PDA

View Full Version : minijack naar jack snoertje voor wirless setje



arcane
10 september 2011, 14:38
Onlangs heb ik een nieuwe draadloos setje van Brace gekocht. Mijn oude draadloossetje van Samson werkte niet goed. Nu heb ik die samson door een vriend na laten kijken, en wat blijkt: het is een simpel kabelbreukje in het snoertje wat van je gitaar naar de zender gaat. Zou toch leuk zijn als het setje ook weer te gebruiken is, misschien heeft onze bassist wel interesse om het ding over te nemen.

Maar waar vind ik nou zo'n snoertje? Het is Jack naar minijack, en is ca. 1 meter lang. Ik heb al gezocht bij verscheidene onlineshops, maar ik kan het maar niet vinden, waarschijnlijk zoek ik verkeerd.

arcane
10 september 2011, 14:41
ik heb er inmiddels een gevonden, ben eindelijk achter de naam van het snoertje gekomen.

Mag dus dicht.

bass blom
10 september 2011, 14:57
zelf maken

arcane
10 september 2011, 15:37
zelf maken

Hehe, ja dit antwoord kon ik natuurlijk verwachten. Maar ik heb helaas 2 rechterhanden (ben linkshandig) en bovendien heb ik geen soldeerbout.

Buzzel
10 september 2011, 18:24
ik heb er inmiddels een gevonden, ben eindelijk achter de naam van het snoertje gekomen.

Mag dus dicht.

Hoe heet dat 'snoertje' dan?

Midwolda
10 september 2011, 18:41
Hoe heet dat 'snoertje' dan?

Minijack naar jack snoertje? :chicken:

arcane
10 september 2011, 19:49
Hoe heet dat 'snoertje' dan?

GCST5

ben naar de lokale muziekwinkel gegaan, om te kijken of ze die toevallig hadden. En jawel, die hadden ze. Wel een stukje duurder dan via een webshop, maar als je de verzendkosten erbij berekent komt t nagenoeg op t zelfde neer.

Buzzel
10 september 2011, 20:26
Okee haha, is niet iets wat ik ga onthouden. Blijf maar bij jack naar mini jack kabeltje :)

arcane
10 september 2011, 20:45
ja dit is zo'n kabeltje met een schroefverbinding. Je plugt zeg maar de minijack erin en dan kun je het vastdraaien.