PDA

View Full Version : Vraag voor Ibanez Kenners: RG670 iemand info?????



Lacrymosa
28 mei 2003, 10:43
et serienummer begint met F33

Is een zwarte RG, met doorzichtige slagplaat

elementen: QM1, QMS1, QM2

brug: Lo Pro Edge, cosmo black

Toplock: 3

Sharktooth inlay (zwart) met een Maple (esdoorn) toets

All Acces neck joint

Jumbo frets

iemand die deze gitaar kent, of meer info heeft?

CheerS!!

Phoenix Rising
28 mei 2003, 12:17
F33 wil toch zeggen dat ie in japan is gemaakt en uit 1993 komt. Weet je zeker dat het geen 770 is want mijn 760 is toch echt H-S-S.

Je kan ff een blik werpen op jemsite of ibanezrules en dan de oude catalogus uit 93 er ff op na kijken. Ik kijk ook wel ff.

Ibanez RuleZ
28 mei 2003, 13:09
owk, het kan geen 670 zijn, vanwege de PU configuratie, die zou nl HSH moeten zijn. het is dus zowieso een RGx60. Daarnaast denk ik dat het inderdaad wel eens een RG760 zou kunnen zijn, vanwege de PU's, dat zijn nl de betere stoch pu's van ibanez, beter dan de V serie. Overigens een mooie gitaar!

Harrald

Timmer
28 mei 2003, 13:30
owk, het kan geen 670 zijn, vanwege de PU configuratie, die zou nl HSH moeten zijn. het is dus zowieso een RGx60. Daarnaast denk ik dat het inderdaad wel eens een RG760 zou kunnen zijn, vanwege de PU's, dat zijn nl de betere stoch pu's van ibanez, beter dan de V serie. Overigens een mooie gitaar!

Harrald

QM1, QMS1, QM2 dat lijkt me toch H-S-H ?? (2 Qm humbuckers en een single??)

Voor de rest is er niet veel over die gitaar te vinden op google/hc/etc..

Ibanez RuleZ
28 mei 2003, 13:31
eh, shit, je hebt gelijk :oops:

Harrald

renier
28 mei 2003, 14:39
De RG670 is 1 van de enige twee Ibanez rg's met HSS config (voor zover ik weet). stamt waarschijnlijk uit begin 90. je had toen de 560 en 760. volgens mij was het enige verschil the sharkfin inlay. als je wilt heb ik nog wel een scan van een foldertje voor je..

edit...laat maar, dacht dat er 760 stond. maar daar zitten dan ook weer V2 en S1's in.

helleke
28 mei 2003, 14:54
Hey hallo..... deze gitaar bestaat wel! Niet dat ik er 1 heb maar hij staat op www.ibanezregister.com Helaas niet met een foto oid

Lacrymosa
28 mei 2003, 16:57
Ok bedankt, een vriend van me heeft namelijk deze gitaar, maar we konder er maar weinig over vinden

Er stond ook ergens dat ie helemaal van Maple (Esdoorn) zou zijn, kan dat?

CheerS!!

Anders Destium
28 mei 2003, 17:07
Dan zou hij minstens een kilo of 8 moeten wegen..., als hij niet overdreven zwaar is zal hij gewoon basswood zijn.

Volgens mij moet die gitaar er wel bruut uitzien met maple en sharkfins :)

Ibanez RuleZ
28 mei 2003, 17:42
ik zou er niet aan moeten denken dat ie volledig van maple zou zijn. volgens mij is dat veel te schel. ik vind mn charvel model 6 nu al te schel, en dat is alleen neck through maple (ok, de elementen zijn schel, dat is ook wel waar), dus ook hoop maple.

Harrald