PDA

View Full Version : Heartwork zoekt nieuwe lead gitarist



Raffie
12 september 2011, 11:58
Jan heeft besloten de band te verlaten. Hij zal de geplande optredens dit
jaar wel nog afwerken.
Heartwork is aldus op zoek naar een nieuwe lead-gitarist.
Stuur je gegevens naar mail@heartworkmetal.be als je auditie wil doen.

Website : http://www.heartworkmetal.be

Horns Up!

Heartwork

ps : we spelen covers van oa Maiden, metallica, Priest, In flames , at the Gates , Channel Zero, ...
Repetities in Aarschot (België dus)

Raffie
3 november 2011, 10:20
Onlangs ons laatste optreden gehad met de huidige gitarist , maw de zoektocht naar een waardige vervanger gaat nu echt van start.

Beheers je leads , hou je van metal , speel je graag covers van je favoriete bands ...

Let us know ok ;-)

Raf

ps : reps nog steeds in Aarschot (België)

Arvoitus
3 november 2011, 18:02
Aan de naam te horen had ik wel verwacht dat jullie iets van Carcass spelen?

HaroldA
3 november 2011, 18:08
ps : we spelen covers van oa Maiden, metallica, Priest, In flames , at the Gates , Channel Zero, ...

Geen Carcass? :???:


Edit: Crap, te laat :(

Raffie
3 november 2011, 20:03
We hebben idd lange tijd Heartwork gespeeld , komt zeker terug in de lijst ... "probleem" toen was dat dit nummer vergeleken met kaskrakers zoals the trooper in het niets verdween bij het grote publiek. Vanaf toen wat populairdere keuzes gemaakt ...

Raf

Oranjeaap
5 november 2011, 20:02
Kan jullie andere gitarist geen lead spelen?

Raffie
5 november 2011, 22:55
Kan jullie andere gitarist geen lead spelen?

Ik speel zelf ook wel leads , metallica , maiden , killswitch enzo ... als ik bv denk aan de lead van Megadeth is dat voor mij net iets te hoog gegrepen en lijkt 't er wel op maar niet 100% zoals het moet zijn ... twinleads enzo , vandaar dat 't voor mij althans beter is om een betere leadgitarist langs mijn zij te hebben die mij ook meesleept naar zijn niveau ;-)

R

Raffie
18 december 2011, 11:00
Still looking ...