PDA

View Full Version : De Heideroosjes gaan ermee stoppen



geert1976
14 september 2011, 12:50
Het is op verschillende nieuwssites al te lezen.

De Heideroosjes gaan stoppen.
Best jammer:(

Greasemouth
14 september 2011, 14:46
Toch een van Nederlands beste bands! Zonde maar aan al het moois komt een einde...

Schrevel
14 september 2011, 18:01
Broem! Broem! Broem!

Dreverhaven
14 september 2011, 18:13
Ach ja, zo gaan die dingen. Al heb ik er ook wel mooie herinneringen aan hoor. Voornamelijk toen ik erg jong was, een jaar of twaalf, dertien, toen heb ik o.a. daarop m'n eerste concertervaringen meegemaakt. Stagediven, de pit in, het was een hele beleving.

Remork1970
14 september 2011, 18:55
Meh! Zal er niet rouwig om zijn. Was toch al nooit een fan van (pret)punk-ongein.
Black Metal en haat!! :rockon:

(Waarom bestaan er eigenlijk geen smilies met zwart-witte corpse paint?)

Plant
14 september 2011, 19:37
Nooit meer 'Klapvee' :(

Mitch
14 september 2011, 19:55
Bestonden die nog?

wireman
15 september 2011, 23:07
hehe... Ik kan nou niet zeggen dat ik er heel veel aan zal missen.. Ik heb er echter net als sommige medenetters wel goeie herinneringen aan.. Geinige muziek... vrolijke kutpunk met een knipoog...

ZE SMELTEN DE PAASHAAS!!!!

Han S
15 september 2011, 23:26
Tering Tyfus Takketrut! Ik heb nog een 24 sporentape met opnamen van ze, met onder andere het nummer 'Ga werken lul'.

Goede herinneringen aan die gasten, valt heel goed mee te werken en vriendelijke jongens. Ze gaan het wel redden, Fred is afgestudeerd ingenieur en Marco zien we nog wel eens Lotto Weeekend Miljonairs presenteren.

Frank redt zich ook wel een Igor is een vreemde snaak, die zien we wel gaan drummen in een bruiloften en partijen bandje. :D

Beginnertjekb
16 september 2011, 11:16
Ik vind het ontzettend zonde, maar goed ze vinden inderdaad wel een ander bandje.

Kim Wilson
16 september 2011, 11:44
Ik heb de albums Fifi en Noisy Fairytales van ze. Erg leuk, ik ben wel een liefhebber van muziek met humor. Het leven is al serieus genoeg. Maar dat ik nou verslagen ben dat ze ermee stoppen, neuh... Gelukkig hebben we de cd's nog.

rijsberman
16 september 2011, 11:56
Wat Mitch zegt.

iWishmaster
16 september 2011, 16:44
Toffe band en jammer dat ze uit elkaar gaan, maar na al die jaren was het ook wel een keer mooi geweest misschien ...

Martijn-w
16 september 2011, 19:49
Vorig jaar (of was het begin dit jaar?) nog naar hun theatershow geweest, hier in hun eigen Horst. Eerste plaatje wat ik me kan herinneren van ze was ze smelten de paashaas. Helemaal grijs gedraaid op cassettebandje :D
Ik had juist het idee dat ze nu een beetje iets nieuws hadden gevonden met hun theatershow.

SantaX
17 september 2011, 14:58
De heideroosjes. Waar ik mijn eerste zakje wiet van kreeg. (Urpop, ergens rond 1996) Waar ik 1 van mijn beste foto's van schoot: http://www.flickr.com/photos/wilbertsmeets/435062131/in/photostream
ergens in 2007 geloof ik. En tussen die 2 jaartallen in heb ik ze vaak mogen aanschouwen. Ik zal ze missen. Als jeugdsentiment, want diep in mijn hart, vond ik het al lang geen punkers meer.

soup
17 september 2011, 15:25
Heb ze vroeger nog gezien in 2001-2002 op een lokaal festival, de muziek kan ik wel appreciëren van tijd tot tijd, heb er goede herinneringen aan.

Remork1970
17 september 2011, 16:03
Meh! 't Zou wat!. Was toch al nooit een fan van (pret)punk-ongein.
Black Metal en haat!! :rockon:

(Waarom bestaan er eigenlijk geen smilies met zwart-witte corpse paint?)

Edit: smilies met corpse paint bestaan wel, mijn miserabele dag toch iets minder miserabel ineens...

Beginnertjekb
17 september 2011, 19:52
Hoezo pretpunk? Ze hebben/hadden ook nummers die niet zo vrolijk waren denk aan opa, ik wil niks, iam not deaf en ga zo maar door!