PDA

View Full Version : london city comet of squier classic vibe



jumperpants
10 september 2011, 21:41
ik heb een lefty london city comet in butterschotsch??? (geel) met rosewood neck, ik heb die neck nooit wat gevonden (te dun en rosewood) en hij heeft geen messing zadels. Nu zag ik dat de squier classic vibe telecaster in lonkshandig is uitgekomen en die heeft een maple hals en messing zadels, omdat ik hem niet even zomaar uit kan proberen wegens linkshandigheid:mad: wou ik even vragen of hij de moeite waard is, is die hals dikker, zijn de pickups better (of even goed) en houd hij zijn waarde beter? ik kan natuurlijk ook de neck en zadels vervangen op de london city maar das duur. wat moet ik doen:???:

barno
10 september 2011, 22:00
prima gitaartjes die classic vibes. voor hals: denk dat die dikker zal zijn dan de LC comet hals. je kan dit eerst checken bij een rechtshandige, even gitaar omdraaien.

deathletters
10 september 2011, 22:01
Even een winkel in de buurt die een rechtshandige heeft vragen of hij de linkshandige kan bestellen om te proberen. Ik weet alleen niet of ze dat willen doen.

WesselBults
11 september 2011, 12:18
Even een winkel in de buurt die een rechtshandige heeft vragen of hij de linkshandige kan bestellen om te proberen. Ik weet alleen niet of ze dat willen doen.

Ga er maar vanuit dat ze niet een lefty gaan bestellen om alleen te proberen. Als je hem ook daadwerkelijk gaat kopen, dan is het een ander verhaal.

Ukeloeder
11 september 2011, 12:32
Hmmm, ik weet niet precies hoe de Return Policy is bij een zaak als Rock Palace, maar die hebben ze in LH.
http://www.rockpalace.com/product/Squier-Classic-Vibe-Tele-50s-Butterscotch-Blonde-Left-Handed
:hide:

deathletters
11 september 2011, 16:06
als ze hem in voorraad hebben bestel je hem gewoon, als je tenminste zeker weet dat je hem weer terug kan sturen als je het niks vind.