PDA

View Full Version : Sonno Witjes - Because of you



Sonno
12 september 2011, 12:13
Dag Gitaarnetters!

Al heel lang geleden dat ik voor het laatst hier ben ingelogd maar na jaren zonder tijd voor een fatsoenlijke opname heb ik weer eens een nummer opgenomen met een clippie d'r bij. Deze wilde ik jullie niet onthouden, veel luister/kijkplezier!

http://www.youtube.com/watch?v=TnAu122g7n0

Grtz. Sonno

bass blom
12 september 2011, 12:18
ja, leuk :cheerup:

Duhsjaak
12 september 2011, 14:40
Hi
Wij kennen elkaar nog niet geloof ik. Dus ik ben ook niet zo bekend met je manier van werken. Als je dat zo wilt noemen tenminste.
Hoeveel postst ook al weer in 6 jaar? Dat bedoel ik.

Ook op je clipje heb ik enige kritische noten te kraken. Gemaakt voor je vriendin. Het liedje dan toch zeker? Het clipje voor jezelf, neem ik aan. Heel verstandig!

Het lied is top. Zo rond 3'30" denk je dat je het hebt gehad en gaat het gas er nog eens op. Heel aardig gevonden.
Persoonlijk zou ik de verstaanbaarheid nog iets willen verbeteren, maar als je het alleen voor je vriendin hebt bedoeld ligt daarin misschien een reden?

Vond het telegeluid erg goed bij het lied passen!

Wat mij betreft mag je het tempo wel iets opvoeren van je posts! Smaakt naar meer.

Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus

Sonno
14 september 2011, 09:53
Hoi Gus,

Aangenaam kennis te maken en bedankt voor de positieve reactie. Door gigantisch tijdgebrek (lees; prioriteitverschuiving ;) kom ik niet meer zo vaak toe aan het maken van opnames. Ik heb er nog wel een paar in het verschiet alleen laat de geluidskwaliteit daarvan nog te wensen over. Projectjes voor in de toekomst dus!

Je bent wel in m'n valstrik gelopen want de Telecaster is niet gebruikt in dit nummer. Voor de clip heb ik 'm gebruikt om dat de Jackson soloist pro (waarmee ik 'm wel ingespeeld heb) er een beetje te 'metal' uitziet voor zo'n lieve video ;)

Natuurlijk is het nummer opgedragen aan m'n vriendin maar is ie bedoelt voor iedereen die 'm wil horen. Goeie zangers zijn schaars dus met die verstaanbaarheid moet ik maar leven...

Grtz!

Sonno
14 september 2011, 13:33
De clip was btw niet goed geëxporteerd, hier de smoothe versie.

http://www.youtube.com/watch?v=t9GJp94czTg&feature=related

Grtz!