat je bedoelt.....kom wel effe kijken als het fatsoenlijk weer is

sleep_to_saturate
28 mei 2003, 11:17
uuh ja, ik moet nog effe wennen aan die concertagenda.
Ik ben er ook iig.. maar ja het regent elk jaar op kaderock. :lol:

FNaRK
28 mei 2003, 13:38
het regent inderdaad ieder jaar :-D
Ben wel benieuwd naar die Ozzy Tribute Band, speelt een kennis / ex-roadkill gitarist in mee.

Bins
29 mei 2003, 09:37
New Groove Habits moet je ook zeker gaan zien, geweldige muzikanten. Die bassiste...zucht...

FNaRK
29 mei 2003, 11:00
foto van de bassiste ??

Bins
30 mei 2003, 00:14
Hahaha, sorry...
Ik bedoelde dus dat ze iedereen naar huis speelt :lol:
Ziet er ook wel ok uit hoor daar niet van. Beetje klein, indisch achtig vrouwtje. Maar ze "groovet" als een spreekwoordelijke tiet.

sleep_to_saturate
2 juni 2003, 13:43
Maar eigenlijk moet je alleen al omdat Grechko's Doll speelt komen. Regen of niet. Ik zeg je dat moet je horen, geniale muziek met een werelddrummer. :)

FNaRK
8 juni 2003, 10:24
Hahaha, sorry...
Ik bedoelde dus dat ze iedereen naar huis speelt :lol:
Ziet er ook wel ok uit hoor daar niet van. Beetje klein, indisch achtig vrouwtje. Maar ze "groovet" als een spreekwoordelijke tiet.

Hell yes.............vette bassiste !!! Alleen jammer dat de rest van de muziek zo fuckin' boring was

Bins
8 juni 2003, 12:53
Haha, ik zei het toch :D
Ik vind het wel ok-e muziek, alleen die 2 "rappers" mogen ze wel dumpen van mij.

Was kaderock nog cool? Ik ben niet geweest (studeren). Ik hoorde nog wel wat Sabbath-covers toen ik op mijn balkon zat (5 min lopen verder op). Kan dat kloppen?

FNaRK
8 juni 2003, 17:09
Yep,
Osmosis, is een Ozzy Tribute band met o.a Ernst van Ee op de drums.
Was heel behoorlijk !!

SiNiSTRaL
8 juni 2003, 18:27
Yep,
Osmosis, is een Ozzy Tribute band met o.a Ernst van Ee op de drums.
Was heel behoorlijk !!

.....voor een band van een ex-roadkiller :P

FNaRK
8 juni 2003, 20:46
WOEHAAAAAAAAAAAAAA nee dus
een groot misverstand...ik had gelezen dat die bewuste ex-roadkiller bezig was met een Ozzy band...genaamd Osmosis. Helaas bestond die naam / band al en trad die dus op....
Stond gister raar te kijken en lang te zoeken naar mijn ex-collega :-D

En Ernst van Ee is trouwens een beest van een drummer, o.a ex-Highway Chile en andere beruchte nederlandse metalbands (voor de oudjes onder ons :D )

sleep_to_saturate
10 juni 2003, 13:46
Ja ik vond het alleen heel fout dat ie bij elke slag z'n stokkie moest twirlen. heel lame.. :lol:
Ik stond binnen trouwens, vooraan bij grechko spastisch te bewegen. :D

FNaRK
10 juni 2003, 13:51
HA, heb ik je misschien wel gezien....ik ben toen ook ff binnen geweest (tussen Osmosis en New Groove Dudes)
Stond met een klein jochie vooraan, mijn zoontje wil graag alles goed zien en horen :-D Paps was te herkennen aan zijn Roadkill t-shirt