PDA

View Full Version : van plan semi-akoestische gitaar kopen, heb al wat op het oog maar wie kan me helpen?



stanoeffelt
10 september 2011, 18:07
hallo medebloggers,
Ik speel sinds 2 jaar gitaar en speel af en toe in een bandje, ik ben gaan kijken bij Stokenhof in Beek en mijn interesse is daar gevallen op een Semi-akoestische Tanglewood TRD-CE met B-Band element, de verkoper zei dat het een hele degelijke gitaar was met een mooie warme klank blablablabla...
denken jullie dat dit een goede, lang meegaande gitaar is? of hebben jullie iets anders wat daar wel op lijkt maar iets goedkoper, deze prijs ligt namelijk rond de 420 euro in hun winkel.
Toen zei de verkoper even later, je moet trouwens nooit een akoestische gitaar op het internet kopen omdat de gitaar dan nog niet is afgesteld wat veel werk kost, is dat echt waar?

ik hoop dat ik wat reacties van jullie ontvang.

groeten

nog een link : http://www.tanglewoodguitars.co.uk/products/acoustic/rosewood/trd/TRDCE.html

bass blom
10 september 2011, 18:13
goh, ik wist niet dat ik een blogger was :D

dat verhaal van niet op internet kopen is kolder en zegt hij alleen maar omdat hij bang is dat je dat gaat doen.
een acoust is helemaal niet zoveel aan af te stellen, tenzij het een brol ding is en dan is het weer zinloos.

LaurentB
10 september 2011, 18:40
goh, ik wist niet dat ik een blogger was :D

dat verhaal van niet op internet kopen is kolder en zegt hij alleen maar omdat hij bang is dat je dat gaat doen.
een acoust is helemaal niet zoveel aan af te stellen, tenzij het een brol ding is en dan is het weer zinloos.